Because of Twitter...

Description

 

Pada hari yang indah ini tidak la seindah bagi Sehun yang baru pulang dari sekolah, dia terus merebahkan dirinya pada katil yang empuk . "bosannya ! sekolah bosan ! rumah pon bosan !" dengus Sehun sambil memandang ke syiling. Dia mengeluh.Dia memikirkan sesuatu untuk menghilangkan kebosanannya...Setelah beberapa minit berfikir,sehun akhirnya mendapat idea. Dia berhasrat nak pegi jejalan di taman ...

Tapi hasratnya tidak tercapai bila seorang perempuan ahli sihir iaitu jiran sebelahnya yang bernama chorong..bertindak membaling kasut sebelahnya.Chorong dengan dia dulu berkawan rapat oleh kerana satu masalah kecil , diorang menjadi musuh.Sehun terpaksa batalkan hasratnya.

Dia kembali semula ke biliknya,memikirkan idea yang lain dan akhirnya dia bercadang untuk bermain internet.Dia membuka laman twitter yang kawan di cadangkan padanya tempoh hari.

Sehun meletak @BubbleTeaYehet sebagai username dia dan gambar twitcon pon bubble tea minuman kegemarannya la kata kan.Dia mula follow semua artis yang dia minat dilaman twitter tu.

Sehun mula mengepost tweet pertamanya dan telah mendapat mention dari seorang perempuan yang usernamenya bernama @Pororong. Sehun tidak kenal siapakah pemilik acc itu? tapi Sehun ni jenis yang supporting.So,dia hanya la saja la tanpa mengenali terlebih dulu siapakah dia.

Semakin lama sehun tweet dgn pemilik acc itu...Hati sehun bagaikan dah mula suka..jatuh cinta pada muka twitter.Baru sehari saja bermain tweet sudah jatuh cinta xD.

sehun dan pemilik acc @Pororong bercadang untuk berjumpa face to face untuk mengenali diri antara satu sama lain.

Apakah reaksi Sehun bila dia berjumpa dengan pemilik acc @Pororong itu nanti?
Adakah Sehun akan tetap suka pada pemilik acc @Pororong itu bila sudah berjumpa?

Siapakah orang disebalik acc @Pororong tu? 

 

 

Because of Twitter... we doesn't fight, we close to each other again and turn into a lover.Segalanya disebabkan Burung Biru...

Foreword

Yo . . . nampak macam tak menarik sangat kan .. well , whatever. aku akan cuba buat bagi menarik ^^ . fighting to me! and cuba fokus kat poster aku ada aku mention nama justin bieber haha . aku suka part tu kikik ok aku dh melalut ni.aigoo hope korg dapat enjoy la ye ^^v .Lagi satu , aku akan buat sikit je huh tak kisah ok dan maaf aq buat sehun jatuh cinta cepat sgt sbb aku nk buat sikit je

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet