Final

United Love-

L tahu perasaan Ah Ni.Buktinya ini-------Flashback L-------------<<<<<

Flashback chapter 8

"Ah Ni,just rest...you must be tired","Ouh,k",.L ternampak telefon Ah Ni bercahaya dan gambar dia muncul sebagai wallpaper.Dengan sedikit kesabaran,L menunggu di sisi Ah Ni sehingga Ah Ni dibuai mimpi lalu memulakan misinya.Dia mengambil telefon Ah Ni yang berada tidak jauh daripadanya dan membuka telefon tersebut.Mesej daripada Nysabella dihiraukan dan L membuka file D-Day.

    

--->Huhuh..I'll meet him in just 15 minutes.

--->I met him~!!!,He's said Anyeonghaseyo and tell me that he's my fan~!!

I'm still in my dreaming right..??? Is it real ??-I meet Infinite too!!!!!-Wa,I just want to scream like a fangirl does.

----Hey,still calm girls!! Wake up!! U're an artist too.Heheh,why I advise myself..??-Be myself.OkaY,tomorrow also will be D-Day-!!

---I'm sick..thankzz to Eunji-Hurm,I make a new friend.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today,I want to practice but..my throat!!!

Thanks to staff and Eunji again.

--Now,waiting for L's coming..but that nurse give an injection ..I'll be in my dreams.Bye.

 

        L cuba untuk scroll ke bawah lagi tetapi memang setakat itu sahaja.Sebaliknya, rahsia akan perasaan Ah Ni terhadap L sudah terbongkar begitu sahaja tanpa diketahui oleh Ah Ni.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flashback chapter 12(again)(Bukti)

  L yang masih tidak tahu yang Ah Ni sudah menolak cinta Hoya,datang berjumpa Ah Ni di hadapan pintu bilik hotel Ah Ni."Please,don't hurt Hoya hyung.Just accept his love.Yesterday,I want to said that you can't look at another man except Hoya hyung but it's look like you've been misunderstanding it",lancar penjelasan L dan mula mengatur langkah memasuki lif.Satu lagi kejutan buat Ah Ni menyebabkan dia tidak dapat untuk respon dan hanya melihat langkah L memasuki lif.Kemudian,mata Ah Ni dipenuhi dengan air mata.L yang sudah berada di dalam lif cuba untuk melihat reaksi Ah Ni sebelum lifnya terkatup.Dengan jelas tanpa berselindung,reaksi muka Ah Ni menunjukkan kecewaan dan kesedihan.

      Di dalam lif,keseorangan diri membuatkan L mula menangis dan berkata bodoh kepada dirinya sendiri.Dia tidak mahu bergaduh dengan Hoya jadi dia terpaksa membuat jalan cerita yang lain untuk melindungi perasaan sebenarnya daripada diketahui oleh Ah Ni tetapi tindakannya membuatkan dia juga terseksa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      (( No flashback dah ))

       Selepas L membuka twitternya dan mendapati tiada balasan.Dia bertekad buat kali terakhir demi perasaannya terhadap Ah Ni dan malam itu juga L memberitahu kepada managernya yang dia akan terbang semula ke Malaysia.Tanpa berfikir lebih panjang,L terus memandu pergi ke Incheon airport dan terbang pada pukul 3 pagi.

       Kira-kira waktu Subuh,L tiba di KLIA dan memang keadaan yang sunyi sepi menemaninya tetapi kelibat Nysabella kelihatan.Dengan sekilas Nysabella ternampak L,dia terus menelefon Ah Ni dan Azni untuk datang ke airport.Sementara itu,L meminjam duit Nysabella untuk membeli sejambak bunga khas untuk Ah Ni.

      Selepas beberapa minit berlalu,tibanya sebuah kereta dan Nysabella pun dengan keriangan melontarkan perkataan Ready kepada L.L dengan nervous bersembunyi disebalik dinding-dinding di situ.

     Ah Ni dan Azni keluar daripada kereta dan Ah Ni memulakan bicara dengan"Apa kes dah kakak ni,takkan nak shooting drama sekarang.Mana ada tawaran lagi,kakak dah buang tabiat eh","Eh,sedapnya mulut hang.Hang ada rindu kat sapa-sapa dak?","Tak ada kak,awat?","Terus terang jelah","Berkemungkinan ada","Here,your 'Last Romeo'~!!".

     Keluarlah L daripada tempat sembunyiannya dengan menyanyi lagu Last Romeo sambil memegang sejambak bunga.Kini,mereka di hadapan masing-masing."I know we love each other but I'm a coward person.No,a stupid guy.I'm the stupid guy that can't say that I love you.Here,at this airport I want to be a brave person.I want to said that I love you~!!!!!!!!!.Now,take this flowers and make your speech because you're the girl in my heart right now.Tell me","Yes,I love you too.You're the man in my heart and now,I feel very happy but I really want to say this to you that you're the bad guy I've ever met.You make me cry hard.My heart was so hurt when I see your scandal news but now I already know the truth".Mereka bertukar senyuman dan ketika itu juga L melihat tiketnya untuk terbang sekali lagi.

     Perbualan sekali lagi dimulakan tetapi yang lebih special.Seperti biasa,L memulakan bicara"I've to go right now,I hope we can still be a couple in our heart or somewhere else,only we know.Hope to see you again.Goodbye,Assalamualaikum",L tunduk hormat 90 darjah dan mula untuk tergesa-gesa memasuki ke dalam KLIA semula.Ah Ni melambaikan tangannya dengan senyuman ceria kekal di mulutnya selepas menjawab salam L.Begitulah berakhirnya,confession mereka berdua yang dilihat atau ditonton oleh Nysabella dan Azni yang tidak lama lagi akan berkahwin.

    Ayat yang dilontarkan Ah Ni sebelum meninggalkan perkarangan KLIA ialah "That's our 'United Love',cinta bersatu walaupun kami berbeza agama,bangsa dan negara".

-------------------------------------About 1 years later-------------------------------------------

[Nurul Nur Ah Ni and L from Infinite will be the cast members in the new movie by Clint Eastwood]

_______________________________________________________________________

Assalamualaikum,dah ending dah~!! author pun nak bow macam L~!!!-> *bow*...Thanks for the readers and subscriber~!!! Panjang tak chapter nih..?? heh-Anisazmiey new story ----> http://www.asianfanfics.com/story/view/871119/her-status-romance-sustal

Sekian,terima kasih....  ((applause)).......

Klik sini----http://www.asianfanfics.com/story/view/871119/her-status-romance-sustal

 

    

      

        

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!