3;

Troublemaker's Marriage;
Please Subscribe to read the full chapter

Tengah sibuk belajar Add Math, satu daripada subjek favourite aku, tiba-tiba ada orang masuk ke kelas aku pastu sueuh aku pergi ke pejabat. lol. Harinih aku mana ada carik pasal dengan sesiapa, yang tiba tiba suruh ke pejabat nih pehal? Fed up gila aku nak tengok muka pengetua sekolah aku tuh, lawa takpelah jugak, nih muka berkedut sana sini sebab asyik main botoks sangat, padahnya, lihatlah muka kau tuh. No wonderlah, suami lari. Oops, sorry xD

 

 

Sampai je di pejabat, setiausaha pengetua aku arahkan aku masuk ke bilik pengetua. Aku tak hiraukan dia lalu masuk tanpa ketuk atau apapun, heh. Kisah pulak aku? Aku masuk je, aku nampak mak aku sedang sibuk berbual dengan pengetua aku tuh. Err, nak senyum bagai dengan mak aku, so fake -_-. Aku terus tarik kerusi yang ada sebelah mak aku lalu aku duduk. Pengetua mula bersuara.

 

" Sa-rang, kamu berbincanglah dengan mak kamu. Puan, saya minta diri sebentar. " dia tunduk lalu keluar. Aku cuma jeling je.

 

" Sa-rang, mak saya dah tiba masanya kamu ambil risiko dengan benda yang mak bincangkan nih. " mak aku mula serius. Mak aku bila serius, mulalah seram.

 

" Nah, kamu baca nih. " mak aku hulurkan sekeping kertas lalu berikannya kepada aku. Aku ambil lalu membacanya.

 

 

"KAHWIN?!!! " 

 

 

 

"KAHWIN?!!!" mata aku membulat, dan secara tak sengaja aku tertinggikan suara, tapik nasib baik En Chun dengan Lee Soo-Man seongsaengnim amcam faham je riak muka aku nih. Mereka berdua angguk.

 

" Tapik kenapa saya? " aku cuba untuk cari alasan tapik En Chun terus menjawab.

 

" Sebenarnya, saya dah lama perhatikan awak nih dan saya rasa awak memang sesuai dengan anak saya tuh. " En Chun cuma senyum. Aku mengeluh.

 

" Takpe, saya bagi awak masa un

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
exo_mylovely #1
Chapter 4: please update!!!!!
weloveexoforever #2
Chapter 4: Update soon...
nurulizzahramanlee
#3
Chapter 4: Updateuu soon
syazaafiqah #4
Chapter 4: update soon.
pinklooped
#5
Chapter 4: update soon :)
winkypie
#6
Chapter 4: Daebak.... Haha..update soon