Chapter 4

Between Fate And Destiny

 

Sarang membuka matanya perlahan-lahan. Masih sama. Tiada Omma. Jadi...itu semua bukanlah mimpi ngeri. Itu adalah kenyataan yang menyakitkan. Sarang bergerak ke ruang tamu rumahnya. Diambil surat khabar yang terletak di hadapan pintu rumah. Sarang terkejut apabila membaca satu artikel yang bertajuk 'Kaki Judi ditangkap dalam serbuan di Club' . Sarang terkejut apabila mendapati bahawa appanya telah ditangkap oleh polis. Dalam pada itu, dia bersyukur kerana dia sudah selamat.

 

"Appa...mianhaeyo" gumam Sarang perlahan. 

 

 


 

Puan Song dan Encik Song sedang menikmati minum petang di taman rumah mereka. Fikiran Encik Song tidak lepas dari Sarang. Gadis tu.....mungkin kah dia..... Encik Song memandang ke arah Puan Song. Air liurnya diteguk. Perlahan-lahan dia mengeluarkan tutur bicaranya.

 

"Sayang...." panggil Encik Song. Puan Song menoleh ke arah Encik Song. Mukanya yang sudah berkedut jadi tambah berkedut.

"Ada apa yeobo?" soal Puan Song.

"Awak masih ingat tak lagi tentang...... Sarang. Anak kita yang meninggal tu" Puan Song melihat ke arah isterinya. Puan Song menundukkan kepalanya dan mengangguk perlahan.

"Kenapa awak tanya pasal dia?" Puan Song mengangkat mukanya. Encik Song sedikit tersentak dengan soalan itu.

"Saya rasa...di--" - Encik Song.

 

"Maaf Puan Song. Ada panggilan untuk Puan" pembantu peribadi Puan Song menyerahkan telefon bimbit kepada Puan Song. Puan Song mengambil telefon bimbit tersebut dan menjawap panggilan itu.

 

Yeoboseyo - Puan Song

Yeoboseyo Puan Song. Saya ni, Puan Oh - Puan Oh

Oh I see. Ada apa ye Puan Oh? Jarang awak nak telefon saya ni. Haha - Puan Song

Awak ni.. Haha. Tak de la, saya nak jemput awak sekeluarga makan tengah hari di rumah saya. Sepupu Sehun dari London tu balik sini. Awak tak kisah kan Puan Song? - Puan Oh

Saya okay aja Puan Oh. Nanti kami sampai. - Puan Song

Baiklah. Annyeong~ - Puan Oh

Annyeong - Puan Song

 

Puan Song mematikan panggilan dan memberikan semula telefon tersebut kepada pembantu peribadinya. Encik Song berhenti membaca surat khabar dan kembali memandang isterinya.

 

"Siapa tu sayang?" soal Encik Song.

"Puan Oh. Dia ajak kita sekeluarga pergi makan tengah hari di rumahnya. Boleh kan yeobo?" Puan Song memegang lengan suaminya. Encik Song tersenyum kecil dan menganggukkan kepalanya.

"Ahh...tadi awak nak cakap apa?" Puan Song memandang ke wajah suaminya.

"Tak ada apa-apa lah. Dah ! pergi bersiap cepat. Nanti lambat. Awak tu dah lah bersiap sampai 7 jam" Encik Song mengusik isterinya. Satu sengihan diberikan kepada Puan Song. 

"Awak ni ! ada ke cakap macam tu" Puan Song menampar lembut bahu suaminya. Ketawa mereka bersatu. Encik Song menatap dalam wajah isterinya. 

 

"Aku mesti cari kebenarannya. Perkara ni dah lama disembunyikan. Dah tiba masanya. Ya...." ujar Encik Song di dalam hati.

 

 


 

Sarang mengambil dress putih bercorak bunga lalu menyarungkan dress tersebut ke badan langsingnya. Rambutnya dibetulkan sedikit. Dia mengambil cermin mata dan memakainya. Kalau tak ada cermin mata ni. Memang tak boleh nampak la dia. Beg tangan yang biasa para remaja pakai diambil dan Sarang bergerak keluar dari rumah. Hari ini dia akan mula bekerja sebagai pelayan cafe di 'Shine Cafe'. Baru semalam minta kerja, terus dapat. Memang bernasib baik lah si Sarang ni.

 

Sarang berjalan tergopoh-gapah. Dia takut terlewat. Ye la, hari pertama kerja. Kalau terlewat nanti, tak pasal-pasal kena buang kerja. Sapa susah ? dia jugak... Sedang leka Sarang berlari tanpa memandang depan, kiri dan kanan, dia terlanggar seorang lelaki yang bercermin mata hitam. Sesuatu 'benda' melayang dan jatuh di atas jalan tersebut. Sarang dan lelaki tersebut jatuh di atas jalan raya. Sarang memegang buku lalinya. Sakit yang amat. Siapa lah lelaki yang dia langgar ni. 

 

"Woi...buta ke hah? sedap je langggar-langgar orang !" Lelaki tadi bangun dan mengibas-ngibas bajunya yang kotor akibat terkena debu. Sarang hanya menundukkan kepalanya. Lelaki tadi menghampiri 'benda' yang jatuh tersebut dan mengambil barang itu. Terbuntang mata Sarang apabila melihat barang tersebut. Barang itu ialah 'I-Phone 5s'. Mampus aku. Mana aku nak cari duit untuk bayar handphone tu kalau dia minta ganti rugi ! Nak sara diri pun aku dah terseksa. Ahh ... Sarang ! asal kau ni cuai sangat??? 

 

Perlahan-lahan Sarang bangun lalu bersedia untuk lari dari situ. Belum sempat dia membuka langkah, lelaki tadi memegang lengannya dan menyebabkan Sarang berdiri kaku. Sarang menggigit kecil bibir bawahnya. Matanya dipejamkan. Lelaki tadi memusingkan lengan Sarang dan menyebabkan Sarang terpaksa memandang wajah lelaki itu. Lelaki itu menganggalkan cermin matanya dngan pebuh bergaya. Macam Idol pun ada. Tolonglah....dia ingat dia siapa??

 

"Hey Miss ! See this ! My phone broke ! So now, How?? Huh !" Lelaki tadi ber-speaking di hadapan Sarang. Sarang membuat muka gelinya. Ingat dia tu orang kaya, nak speaking lah. Hello ! Sarang ni genius gila dalam English kot. Tak payah nak tunjuk pandai depan dia lah ! 

"Sorry...but saya tak sengaja" Sarang merentap tangannya dan bersedia untuk pergi dari situ. Lelaki tadi tersenyum sinis dan kembali memegang tangan Sarang.

"Kau nak pergi mana hah? Berani buat, berani tanggung !" Lelaki tadi menggengggam erat pergelangan tangan Sarang. Sarang mengaduh kesakitan. Dia meronta-ronta supaya tangannnya dilepaskan.

"Eh...lepas lah ! sakit weh !" Sarang mencuba untuk menarik tangannya.

"Hell No ! Ganti dulu handphone aku yang mahal ni" Lelaki tadi menayangkan telefonnya di hadapan muka Sarang. Sarang menggigit bibirnya. 

"Saya tak ada duit" ujar Sarang tanpa memandang ke arah lelaki tadi. Lelaki tadi tersenyum sinis.

"Aku kisah apa kau tak ada duit. Yang aku nak tahu, kau mesti bayar ! Now !" Lelaki tadi menjerit di hadapan muka Sarang. Sarang memandang lelaki tadi dengan muka yang memerah macam gunung api yang nak meletus. Eihh mamat ni. Cari pasal dengan aku pulak. Aduh....ni yang mood aku jadi kacau ni. 

"Aku cakap aku tak ada duit ! so Tak ada lah ! Apa lagi yang kau nak Mamat Sengal ?!?!" Hah, mula lah hilang kelembutan dalam diri Sarang. Dari 'awak saya' dah bertukar 'kau aku'. So maknanya dia memang betul-betul marah. Lelaki tadi terdiam dan hanya memandang tepat ke anak mata Sarang. Automatik Sarang terkaku apabila dipandang sebegitu. Anak mata Sarang tidak lepas dari memandang mata lelaki tersebut. Cantiknya mata dia.... *-* Sarang cepat-cepat menggelengkan kepalanya laju. Perlahan-lahan Sarang mengangkat kakinya.

 

Satu

 

Dua

 

Tiga

 

"Yahh !" Sarang memijak kaki lelaki tersebut menyebabkan lelaki itu mengaduh kesakitan. Genggaman tangan lelaki tadi terlepas dan Sarang cepat-cepat berlari dari situ. Lealki itu mengangkat sebelah kakinya dan melompat terhincut-hincut. Sarang ketawa jahat.

"Yah Minah mata empat !! Tunggu pembalasan dari aku ! Watch out you !!" Lelaki tadi menjerit kuat. Sarang hanya buat-buat pekak dan lari dari situ.

 

 


 

Sarang membuka pintu cafe perlahan-lahan. Sah-sah dia kena marah dengan boss ni.Baru hari pertama dah lewat. Lewat pulak bukannya seminit dua, sampai setengah jam. Ni semua sebab mamat sengal tu la. Tak pasal-pasal dah lewat. 

 

"Weh Sarang. Kenapa kau lewat ? Boss tunggu kau kat pejabat. ppali " seorang pekerja perempuan yang umurnya sebaya dengan Sarang menepuk lembut belakang badan Sarang. Sarang menundukkan kepalanya. Bibir bawahnya digigit kecil.

"Yumi...aku takut lah. Kenapa bos panggil aku?" Sarang memandang tepat ke wajah Yumi. Yumi mengangkat bahunya.

"Kau pergi je lah. Aku ada banyak kerja ni. Fighting Sarang-ah !!" Yumi tersenyum manis dan menyambung pekerjaannya. Sarang mengeluh perlahan. Dia berjalan ke pejabat boss nya dengan langkah yang lemah.

 

Pintu diketuk perlahan dan Sarang diminta untuk masuk ke dalam pejabat. Perlahan-lahan Sarang melangkah dan duduk di hadap kerusi menghadap boss nya.

 

"Ad..ada pa boss nak jumpa saya?" soal Sarang perlahan. Kepalanya ditundukkan.

"Awak tahu apa kesalahan awak Im Sarang?" boss itu kembali bertanya kepada Sarang. Eh..eh pakcik tua ni, orang tanya tu jawap lah. Ni main tanya balik. Apa lah... Sarang mengangguk perlahan.

"Saya lewat..." Sarang menggigit bawah bibirnya.

"Jadi...apa alasannya Sarang? Hari ni baru hari first awak bekerja di sini. Tapi awak dah buat masalah. Apa ni Sarang?" boss itu memandang tepat ke muka Sarang. Naik gerun Sarang. Sarang meneguk air liurnya.

"M..maaf boss. Lepas ni saya tak akan lewat lagi" ujar Sarang. Boss itu mengeluh panjang.

"Saya anggap itu janji awak. Kotakan janji awak ye Sarang. Dah, awak boleh keluar dan sambung bekerja" Boss itu menepuk lembut bahu Sarang. Satu senyuman dihadiahkan kepada Sarang. Sarang mengangguk perlahan dan bangun dari kerusi. Dia menunduk 30 dajah sebelum bergerak keluar dari pejabat boss nya. Fuhh...selesai satu masalah.

 

 

----------------------------------------------

Sarang sedang leka menjaga kaunter pesanan. Lagi 10 minit, dia dah boleh balik. Cafe ni buka sampai tengah hari je. Jadi, semua pekerja boleh lah balik awal. 

 

Loceng ditekan. Sarang segera bangun dan mendekati kaunter pesanan. Dia mengangkat wajahnya dan membirakan satu senyuman. Senyumannya hilang bila dia melihat ke wajah lelaki itu.

 

"Se..Sehun" Sarang tidak lepas dari memandang Sehun. Sehun tersenyum manis.

"Hai Sarang. Jadi awak dah dapat kerja? baguslah...." Sehun tersenyum dan membelai rambut Sarang. Tak. Aku tak boleh...aku tak boleh. Sehun dah jadi suami Ryuna dan...aku dah janji dengan Ryuna. Aku tak boleh mungkir janji ! Sarang mengundurkan sedikit badannya. Sehun sedikit tersentak dengan tindakan Sarang.

"Ehem... nak pesan apa ye?" soal Sarang semula. Dia berlakon seperti dia tidak mengenali Sehun. Sehun tersenyum kecil.

"Bagi saya chocolate bubble tea satu ye cik adik manis" Sehun tersenyum menampakkan barisan giginya yang sunggu indah, menawan, tertawan, meletup kebaboom ! 

"Baiklah. Sila tunggu sekejap ye" Sarang bergerak ke belakang kaunter. Dia memegang dadanya. Matanya ditutup rapat.

 

"Kau mesti kuat Sarang. Dia suami orang !" Sarang menarik nafasnya. Kemudian dia menghembuakannya perlahan. Secawan bubble tea berperisa coklat diambil dan Sarang segera bergerak menghampiri kaunter tersebut. 

 

"Ini dia. semuanya 5000 won" Sarang meneyrahkan bubble tea itu kepada Sehun. Sehun mengeluarkan duit 50,000 dan memberinya kepada Sarang.

"Errr...tak ada duit kecil ke? Nilai ni terlalu besar la" Sarang memandang ke wajah Sehun.

"Simpan aja bakinya" Sehun tersenyum lagi. Sarang mengeluh dan kembali memandang Sehun. 

"Ini bakinya. Kami tak perlukan duit lebih di sini" Sarang menyerahkan baki duit itu kepada Sehun semula. Sehun mengangkat sebelah keningnya.

"Ambik je lah Sarang oii" Sehun berpusing untuk keluar dari kedai tu. Tetapoi cepat-cepat ditahan oleh Sarang.

 

"Oh Sehun wait !" Sarang memanggil Sehun. Sehun memusingkan badannya menghadap Sarang. Bubble tea itu disedut dengan gembiranya.

"Waeyo??" soal Sehun sepatah. Sarang mendekati Sehun dan meletakkan baki duit itu di dalam poket Sehun. Dia memandang Sehun dengan mata yang dikecilkan.

"Yours ! One more, saya...ada benda nak bincang sikit dengan awak" ujar Sarang. Sehun mengangkat sebelah keningnya.

"Okay but...awak kan tengah bekerja ni. Boleh ke keluar?" Sehun memandang tepat ke wajah Sarang. 

"Waktu bekerja dah habis so semua dah boleh balik" Sarang memandang ke arah lain. Sehun menganggukkan kepalanya. 

"So... apa dia?"

"Jom bincang kat sana" Sarang berjalan keluar dari kafe dan menuju ke sebuah tasik. Sehun mengikuti Sarang dari belakang.

 

 


 

"Jadi...apa dia?" Sehun memandang ke arah Sarang. Sarang melihat ke wajah Sehun yang sentiasa handsome.

"Saya nak...awak lupakan saya dan mula cintakan isteri awak" ujar Sarang laju. 

"Tu je ke nak cakap?" Sehun memandang ke arah tasik. 

"Tak..... ada lagi sebenarnya. Saya nak sangat awak boleh cintakan dia. Kesian dia. Dia isteri awak sekarang Oh Sehun. Jangan sia-siakan dia." Sarang menundukkan kepalanya. Air matanya hampir menitis.

"Tak payah buat benda ni jika ini menyakitkan awak Im Sarang" Sehun memegang lembut tangan Sarang. Sarang menarik semula tanggannya.

"Kalau awak nak tengok saya bahagia. Awak mesti bahagiakan Ryuna dulu." Sarang megesat air matanya yang menitis. Sehun mengeluh panjang.

"Kenapa buat semua ni?" soal Sehun yang dari tadi cuma pandai tanya soalan je.

"Sebab saya yang nak. Tolong lah Sehun ! Lupakan saya dan... hidup bahagia dengan Ryuna, isteri awak. Mungkin ini bukan Takdir kita untuk bersama. Saya bukan jodoh awak. Jodoh awak ialah Ryuna. Mungkin bertemu awak cuma nasib je bagi saya.  Dan bukannya takdir...... I'm sorry Oh Sehun" Sarang bangun dan berlari pergi dari situ. Sehun kaku mendengar apa yang Sarang katakan.

 

"N..nasib. Bertemu awak cuma nasib? Tak mungkin....." ujar Sehun perlahan. Dalam pada masa yang sama, dia merasa bersalah terhadap Ryuna. Ryuna isterinya tetapi dia tidak pernah menganggap Ryuna sebegitu. Yang Sehun tahu, Ryuna hanyalah isteri di atas kertas sahaja baginya. 

 

"Mianhae Ryuna......" Sehun meraup mukanya.

 

 


 

Sarang berjalan sambil menyepak batu-batu kecil. Dia masih memikirkan tentang Sehun. Apalah yang Sehun akan buat lepas ni. Masih mengharapkan Sarang ataupun....dah hidup bahagia dengan Ryuna.

 

Sarang mengerutkan dahinya apabila dia melihat sebuah kereta mewah dipakir elok di hadapan rumahnya. Tak silap dia, dia mana ada ahli keluarga yang kaya raya sampai ada kereta macam tu. Jiran kat sini pulak semuanya miskin. Mana ada yang mampu beli kereta mahal sebegitu. Jadi kereta siapa ni? Sarang mendekati perkarangan rumahnya dengan berhati-hati. Takut-takut tu kereta penculik ke. Susah dia nanti kalau kena culik. Siapa nak bayar duit tebusan? pakai air liur ?

 

"Sarang....." Bahu Sarang ditepuk lembut.

 

Sarang memusingkan badannya ke belakang. Sikit lagi nak terkeluar Hapkido nya. Apabila Sarng melihat wajah orang yang berada di belakangnya,terus dia tak jadi nak belasah orang tu.

 

"Encik Song rupanya..." Sarang ketawa kecil. Belakang lehernya digaru. Malu dia. Haha...

"Ye..kamu dari mana?" Encik Song tersenyum di hadapan Sarang.

"Err..saya baru balik dari bekerja di cafe" jawap Sarang manis. 

"Jangan panggil Encik. Panggil papa je. Kamu dah bekerja ye Sarang? Baguslah...." ujar Encik Song membelai lembut rambut Sarang. Sarang tidak tahu apa yang dia rasa sekarang. Dia rasa sangat Hangat. Seperti dipeluk oleh bapa kandungnya sendiri.

"Apa Enc...eh, apa papa buat di sini?" soal Sarang dengan lemah-lembut.

"Papa datang sini sebeb nak jumpa dengan Sarang lah. Boleh papa masuk?" Encik Song memandang ke arah Sarang. Sarang tersenyum dan menangguk perlahan.

"Silakan papa..." Sarang membuka pintu rumahnya dan mempersilakan Encik Song masuk.

 

 


 

Sarang membawa sedulang dua cawan teh panas. Dia mendekati meja tetamu dan meletakkan teh itu di atas meja tersebut. Sarang bangun lalu duduk menghadap Encik Song.

 

"Ada apa ye papa nak jumpa Sarang?" soal Sarang. Encik Song menghirup sedikit teh buatan air tangan Sarang.

"Tak ada apa lah. Papa cuma nak tanya je. Kamu dah lama ke tinggal sini? mana appa kamu?" tanya Encik Song. Sarang memandang Encik Song dengan sayu.

"Sarang..... dari kecil lagi dah tinggal sini. Appa pulak.... Dia kena tangkap sebab main judi." Sarang menundukkan mukanya. Mula terbit rasa bersalah dalam diri Encik Song melihat Sarang seperti itu.

"Kamu gembira ke tinggal sini?" soal Encik Song lagi. Sarang mengangguk perlahan.

"Ye..tapi sejak omma meninggal. Sarang rasa kosong je. Dan... Sarang pun baru dapat tahu yang Sarang nibukan anak kandung omma dan appa" Sarang menitiskan air matanya. Encik Song tersentak sedikit. Dia memandang ke arah Sarang. Dia terlihat seutas rantai yang dipakai oleh Sarang. Rantai tu......

 

 

"Sayang...ala..bucuk..bucukk" Encik Song mencium lembut pipi bayi perempuannya. Puan Song yang melihatnya tersenyum gembira. 

"Yeobo, comelkan anak-anak kita ni" Puan Song memandang ke wajah bayi perempuannya yang satu lagi. Iaitu kembar kepada bayi perempuan yang dipegang oleh Encik Song. Encik  Song mengangguk perlahan.

"Ye sayang.... hah ! papa ada hadiah untuk anak-anak kita" Encik Song mengeluarkan dua utas rantai yang tertulis 'SaRang' dan seutas lagi, 'RyuNa' . Rantai yang tertulis 'Ryuna' dipakaikan di leher bayi yang dipegang oleh Puan Song. Kemudian rantai yang tertulis 'SaRang' dipakaikan ke bayi yang berada di tangan Encik Song. 

"Wah...sesuai betul dengan mereka." Puan Song mencium lembut pipi kedua-dua bayinya. 

"Mestilah... nanti bila dah besar, Ryuna kena jaga adik. Ye sayang? Sarang pun kena iku cakap kaka Ryuna" Encik Song membisikkan sesuatu di telinga bayi perempuannya.

"Awak ni. Ryuna cuma tua 5 minit je dari sarang. Haha" Puan Song menggelengkan kepalanyasambil ketawa. Encik Oh hanya tersengih menampakkan barisan giginya yang tersusun rapi. Ketawa mereka bersatu.

 

 

"Papa...papa~" Sarang melayangkan tangannya di hadapan muka Encik Song. Encik Song tersedar dari lamunannya dan segera memandang ke wajah Sarang.

 

"Papa okay ke?" Sarang bertanya risau kepada Encik Song.

"Eh, papa okay. Cantik rantai kamu Sarang" Encik Song sengaja membuka topik mengenai rantai yang dipakai oleh Sarang. Sarang memegang rantainya. Dia tersenyum manis.

"Omma kata rantai ni boleh membantu Sarang jumpa dengan keluarga kandung Sarang. Tapi...." Sarang menundukkan kepalanya.

"Tapi apa sayang?" Encik Song mengerutkan dahinya.

"Sarang tak tahu sama ada keluarga Sarang masih hidup ataupun tak. Jumpa mereka pun Sarang tak pernah" Sarang tersenyum kelat. Encik Song sayu melihat Sarang. Keluarga kamu masih hidup Sarang. Masih... 

"Tak pe lah. Lupakan je lah. Maaf sebab Sarang buat sesi luahan perasaan pulak kat sini. Haha" Sarang menggaru kepalanya. Encik Song tersenyum geli hati.

"Macam-macam lah kamu ni Sarang. Hah ! Papa nak jemput kamu pergi makan tengah hari nanti. Kamu pergi ye?" Encik Song memandang Sarang dengan pandangan yang penuh berharap. Dah sampai masa perkara ni harus terbongkar. Sarang jadi tak sampai hati nak tolak.

"Baiklah. Sarang pergi" ujar Sarang sambil tersenyum. Encik Song tersenyum mendengar jawapan Sarang.

"Nanti papa suruh pemandu jemput kamu" Encik Song bangun dari kerusi.

"Eh...tak perlu. Papa bagi je alamat tu pada Sarang. Biar Sarang pergi sendiri" Sarang memegang lengan kemeja Encik Song. Encik Song mengeluh perlahan.

"Tak apa ke?" soal Encik Song. Sarang tersenyum dan mengangguk perlahan.

"Ambil ni" Encik Song memberikan sehelai notis yang tertulis alamat rumah di situ. Sarang mencapainya dengan senan hati.

"Terima kasih papa" ujar Sarang sambil tersenyum.

"Sama-sama" Encik Song tersenyum dan membelai rambut Sarang perlahan.

 

Sarang memerhatikan kereta mewah Encik Song meluncur laju keluar dari perkarangan rumahnya. Dia tersenyum lalu memandang ke alamat tersebut. Sarang menutup pintu rumahnya dan masuk ke dalam rumah.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Yehet !! tinggal satu Chapter je lagi kemudian cerita ni habis. And ada sequel... Muahaha  :))

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
UUUUUUUU #1
Chapter 6: wah~!
mula-mula suka sarang-sehun
lepastu tersuka pulak sarang-luhan :D
Qee_Ha
#2
Chapter 6: Yay!!! Sequel!!
inspiritsinfinite
#3
Chapter 6: yeay!! yehet!!!
Growling_GirlShu
#4
Chapter 5: ppali sequellllllllllllll
ashmahlee
#5
Chapter 5: wahhh jinja daebak ! *cakp macam tao* ppali sequel (?) xD
LovelyPurple96
#6
Chapter 5: happy ending of the story...
akhirnya sa rang temui juga kebahagiaan utk dirinya...
Qee_Ha
#7
Chapter 5: Alaa...Dah habis... Tapi best!!
ashmahlee
#8
Chapter 4: ayayyayeeeeee :3 update soon !!!
Ayla_Qistina
#9
Chapter 4: authornimmm~ hari nie hari cutii~!! updatelah cepat2 yeh...!! taksbr nk ttau nie..
inspiritsinfinite
#10
Chapter 4: daebak! , yeay ade sequelllllll :DDDDDDDDDD