Troublemaker's Marriage;

Please Subscribe to read further chapters

Description

Chun Sa-rang merupakan seorang pelajar Sekolah Tinggi Shinhwa yang amat nakal dan suka carik masalah. Walaupun sering menimbulkan masalah disekolahnya, guru-gurunya tak mahu buangnya dari sekolah disebabkan rekod pelajaran yang amat cemerlang. Bagaimana dengan hidupnya apabila ibubapanya menjodohnya dengan salah seorang penyanyi terkenal Korea iaitu Luhan dari kumpulan EXO yang juga seorang yang suka buat masalah, dan sering lambat dalam semua perkara termasuklah datang berlatih dan menghadiri sesuatu majlis. Bagaimanakah hidup mereka berdua dalam satu rumah?

 

Special thanks to this shop for beautiful poster. :)

 

Foreword

Chun Sa-rang - anak tunggul pasangan Chun Myung-joong dan Han Mi-young yang merupakan pemilik Syarikat Makanan Organik yang terkenal di Korea. Nakal dan pandai. Seorang yang amat lawa tetapi suka menutup kecantikannya. Pernah menetap di California tetapi terpaksa pulang ke Korea kerana rekod disiplinnya yang amat teruk dan kerana seorang lelaki. 19. Terpaksa berkahwin dengan Luhan.

Xi Luhan - penyanyi dalam kumpulan EXO yang sangat nakal dan sering buat masalah. Terpaksa berkahwin dengan Sa-rang disebabkan pengarah syarikatnya iaitu Lee Soo-man. 24. Tak pernah bercinta dan sebab itu dia keliru dengan perasaanya.

 

Kim Joon-Myun a.k.a Suho - salah seorang penyanyi dalam kumpulan EXO yang baik dan suka menolong orang lain. Ketua kumpulan EXO. Merupakan kawan baik Sa-rang sejak kecil tetapi mereka berdua terpisah selepas Sa-rang berangkat ke California. Tetapi masih menyayanginya walaupun selepas Sa-rang berkahwin dengan Luhan. 23.

 

Krystal Jung - kawan baik Sa-rang dari California. Sanggup pindah sekolah dari California demi Sa-rang. Menyimpan perasaan dengan Suho. 19. Cuba menyatukan kawan baiknya dengan Luhan.

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
exo_mylovely #1
Chapter 4: please update!!!!!
weloveexoforever #2
Chapter 4: Update soon...
nurulizzahramanlee
#3
Chapter 4: Updateuu soon
syazaafiqah #4
Chapter 4: update soon.
pinklooped
#5
Chapter 4: update soon :)
winkypie
#6
Chapter 4: Daebak.... Haha..update soon