Bab 002

My Girlfriend is A Boy
Please Subscribe to read the full chapter
Setelah Gayoon selesai membayar gaun yang dibeli olehnya. Gayoon diheret oleh Luhan ke satu tempat yang tidak jauh dari tempat sehun berdiri."woi ko betul ke nak kuar makan ngn dia?"tanya luhan sambil berbisik."Eh,betul la ! dia ajak kita pegi jela.Jimat duit aku sikit"balas gayoon dgn bangga."ko biar betul?!"Luhan ingin kepastian."Yup, dan aku rasakan la dia suka kat ko"Gayoon menolak2 bahu luhan sedikit."eh ko gile ke ? takkan dia nak suka akan aku kot"kata luhan."betul la.aku tgok cara dia pandang ko pon mcm dia dah suka kat ko.Aku berani bertaruh" jelas gayoon panjang lebar.

 

 

"Habis ko nak aku buat apa sekarang?" tanya luhan dgn penuh kehairanan."Ko pakai ni dulu.Nasib aku bawa lebih" gayoon mengeluarkan sesuatu dan menberinya kepada luhan.Luhan masuk kedalam bilik persalinan itu semula.

 

 

*5 minit kemudian*

 

 

Luhan melangkah keluar dari bilik persalinan itu dengan muka yang merah seperti tomato."Ko biar betul suruh aku pakai ni! malu la"luhan menutup mukanya."oklah ko nampak cantik cam perempuan"kata gayoon sambil thumbs up."tapikan skirt ni terlalu pendek.Skirt ni dah paras lutut aku kot"Luhan mengeluh sedikit.Luhan memakai baju T-shirt dan skirt yang paras lutut.Walaupon simple luhan nampak cantik bila memakainya.

 

 

"Dah2 jangan banyak cakap! aku tumbuk ko juga kang.Jap ! ada sesuatu yang tak kena dgn ko.Oh ye la benda tu" gayoon mengambil sesuatu dari dalam begnya dan lalu mengkelip di rambut Luha
Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kpop_lol #1
Chapter 9: Aku memang peminat hunhan....citer kau tu best lah...bila nak sambung
seungrin123 #2
Chapter 9: Ghei ke ape ke..sya tetap shipper hunhan! Huhuhu..sehun tu bagilah pov dia pulak.aje.hrp hunhan happily ever after <3.what?! Hahhah
akodorayaki
#3
Chapter 9: warghh!!! so sweet!! update soon author!! x sabarnya nk baca next chap,
Snooww
#4
Chapter 9: Hahahha.. Luhan n sehun cute lah~
Gud luck n update soon^~<
MIMIEBD #5
Chapter 9: Hahahaha, Terbaik !!! *O* xD
mcmana laa, agaknya klau sehun dpt tau si luhan tu lelaki ae? xDD
mpreggoland
#6
Chapter 9: wuitt wuitt~
keke sweet la diorg tu heh heh ^o^
Wu_Family_EXO
#7
Chapter 9: haha dahsyat la luhan makan macam tu.. nasib baik sehun tak pengsan je kat situ tngk dia.. xD
xoxo_bluesher #8
Chapter 8: chapter 8: hahaha.....comellah hunhan nih. boleh bayangkan macam mane sehun cium luhan...hee..GHEI!!!tapi fic ni memang best. daebak!!
ikoniieyxz
#9
Chapter 8: update soon...
but luhan kan laki awat suke chanyeol huh??? pening adoiaai..