Bab 009

My Girlfriend is A Boy
Please Subscribe to read the full chapter
Luhan terdiam."hahaha, janganlah diam je.Ok la kita lupakan pasal tadi.Awak nak makan apa?" tanya Sehun,melemparkan senyuman.Luhan memuncungkan mulutnya."Saya belanja" sambung Sehun.Luhan senyum bahagia sambil meneliti menu.Setelah membuat pilihan, akhirnya mereka pun membuat pesanan.

 

Tidak lama selepas itu, makanan yang mereka sudah oder telah dihantar oleh pelayan perempuan , hmm cun juga la! tapi dia tidak dapat menarik perhatian kedua2 'lelaki' tu hahaha.Makanan yang mereka oder tak ambil masa yang lama pun untuk disediakan lebih kurang 30 minit ja.Ala, mereka hanya oder big burger yang 2 tingkat punya dan bubble tea ja.

 

Sewaktu makanan terhidang, Luhan menelan air liurnya,dia tidak sabar nak makan .Well,gaya macam orang tak makan seminggu atau sebulan.Matanya berbentuk hati.Dia mencengkam burger tu dengan kedua2 belah tangannya dan akhir sekali, membuka mulut seluas2 yang mungkin.Apa lagi, Luhan pon melahap ah makanan tu dalam sekelip mata tapi tinggai separuh la.Dia terlupa yang dia sedang menyamar sebagai perempuan dan perlu berperangai macam perempuan 'asli'.

 

Sehun yang dihadapan luhan hanya memerhati dengan muka yang agak terkejut.Ini first time, dia jumpa perempuan yang makan macam tu depan dia.  Dia ni melahap ka apa? tak makan sebulan ka tak makan langsung? nasib aku suka kau! cetus hati Sehun."Eh hm mm "Sehun berdehem.Luhan sedikit terkejut . Dia menelan sedikit burger yang ada di dalam mulutnye.Sos cili yang kat tepi mulutnya , dilap.

 

Lalu,burger yang separuh ditangannya diletakkan kedalam pinggan."err,Se-sehun maaf la.Saya lapar sangat tadi"Luhan cuba untuk cover malu.Sehun hanya menganggukkan kepalanya.   Adoiyai! cam na aku boleh lupa yang aku sekarang ni perempuan dan pesan g
Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kpop_lol #1
Chapter 9: Aku memang peminat hunhan....citer kau tu best lah...bila nak sambung
seungrin123 #2
Chapter 9: Ghei ke ape ke..sya tetap shipper hunhan! Huhuhu..sehun tu bagilah pov dia pulak.aje.hrp hunhan happily ever after <3.what?! Hahhah
akodorayaki
#3
Chapter 9: warghh!!! so sweet!! update soon author!! x sabarnya nk baca next chap,
Snooww
#4
Chapter 9: Hahahha.. Luhan n sehun cute lah~
Gud luck n update soon^~<
MIMIEBD #5
Chapter 9: Hahahaha, Terbaik !!! *O* xD
mcmana laa, agaknya klau sehun dpt tau si luhan tu lelaki ae? xDD
mpreggoland
#6
Chapter 9: wuitt wuitt~
keke sweet la diorg tu heh heh ^o^
Wu_Family_EXO
#7
Chapter 9: haha dahsyat la luhan makan macam tu.. nasib baik sehun tak pengsan je kat situ tngk dia.. xD
xoxo_bluesher #8
Chapter 8: chapter 8: hahaha.....comellah hunhan nih. boleh bayangkan macam mane sehun cium luhan...hee..GHEI!!!tapi fic ni memang best. daebak!!
ikoniieyxz
#9
Chapter 8: update soon...
but luhan kan laki awat suke chanyeol huh??? pening adoiaai..