CHAPTER 7

~~HAPPINESS DELIGHT~~
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

BAMM!!

 

Aku menoleh ke arah pintu, seraya menjeling jarum jam di dinding. 12 tengah malam. Tssk.. Ni mesti omma... Aku sudah boleh mengagak kepulangan omma. Omma kalau balik tak hempas pintu tak sah, kan? Dia fikir aku ni pekak ke apa.

Aku menapak ke arah pintu lalu melekapkan telingaku di situ. Bunyi seperti orang sedang berbual....Ermm.....Menyanyi pulak dah? Aku melekapkan lagi telingaku di pintu. Bunyi aneh di tingkat bawah menarik perhatianku untuk pergi menjenguk. Tak boleh jadi ni! Aku memegang kemas tombol pintu sebelum berjalan berjengket-jengket ke arah anak tangga. Aku mengintai di sebalik celah-celah kain langsir itu. Nampaknya omma tidak pulang  berseorangan malam ini. Omma pulang bersama lelaki dalam keadaan yang mabuk! Lelaki yang separuh sedar itu, ketawa berdekah-dekah dengan tangan miangnya tidak lepas memeluk pinggang omma.

 

'Jijik aku tengok! Orang tua kerepot yang tak sedar diri!!'

 

Aku mencengkam kuat kain langsir itu. Aku menoleh sekilas ke arah omma sebelum berlari masuk ke dalam bilik, tanpa membuang masa aku mencapai sebuah bagasi dari dalam almari. Aku mencampakkan beberapa helai pakaianku ke dalam beg dan menyapu habis barang-barang alat solek di atas meja termasuklah anak kunci kereta dan purse diseluk masuk ke dalam poket seluar.

Setelah siap menzipkan beg, aku pantas menjenguk di luar balkoni. Tinggi jugak kalau aku nak lompat ni. Aku bergegas menuju ke almari pak

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
chanyeorin
this my first ff.. hope you like it.. kamsamida

Comments

You must be logged in to comment
93Hanafayana #1
Chapter 7: Update soon
Lay_La
#2
Chapter 4: Update lgy
Tapi chap dye pendek kalo pnjang lgy best
Anyway ff ni best
woohyun98
#3
Chapter 4: update soon :)
kayd2208 #4
Chapter 1: sambung cepat!!