Aku,Kau dan Rumah Sewa di Seoul

Please Subscribe to read further chapters

Description

Nana , Seorang gadis yang tinggal di Malaysia dan bekerja di sebuah Cafe yang diberi nama LucyJuice . Pada satu hari, dia meminta cuti pada bosnya dengan alasan nak lepaskan tekanan, stress sebab asyik layan pelayan dan macam-macam la.Jadi,dia mengambil peluang ni untuk pergi ke Seoul,sebuah tempat yang dia ingin pergi dan melancong.

 

Setelah dia tiba di tempat yang diidamkan,dia la yang paling bahagia dan gembira pada waktu tu bagaikan bumi ini dia yang punya.Nana telah pun menyewa rumah sewa tempoh hari sebelum dia datang ke Seoul untuk dijadikan tempat penginapan semantaranya.

 

Tapi, ada satu je masalah yang bakal berlaku di rumah sewa tu...

 

Nana bangun diawal pagi dan terkejut disebelahnya ada seorang lelaki yang separuh bogel.Matanya menjadi besar lalu mengalih pandangan dia ke arah badannya pula.Dia masih tidak disentuh baju,seluar semuanya masih lengkap dibadannya.Dia menghembus nafas,lega.Tapi,...

 

Siapakah lelaki disebelahnya? macam mana dia boleh masuk? Apa yang lelaki tu buat di dalam rumah sewa ni?

 

"Hye,Encik berkulit hitam macam kena masak.Apa yang kau buat dalam rumah sewa aku?!" - Nana.

 

"Wow,baru jumpa sudah ada nama panggilan ye aww so siut.Ko boleh hina ejej aku tapi ini rumah aku, wahai minah yang baru masuk kandang lembu" - Kai

 

Nana terpaksa tinggal bersama si Kai didalam 

rumah sewa tu . Dia terpaksa sebab kalau nak pindah keluar mungkin bayaran sewa lebih tinggi , dia tidak mampu nak bayar . Jadi dengan hati yang tak rela dia pun duduk bersama Kai  .

 

Pelbagai perkara yang terjadi di dalam rumah sewa tu bila adanya Kai si kaki annyoing dan Nana si blank.Ketawa,gembira,sedih,duka dan suka tak lupa juga bergaduh tapi bahagia terjadi di antara dua manusia di dalam satu rumah iaitu...

 

...Rumah Sewa di Seoul.

Foreword

Nana

Seorang gadis yang comelnya boleh buat orang kena .Umurnya tidaklah setua nenek kebayan baru 18 tahun.Dia masih belajar tapi bekerja sembilan untuk menampung hidupnya.Fasih berbahasa korea sebab dia minat kpop dan dia ambil kelas.Tinggal bersama Kai sewaktu dia berada di korea dan mereka selalu bergaduh.Hobi mengacau kai.

 

Kai

Seorang lelaki yang tahap kehenseman dia boleh memikat orang tak kira muda atau tua.Umur dia tak begitu muda tak begitu tua dalam likungan 19 tahun tua dari Nana je.Dia pernah juga ke malaysia untuk belajar bahasa melayu tapi bape tahun je lepas tu dia fed up so datang balik ke seoul, jadi dia masih fasih berbahasa melayu ,sikit.Bersama Nana di dalam rumah dia .Yeap selalu bergaduh.Kelemahan selalu menjerit.

 

Pertemuan pertama mereka di dalam rumah sewa itu tidaklah begitu indah sangat.

 


 

Poster tidak begitu lawa sebab masih di dalam pembelajaran dan jikalau ada kesilapan yang berlaku akan di perbaikan secepat mungkin jika ada masa.Sekian~ thanks kepada yg sudi baca dan lain2 :D.

Comments

You must be logged in to comment
MIMIEBD #1
Chapter 3: Hahaha. best citer ni. terbaik. updatesoon.
93Hanafayana #2
Chapter 1: Update update!!^^
quinto
#3
Omo~ beshhh~
shiyeol99 #4
tak sabarnya nak tunggu ...cepat update