Go Away Please

That Our Love
Please Subscribe to read the full chapter

Leo mengangkat adiknya dalam cara bridal style ( boleh ke angkat bila ada dalam kapal terbang . merepek je authors ni . ) Hana hanya memeluk bahu abangnya dan terus tertidur . Ingin dibuai mimpi yang indah tanpa perlu menghadapi realitinya . 

" Lah ~ Tidur rupanya . " Leo tersengih sendirian apabila mendapati adik kesayangannya itu sudah dibuai mimpi . I wish you have a sweet dream dear , please don't be like this . don't make me worry dear . bisik hati Leo . 

" Mana sehun ? " Leo terus mencari lelaki itu kalau dia mahu dengar cerita sebenar . lelaki tak guna tu perlu diajar . berani dia buat adik kesayangannya menitiskan air mata . sedangkan dia pun tidak berani membuat adiknya sebegitu . 

" Ouh ? Dia duduk kat seat belakang so cari dia di sekitar situ . " Suho terus tergagap apabila melihat mata Leo yang macam seekor singa yang mahu menerkam mangsanya . Leo tersenyum sedikit tanda terima kasih . Leo terus menuju ke seat belakang . Tujuannya hanya satu , dia mahu mendengar apa yang sedang berlaku . 

" Oh Sehun . I think we need to talk right . " Ravi , Kai dan Sehun yang sedang berborak sesama lain tersentak apabila melihat Leo yang entah dari mana datang memandang tajam ke arah mereka .

" Hyung ? Waegurae ? " Ravi dengan muka innocent bertanya ke arah hyungnya itu . 

" Ravi ah , Jongin ah , hyung nak cakap sekejap dengan sehun . korang boleh ke depan tak ? And jangan bagi sesiapa datang belakang ye . " Ravi dan Kai terus pergi bila mendengar Leo memberi arahan . Leo mengambil tempat dan duduk di sebelah sehun . 

" Apa lagi yang kau buat kat adik aku ? " Tanya Leo dingin .

" Nae ? Mianhae hyung . " Sehun tertunduk . 

" Buat apa kau nak minta maaf kat aku ?! Patut kau minta maaf kat adik aku ! Adik aku menderita lepas kau tinggalkan dia ! Kenapa kau perlu ada hidup dia HAH ?! Kenapa kau tinggalkan dia ! " Suara Leo mula meninggi tapi dapat dikawal supaya tiada sesiapa yang dengar . 

" Mianhae hyung . Tapi jagalah dia elok-2 . jangan bagi dia bazirkan air matanya untuk saya . saya tak layak hyung . " Sehun mula menitiskan air mata sama seperti Hana . Ya . Dia terluka tapi dia tidak mahu Hana melihat dia sebegitu . " Saya tak guna hyung . Saya tak dapat lindungi diri dia dari bahaya . jadi hyung .. Tolong jaga dia .. Jangan bagi dia terlepas dekat orang tak guna seperti saya hyung . " Ya . Oh sehun yang berlagak macho dan kuat akhirnya menangis di depan seorang lelaki yang boleh memimpin wanita yang dia cintainya lari darinya . 

" Apa yang berlaku sebenarnya sehun ? Kenapa kau putuskan hubungan ni sedangkan kau pun terluka ? " Hati Leo mula lembut apabila dia mendapati Sehun juga terluka dengan hubungan ini . 

" Takde apelah hyung . Janji dengan saya , hyung akan jauhkan diri dia dari saya . Saya sanggup terluka hyung tapi saya tak sanggup nak tengok dia terluka . Lindungilah dia hyung . Lindungikanlah diri dia dari lelaki tak guna seperti saya hyung . jebal . " Sehun memegang tangan Leo dan tersenyum pahit . Leo yang terpinga - pinga hanya ditinggalkan oleh Sehun . Ya . Dia tak paham dengan situasi ini . 

" Biar aku yang ceritakan dekat kau . " Terkejut Leo apabila seorang manusia memegang bahunya . lembut . 

"

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
sweet33 #1
Chapter 18: hahahaha nice and best citer nie!! update soon authornim! ^^-
QisHun
#2
Chapter 18: palli update..... myungsoo+hana=perfect ... sepak jerr sehun kekekekekke
QisHun
#3
Chapter 17: keep update.... >,<
sunlight_ #4
Chapter 13: Gatal btul l...
hahaha xD update soon ~
AQFXQX
#5
Chapter 7: Update soon...^^
Farafarahin60 #6
Chapter 5: Semoga cepat sembuh...
mimie_lulu #7
Chapter 5: ok....semoga cepat sembuh...
Kim_Mira12 #8
Chapter 2: Faster update :)