Mamat Kedai Bubbletea

Mamat Kedai Bunga

Hi geng! Okay, ni bukan update. Ni bukan tambahan, ni bukan link untuk sequel ke apa ke. Ni penghargaan aku untuk korang, sebab baru tadi ada orang comment & subscribe cerita aku dan aku terdetik nak balas setiap comment, tapi aku rasa macam tiba-tiba. So aku buat camni, bagi semua orang baca. Kalau taknak baca yang ni, takpe. Tak penting sangat pun.

Aku start tulis fanfic ni sebab suka-suka. Aku nak join contest, tu je. Aku takde sebab nak join pun contest tu, suka-suka. Aku repeat, suka-suka. Lepastu tiba-tiba, walaupun aku disqualified dari fanfic tu sebab aku tak sempat habiskan dalam deadline, makin lama makin banyak subscribers. Sampai 101 dah orang yang subscribe cerita tak jadi aku ni. Aku bangga dengan diri aku, dan aku tak boleh nak berterima kasih kat korang lagi dah. Komen-komen korang, walaupun update soon buat aku gembira dan makin aku bersemangat untuk tulis fanfic ni. Aku sayang korang semua, serious. Malaysia boleh! Bayangkan, aku tulis ni dari tahun 2014, sebelum aku orientasi. Sampai dah masuk 2015, still ada yang sudi komen dengan subscribe. Serious, korang memang terbaik.

And, aku ada tulis satu fanfic baru.

Nama dia Mamat Kedai Bubbletea, yang ni fanfic Sehun dengan OC jugak. Tapi yang ni high school life, and dia macam lambat sikit progress. Aku mintak maaf, aku masih dalam proses tulis Chapter 2 tapi aku akan make sure fanfic ni habis dalam bulan Mei. Kalau korang suka cara penulisan aku dan suka aku ceeh mintak jenguk-jenguklah fanfic tu! 

Oh ya, aku rasa aku akan start series untuk EXO members, termasuk former member Kris. Ah, aku akan buat series yang gunakan Mamat.... sebagai title dia. And this is where you guys come in!

Aku taknak buat poll ke apa ke, aku nak bagi semua peluang. Korang comment je dekat bawah, korang nak member apa, tajuk Mamat... apa. Daripada tajuk korang bagi tu aku akan buat satu fanfic, dan aku akan dedicate fanfic tu untuk korang! Tapi untuk setiap member, satu jelah fanfic nya. Banyak-banyak, kering jugak otak aku. Nanti dah takde sel aku guna untuk belajar, hehe. Aku accept semua member (EXO sahaja) termasuk Kris, kecuali Luhan dengan Sehun sebab dorang dah ada fanfic.

So, korang comment jelah. Aku dedicate fanfic aku untuk korang nanti. Kalau takde yang sudi komen, muka sedih aku terpaksalah reka sendiri. Tapi tu pun aku takde masalah jugak. Anyway, tu jelah.

Terima kasih sekali lagi! Sayang korang.

x, vexatious.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 5: Sweetnya ayat Luhan..cair saya dibuatnya...untungnya kalau dapat lelaki cam luhan..
misz_dina #2
Chapter 5: Memang sweet >\\\< *bg anemone merah dkt luhan*
ImperfectStranger #3
Chapter 6: kelakarnye cerita ni.. best2..
kaywuu
#4
Chapter 5: Huhuhu. Seriously lps bca ff nih, nk kerja kt kedai bunga!!~ *apakah semua ini*

p/s: ayat feveret; 'mamat kedai bunga, kau milik aku'

Huaa. Cute glerrr. Nk guling2 rasa. Xp
exoangst
#5
Chapter 6: Mamat Banyak Duit - Suho
Mamat Cepat lupa - Lay
Mamat Gedik Gila - Baekhyun
Mamat Sewel - Chanyeol
Mamat Kedai Kopi - Xiumin
Mamat Sebelah Rumah - Chen
Mamat Kedai Beg - Tao
Mamat Kedai Anak Patung - Kris
Mamat Suka Menyetan - Kyungsoo
Mamat kedai mamak (JK JK ) Mamat Kedai Haiwan - Jongin



I'M SO HIGH WHILE COMMENTING THIS WTH AM I COMMENTING
angelily95
#6
Chapter 6: Mamat Annoying Nak Makan Penampar. Nak tajuk tu untuk Baekhyun. hahahah. gurau2.
analien #7
Chapter 5: Sori. Saya gelak banyak kali tadi xD
Sweet ada. Lawak pun ada. Tapi cute <3 Cx
chacannie
#8
Chapter 5: Ngeee, sya nk jugalh boyfriend mcm luhan... ff yg pling sweet yg prnh sya jumpa ^^
exoticsNinspirit #9
Chapter 5: seriously..my feels,aww ..cari mamat kedai bunga gak ah..hahaha.gud job !