Hospital--

United Love-

-Ambulance-

 "Sunbae-nim...Sunbae...Sun..."dengar Ah Ni sebelum matanya terkatup rapat dan tidak sedarkan diri.

       Susah untuk Ah Ni membuka matanya tetapi dengan menggunakan tenaganya yang masih berbaki.Matanya dibuka perlahan-lahan kerana cahaya matahari yang terpancar di sisinya.Eunji tertidur lena di sisinya dengan keletihan.

Monolog Dalaman-

Eunji,malam tadi pun kau jaga aku dan pagi ni pun kau tetap di sisiku..Aku tak kenal pun engkau tapi sebegini kau layan aku,aku tahu kau baik orangnya.Walaupun aku terkenal,aku hanya manusia biasa yang akan sakit dan terlantar di sini juga.You'll be my bestfriend in Korea.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Selesai sudah L dan Kim do yeon membeli barang-barang couple."Keut-see u tomorrow,Myungsoo oppa~",kata do yeon tanpa dibalas oleh L.L dapat rasakan sesuatu perkara telah berlaku lalu dan terus pandu keretanya ke Hongdae,tempat praktis lalu mencari Ah Ni di sana.Semua staff2 berkemas dan membuatkan L hairan dan bertanya di mana Ah Ni lalu kakitangan di situ memberitahu kepada L tentang keadaan Ah Ni sekarang.

   Sepantas mungkin,L tiba di perkarangan hospital berdekatan dan memasuki wad yang tertera nama Ah Ni.Kelihatan dua gadis sedang tidur di katil yang menyebabkan L berjalan perlahan-lahan.L terasa pilu melihat kain bandage yang berlilitan di leher Ah Ni dan menatap muka Ah Ni dengan lebih dekat.

Fan meeting Ah Ni dibatalkan dan tolong bagitahu kepada Ah Ni yang jangan paksa dirinya terlalu kuat.-Ceo Woollim-SMS-

 -Eunji terjaga-

Huk!(terkejut Eunji melihat Infinite L)-Aah,anyeonghaseyo sunbae-nim","Nae",balasan ringkas L."Geuneun amu sangcheo?"(Dia sakit apa?),tanya L dan Eunji bagitahu semua yang doktor kata padanya.

   Ah Ni sekali lagi terjaga kerana terdengar perbualan antara Eunji dengan Myungsoo.Ah Ni gembira secara diam-diam melihat muka Myungsoo bagaikan dicharge semula.Eunji dapat rasakan yang L suka akan Ah Ni dan Ah Ni juga suka pada L dan disebabkan itulah dia tidak sanggup untuk menjadi orang tengah di antara percintaan ini."Ermm,excuse me..I have schedule right now.Bye!",Eunji berkata dan berlari keluar daripada bilik wad tersebut.

   "Ermmm,your fan-meeting have been cancelled","Oh,okay"(awkward situation!!!!) krikx3.....krik......krikk.........."You doesn't sad..??","No".......krikk....krikkk.........krikk........."Oh,I forgot that your throat hurts.That's why you just answer me with two and one words",kata L yang membuatkan Ah Ni nak geli hati.------Knock,Knock,Knock--------Sorry,can we come in..???,"We..???!!!",hairan L dan Ah Ni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I've updated my fanfics~~!!!!! Wuu~~~WOO000~~~~ Finally,dah lme sangat dh x updated...Subscribes yerrrr-Anisazmiey always-

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!