Our Work

That Our Love
Please Subscribe to read the full chapter

First of all , authors nak mintak maaf sebab dah lama tak update . sorry ye . bukan authors sengaja tapi otak taknak beri kerjasama . hee ~ Jangan risau , authors akan cuba untuk update dengan lebih kerap . In Shaa Allah :)

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Hospital

Vixx memasuki bilik sakit hana dan kelihatan hana masih nyenyak tidur dibuai mimpi . Ken dan N yang dari tadi memekak merimaskan Leo lalu Leo segera mengetuk kepala kedua-2 ahjumma member itu .

" korang tak nampak ke adik aku tengah tidur ni ?! "  Marah Leo tapi suaranya dapat dikawal lagi . Ahjumma member itu hanya tersengih macam kerang busuk . Hana yang terjaga sejak abangnya memarahi membernya itu kerana menganggu masa tidurnya itu dipandang dengan senyuman di bibir .

" Bila oppa sampai ? "  Hana bersuara dan serta merta semua pasang mata melihat wajahnya .

" Ouh ? baru je . Hana nak oppa tolong apa-2 tak ? "  Hana yang kelihatan sudah bangun hanya menggelengkan kepalanya .

" Manager dah buat dah . oppa just hantar hana balik je . "  Hana tersenyum manis . N dan Hongbin yang sedang membuat taekwando dihadapannya dipandang . terus semua orang yang berada di bilik itu ketawa dengan kelakuan mereka yang mengalahkan budak kecil .

-skip-

Waiting Room Exo

" Stoplah pandang awek kau tu . i know she look so beautiful tonight . so beautiful . untung kau dulu kan . cemburu hyung ! " Sehun hanya mencebik mendengar usikan dari baekhyun . Ya , memang hana amat cantik seperti selalunya dan dialah yang memiliki diri itu tetapi tidak lagi . Hana yang memakai gaun putih seperi gaun pengantin itu kembali ditatap . MC pada malam itu adalah Kim Woo Bin , L Infinite dan juga Hana . mereka menghangatkan lagi pentas itu .

" Yelah , hana memang cantik . untung taekwoon hyung hari-2 dapat tengok hana tu . daripada cemburu dengan sehun baik cemburu dengan oppa dia tu . kan hyung ? " Kata chanyeol dan kris mengangguk tanda setuju . Ahli Exo hanya ketawa melihat muka Sehun yang sudah masam melihat wajah mereka . sungguh comel maknaenya itu .

Hana turun dari stage untuk berehat sebentar sementara idol sedang membuat performance . Kelihatan Leo sedang menunggu setia di bawah pentas .

" Yah ! Jangan terima lagi tawaran for MC . You're the worst ! " Hana memandang tajam abangnya yang sedang ketawa memperlekehkannya .

" Borago ?! " Tanpa berfikir dua kali , hana terus menarik telinga Leo dan membuatkan abangnya itu mengerang kesakitan .

" Yah ! Appo ! ! "

" Bo ?! Appo ?! " Hana menguatkan lagi tangannya dan sekali lagi membuat Leo mengerang .

Exo yang ketika itu sedang menunggu masa hany

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
sweet33 #1
Chapter 18: hahahaha nice and best citer nie!! update soon authornim! ^^-
QisHun
#2
Chapter 18: palli update..... myungsoo+hana=perfect ... sepak jerr sehun kekekekekke
QisHun
#3
Chapter 17: keep update.... >,<
sunlight_ #4
Chapter 13: Gatal btul l...
hahaha xD update soon ~
AQFXQX
#5
Chapter 7: Update soon...^^
Farafarahin60 #6
Chapter 5: Semoga cepat sembuh...
mimie_lulu #7
Chapter 5: ok....semoga cepat sembuh...
Kim_Mira12 #8
Chapter 2: Faster update :)