Persediaan

United Love-

         

        "Wah,tak sabarnya!",kata Ah Ni sambil menjerit di dalam biliknya.Dia mengemas barang-barang yang perlu dibawa sambil tersenyum riang.

   Semasa berada di dalam flight dari Malaysia ke Korea, Ah Ni sempat menjeling ke telefonnya yang berwallpaperkan infinite L sebelum terlena dalam mimpi yang indah.

   Sampai di Incheon Airport ramai peminat Ah Ni menunggunya.Walaupun dalam keletihan, Ah Ni tetap memberikan senyuman kepada peminat-peminatnya.Segelintir peminat Ah Ni mengekorinya sampai ke hotel dan setiba di hotel tersebut,"Thank you for your support and I need my rest now.Thank you for all your hard work,Kamsahamnida~!!".Esok Ah Ni akan berjumpa dengan L infinite dan praktis dengannya"Sabar,sabar..tinggal esok saja lagi",kata Ah Ni dan mula memejamkan mata.

    Jumpa Infinite L~

    "Cik Ah Ni kita nampak gembira dan riang je selepas dia tahu yang dia akan pergi ke Korea dan berduet dengan L kan",kata Manager Ah Ni kepada bodyguard Ah Ni pada sebelah paginya dan bodyguard Ah Ni berjawap"Dia minat L dari kecik lagi dan mimpi jadi kenyataan,siapa tak gembira kak oii".Manager Ah Ni yang berusia 10 tahun lebih tua daripada Ah Ni bernama Nysabella dan bodyguard Ah Ni muda 5 tahun daripada Nysabella bernama Azni.

   Skiiiiippppppp___________________________________________ ^_^_______________________________________________

 

     -Ah Ni pergi ke backstage,tempat fan meetingnya akan diadakan-

    "Alamak, ni ke bosnya kak..??",tanya Ah Ni kepada kak Nysabella perlahan lalu tanpa menunggu jawapan daripada Nysabella Ah Ni terus senyum dan tunduk 90 darjah sambil berkata"Anyeonghaseyo" kepada staff-staff yang tak dikenalinya.Nysabella pun konfius sebab ramai kakitangan yang berada di situ.Tiba-tiba seorang lelaki datang daripada belakang dan berkata "Anyeonghaseyo" kepada Ah Ni,Nysabella dan Azni lalu mereka semua menoleh.

Alangkah terkejutnya Ah Ni yang di ..di...dia Infinite L...!!!

 

 

Sorry for short update~ Saya masih muda dalam bab2 ni<=....N sorry klu cite ni kadang2 je detail and kadang2 tak detail bb xde mse nk tulis,tpi nk tulis..muahahahah-Please give your support at the younger author-nim nih..hik<3 ...with subscribes and comment your thought~

Saranghae readers<<<<<

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!