CHAPTER 6

~~HAPPINESS DELIGHT~~
Please Subscribe to read the full chapter

 

"....Hahwuuu....Hahwuuu......" Chanyeol tercungap-cungap bagaikan tiada oksigen di sekelilingnya. Dia memegang hidungnya yang kemerahan itu dek dipicit oleh perempuan malaun di depannya itu.

"Yah! Kenapa awak picit hidung saya, hah?" Sakit bercampur geram. Itulah gambaran perasaan Chanyeol ketika ini. Merah padam wajah Chanyeol menahan geram lagi-lagi hidungnya yang kemerahan itu bak hidung hidung badut sarkas itu.

Aku menggaru kepala yang tidak gatal sambil menayangkan sengihan kecil di bibir. Bersalah la pulak buat macam tu. Aku membetulkan dudukku.

"Sakit sangat ke?" Aku memandangnya yang tidak sudah menggosok batang hidungnya itu. Tahulah hidung awak tu mancung. Desis hatiku.

Dia memandangku tajam. Gulp! Silap aku juga,kenapa tanya soalan bodoh macam tu? Mak oii. Makin tajam pulak jelingan mata dia tu. Kalaulah jelingan dia tu tajam macam pisau, silap hari bulan dua-dua biji mata aku buta kena jelingan dia tu. Aku menundukkan wajah, tidak berani menatap  pandangan tajamnya itu.

"Oii, pandang sini. Bila orang nak cakap, pandang muka orang yang nak cakap tu."

Eeii!! Membebel pulak pakcik sorang ni. Aku mengangkat wajah.

                             Ayarkk!! Apakah ini?

Terkejut beruk aku. Dia ni kan, tak malu ke buat camni dekat aku? Dia nampak macam hantu Ju On, yang sedang merangkak di atas katil aku pastu mendekatkan lagi wajahnya ke wajah aku.

"Nampak ni! Merah tau! Mestilah sakit!" kat

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
chanyeorin
this my first ff.. hope you like it.. kamsamida

Comments

You must be logged in to comment
93Hanafayana #1
Chapter 7: Update soon
Lay_La
#2
Chapter 4: Update lgy
Tapi chap dye pendek kalo pnjang lgy best
Anyway ff ni best
woohyun98
#3
Chapter 4: update soon :)
kayd2208 #4
Chapter 1: sambung cepat!!