We here again . Together .

That Our Love
Please Subscribe to read the full chapter

Hana Home 

" Oppa ! " Hana menjerit sekuat hati memanggil abangnya . 

" wae ?! Jerit macam nak runtuhkan rumah ni . cuba jadi wanita ayu sikit ! " Leo mengetuk lembut kepala adiknya yang memakai beanie . 

Harini dia memakai leather jacket sama dengan adiknya . Black fashion airport . 

" Hee ~ abang lah yang salah ! Lambat macam perempuan ! " terus Hana menarik tangan abangnya dan berdiri berdua di hadapan cermin besar . 

" Aigoo , kita memang sepadan lah ! "  Leo tersenyum dan mula tersentak apabila adiknya menolak tubuhnya menghadap wajah adiknya itu . " Should i couple with you , oppa ? " Hana wink dan Leo sudah lali dengan loyar buruk adiknya itu .tapi tetap comel di matanya . 

" Should we ? " Leo mula mengikut rentak adiknya itu . 

" Okay ! We are offical couple from today okay . " Hana memeluk tubuh sasa abangnya itu sambil jengket . maklumlah abangnya tu agak tinggi daripadanya . 

" Should we go , darling ? " Leo mengambil tangan adiknya dan berlalu pergi ke kereta managernya yang setia menunggu dua beradik yang gila itu . 

" Kenapalah korang berdua ni lambat sangat ? Korang buat butik ke dalam rumah tu ? Nasib baik tak lambat lagi ? Korang .. " Bebelan managernya itu tergantung bila Leo segera menindas katanya . 

" Mian hyung . kitaorang janji takkan lambat lagi . mian . mian . " Leo dan Hana mula membuat sesi aegyo yang boleh memuntahkan managernya itu . 

" Dah ! Cepat masuk ! " Leo dan Hana hanya tersengih macam kerang busuk dan terus masuk kedalam kereta . 

-skip- 

Exo Dorm 

" Semua dah ada ke ? " Suho mula mengira bilangan ahlinya . " 10 " mana pulak lagi dua orang ni , bisik hati suho . 

" Umin hyung ! Mana dua orang member lagi . " Suho menghalang xiumin dari pergi melihat luhan yang sedang merajuk dengan evil maknaenya itu . 

" Ouh ? Ah , yang takde kai dengan do je . cuba cari kat bilik  . " Kata xiumin setelah melihat satu-2 member nakalnya itu . Suho mula meninjau setiap bilik setelah xiumin cadangkan . 

" waegurae kyungsoo ah ? " Suho menanya selepas melihat D.O sedang berusaha membangunkan Kai yang sudah tidur mati itu . 

" Ouh , hyung ! Baguslah hyung dah ada kat sini . hyung cuba bangunkan si jongin ni ya . saya nak ambil kuali kat belakang kejap .. " Sebelum sempat D.O bergerak menuju ke dapur , Kai sudah bangun dengan mata sleepy nya . 

" Suho hyung ni potong lah ! Baru nak sweet-2 dengan kyungsoo hyung ! Dahlah ganggu saya tidur ! Mencii hyung ! " Kai terus menuju ke pintu biliknya dan mencari pasangan untuk tidur di bahu orang itu . Suho dan D.O hanya mampu tersenyum dengan perangai kebudak - budakkan membernya itu . 

" Kaja kyungsoo ah ~ " 

" Ouh , hyung . " 

-skiptime- 

Incheon Airport 

Airport sudah dipenuhi dengan fangirls , fanboys , paparazzi and bodyguard . Jeritan fangirls memenuhi seluruh kawasan airport itu dan seperti menyambut tetamu , Beauty , Vixx dan Exo sampai serentak membuatkan fan - fan itu menjerit separuh gila . 

Hana pula tidak selesa mendengar jeritan dan suasananya agak sempit dan merimaskan . Sehun yang ketika itu mahu masuk kedalam pintu gerbang airport terhenti apabila melihat Hana sebegitu . Dia tahu yang Hana memang tidak selesa setiap kali datang ke airport kerana suasana itu . Ikut hatinya ingin sahaja dia mengiringi wanita kecil dan molek itu berjalan tanpa ada sebarang gangguan . tetapi langkahnya terhenti apabila melihat Suho yang memandang tepat wajahnya yang mengatakan ( jangan sehun ah ) 

Leo yang menyedari adiknya itu dan sehun yang memandang tepat wajah adikny

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
sweet33 #1
Chapter 18: hahahaha nice and best citer nie!! update soon authornim! ^^-
QisHun
#2
Chapter 18: palli update..... myungsoo+hana=perfect ... sepak jerr sehun kekekekekke
QisHun
#3
Chapter 17: keep update.... >,<
sunlight_ #4
Chapter 13: Gatal btul l...
hahaha xD update soon ~
AQFXQX
#5
Chapter 7: Update soon...^^
Farafarahin60 #6
Chapter 5: Semoga cepat sembuh...
mimie_lulu #7
Chapter 5: ok....semoga cepat sembuh...
Kim_Mira12 #8
Chapter 2: Faster update :)