Permulaan diantara kita berdua .

That Our Love
Please Subscribe to read the full chapter

Sehun POV 

"Hyung . Harini kita ada schedule ape je ?" Tanya kai yang sedang menendang kaki maknae yang muram itu . Sehun . sudah dua minggu dia senyap , dia hanya akan bersuara bila perlu je . dalam hidupnya sekarang ni 10 % dia bercakap 90 % lagi termenung , muram dan lesu . 

"Harini hyung rasa kita pergi music bank untuk buat performance live . btw Beauty pun comeback sama macam kita kan ?" Kenyataan itu membuatkan sehun terkejut . 

"Apa hyung ? Maknanya kita lawan Beauty ke harini ?" Pertanyaan itu hanya disambut dengan anggukkan suho . Suho memandang sayu wajah lesu sehun . Makin tak bermaya . Bila didepan fans , wajahnya ceria tetapi sebaliknya pendiam . 

"Hyung rasa kamu akan jumpa Hana nanti kat sana . kamu dah bersedia nak berdepan dengan dia ?" Tanya Luhan mendekati sehun lalu dia menepuk lembut bahu sehun . ( Wah ! Hunhan ! ) Sehun mengangguk lesu kepalanya . 

"Saya tak boleh menghindar dari jumpa dia kan . terpaksa jugaklah walaupun perit ." Sehun tersenyum pahit . Tidak mahu hyung nya risaukan tentang keadaannya . exo kembali bising apabila Beagle line iaitu chanyeol , baekhyun dan chen mula menjerit antara satu sama lain . ( korang bayangkan ajelah keadaan masa tu ye . ) 

Hana POV 

YG Entertainment punya syarikat . 

"Oppa !" Hana menyapa abangnya yang sedang duduk berehat di bilik practice bersama dengan vixx member . Leo yang terdengar suara adiknya itu terus tersenyum berdiri memeluk badan kecil adiknya itu . Hana tersenyum lalu membalas pelukkan abangnya itu . Vixx member tersenyum melihat Leo yang tersenyum gembira itu . Jarang Leo tersenyum apabila bersama dengan vixx member tapi dengan mudahnya dia ters

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
sweet33 #1
Chapter 18: hahahaha nice and best citer nie!! update soon authornim! ^^-
QisHun
#2
Chapter 18: palli update..... myungsoo+hana=perfect ... sepak jerr sehun kekekekekke
QisHun
#3
Chapter 17: keep update.... >,<
sunlight_ #4
Chapter 13: Gatal btul l...
hahaha xD update soon ~
AQFXQX
#5
Chapter 7: Update soon...^^
Farafarahin60 #6
Chapter 5: Semoga cepat sembuh...
mimie_lulu #7
Chapter 5: ok....semoga cepat sembuh...
Kim_Mira12 #8
Chapter 2: Faster update :)