bab 005

My Girlfriend is A Boy
Please Subscribe to read the full chapter
      Setelah Luhan selesai membasuh muka.Dia pon keluar dari tandas untuk mencari kawannya,Gayoon.Luhan berjalan terjengkek-jengkek supaya Sehun tak boleh nampak dia.Dia mengelak apabila dia ternampak Sehun.Sehun masih terpaku,berdiri dan tak buat apa2.Dia masih terkejut. Luhan ternampak Gayoon di bahagian makanan.Gayoon makan macam tak ingat dunia.Sedang, Gayoon asyik makan luhan datang dan rentap tangan gayoon.Gayoon terkejut makanan di tangannya terjatuh.

 

    Luhan mengheret Gayoon keluar dari rumah agam tu dan paksa dia untuk bawa dia balik rumah.Gayoon merungut banyak kali lepas tu dia putus asa bila luhan berhenti bercakap.Luhan berfikir yang dia patut berhenti jadi perempuan dan bagi tahu sehun perkara yang sebenarnya dia laki.Setelah mereka sampai ke rumah (Luhan dan gayoon dok dalam rumah yang sama. Well, bestfriend) Luhan menuju ke biliknya dan membuka kasut tumit tingginya,membuka baju gaunnya dan baling ke dalam almarinya.Gayoon masuk ke dalam bilik luhan dan tanya banyak soalan kepadanya sehingga dia terpaksa tolak gayoon kuar dari biliknya dan kunci pintu.

 

    Dia pegi dan baringkan diri atas katilnya dan pikir apa yang terjadi kat parti tadi.Pipinya merah pada kejadian "ciuman secara tiba2" tapi apabila dia ternampak muka terkejut sehun,dia muram.Mungkin Sehun hanya nak permainkan dia.Mungkin Sehun hanya bosan dan ingin cuba benda baru tapi tak jadi.Luhan lelaki bukan perempuan.Tapi yang lagi pentingnya,Sehun lelaki dan dia baru cium pipi laki bukan perempuan.Luhan bermain dgn fikirannya.

 

"Kalaulah aku tak pakai gaun tu masa dekat mall mesti dia takkan kenal aku dan aku tak perlu rasa bersalah lagi ini semua salah g
Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kpop_lol #1
Chapter 9: Aku memang peminat hunhan....citer kau tu best lah...bila nak sambung
seungrin123 #2
Chapter 9: Ghei ke ape ke..sya tetap shipper hunhan! Huhuhu..sehun tu bagilah pov dia pulak.aje.hrp hunhan happily ever after <3.what?! Hahhah
akodorayaki
#3
Chapter 9: warghh!!! so sweet!! update soon author!! x sabarnya nk baca next chap,
Snooww
#4
Chapter 9: Hahahha.. Luhan n sehun cute lah~
Gud luck n update soon^~<
MIMIEBD #5
Chapter 9: Hahahaha, Terbaik !!! *O* xD
mcmana laa, agaknya klau sehun dpt tau si luhan tu lelaki ae? xDD
mpreggoland
#6
Chapter 9: wuitt wuitt~
keke sweet la diorg tu heh heh ^o^
Wu_Family_EXO
#7
Chapter 9: haha dahsyat la luhan makan macam tu.. nasib baik sehun tak pengsan je kat situ tngk dia.. xD
xoxo_bluesher #8
Chapter 8: chapter 8: hahaha.....comellah hunhan nih. boleh bayangkan macam mane sehun cium luhan...hee..GHEI!!!tapi fic ni memang best. daebak!!
ikoniieyxz
#9
Chapter 8: update soon...
but luhan kan laki awat suke chanyeol huh??? pening adoiaai..