Perginya

United Love-

Selesai Ah Ni makan,Nysabella mendapat panggilan daripada salah sebuah syarikat di Amerika Syarikat untuk membuat konsert Ah Ni selepas konsert artis**********sejurus habis schedule Ah Ni di Korea.Ah Ni mengeluh sedikit selepas mendengar khabar tersebut daripada Nysabella.

     "Jomlah gerak",kata Nysabella."Buat lambat-lambatlah sikit kak",kata Ah Ni sambil terfikirkan L.Walaupun dia merupakan peminat L tetapi timbulnya satu perasaan yang melebihi level antara peminat dan bias.Perasaan ini seperti Dup Dup Dap Dap~

Skipppppp------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

       Ah Ni kuatkan iman dan memasuki bilik praktis dia dengan membaca Bismillah.Kelihatan L seorang sahaja yang berada disitu dengan memegang blindfold.Ah Ni menunjukkan senyum manisnya dan L mula berkata,"How's your lunch..??","Is it good..??",lalu L berdiri dan memasangkan blindfold dekat muka Ah Ni.Hati Ah Ni berdegup kencang apabila L memegang pergelangan tangan dia untuk membawanya berjumpa dengan Infinite member yang lain.

      L berasa gembira apabila memegang pergelangan tangan Ah Ni seperti berbunga-bunga di dalm hati lalu dia membuka pintu bilik tunggu Infinite dan menyuruh Infinite member senyap untuk surprisekan Ah Ni.Ah Ni nervous dengan situasi yang berlainan dan sebaik saja L membuka blindfold di muka Ah Ni,Infinite member yang lain menjerit perkataan surprise dan membuatkan Ah Ni terkejut lalu malu apabila berada dihadapan Infinite.

     "Ah Ni,Can I hear your voice a little bit with singing",kata Sungyeol gembira sambil mendekati Ah Ni dan Woohyun berkata"Live,live"Ah Ni ketawa sebab bunyi Woohyun sebut macam(liver,liver).Ah Ni tersenyum gembira dan berkata"Oh,sure!",dan menyanyikan lagu Closer-Taeyeon.Infinite member banyak bertanya dengan Ah Ni yang juga melibatkan peribadi Ah Ni seperti "You..have a boyfriend..??".Ah Ni menidakkan soal peribadinya apabila disoal Infinite.Ah Ni banyak ketawa ketika bersama Infinite disebabkan mereka susah nak berkomunikasi dengan menggunakan B.Inggeris.

Skipppppppp------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bunyi ketukkan pintu menyebabkan Ah Ni dan Infinite berpaling ke arah pintu dan tampilnya Nysabella yang tersenyum lalu menundukkan sedikit kepalanya dan berkata"Mianhei,Ah Ni sini kejap",Ah Ni pun bangun dari tempat duduknya dan keluar daripada bilik tunggu Infinite.Nysabella ceritakan yang ada emergency dekat Malaysia yang melibatkan keluarga Nysabella,jadi dia terpaksa tinggalkan Ah Ni keseorangan di Korea buat sementara waktu.Ah Ni terpaksa akur kerana Nysabella telah banyak menolong dia.

    Ah Ni pun pergi masuk ke bilik tunggu Infinite dan berkata"Mianhei,we have a problems so,see you again",kata Ah Ni perlahan dan membuka langkahnya memasuki kereta dengan lemah longlai.Azni memandu kereta ke hotel dan mengemas barang-barang penting mereka untuk dibawa bersama ke airport.Ah Ni hanya melihat sambil memikirkan jadualnya selepas ini seorang diri.Dia mendiamkan diri sehingga sampai di airport dan melambai tangannya ke arah Azni dan Nysabella.Kini,Ah Ni pandu kereta sewa tersebut seorang diri.

 

Assalamualaikum,please support this story with subscribing and comment your thought~!!^^ (Full romance)-Anisazmiey<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!