Mesej

United Love-

PaMM-!!!-Breaking News..

      Keesokan paginya,Ah Ni menarik beg bagasinya dan mula untuk check out hotel.Kelibat Nysabella sudah dihadapan Ah Ni setelah selesai membuat pembayaran.Maka,bergeraklah Ah Ni menuju ke airport Incheon dan terbang ke Amerika Syarikat.Dalam perjalanannya itu,Ah Ni hanya memandang sepi ke luar tingkap ketika berada di dalam pesawat.

      CEO Woollim menyuruh L untuk berehat sahaja di dalam dorm selama berita itu digossipkan.Oleh itu,L cuba untuk menenangkan diri dan mula kesal sekali lagi atas perbuatannya itu."Satu,keluar dengan Kim Do Yeon dan bagi harapan yang membuatkan Kim Do Yeon jatuh hati kepada aku sedangkan baru je kenal.Disebabkan itulah,berita ini tersebar kerana Kim Do Yeon membuka mulutnya dan mengeluarkan kata-kata cintanya kepada aku bersama peristiwa yang lalu kepada media sosial lalu terpaksalah aku mengaku semalam.Dua,tipu dengan Ah Ni sedangkan aku cintakan dia !!.Tiga,Inspirit terluka !!".

                                ---------------8 months later------------------------

      INFINITE datang ke Malaysia untuk OGSnya.Kebetulan pula,Nurul Nur Ah Ni juga pulang ke Malaysia selepas selesai jadualnya di Amerika.

      Berlangsunglah konsert Infinite dan ketika itu Ah Ni meghadiri program secara langsung menemu ramahnya.Masing-masing sibuk dengan kerjaya tersendiri.Selesai semua itu,L mencari dan mengikut perkembangan Ah Ni di internet.Hati L berbunga apabila membaca bahawa Ah Ni sekarang berada di Malaysia tetapi perasaan serba salah datang menghantui selepas itu.

       L terfikir untuk membuat video khas kepada Ah Ni tetapi dia tidak mahu untuk mengesali Inspirit sekali lagi.So,buatlah L satu account twitternya dan menulis mesej ke twitter Ah Ni.

-----> Linfinite7

       Hi,hello..I'm Kim Myung Soo or L from Infinite.So,I just want you to know that I love you from the first we met.I know that you'll be unbelieve it because it's may sounds like a 'lies' but it's not.Actually,that day that I said 'you've must been misunderstanding that I said don't ever look at another man except Hoya hyung' just a lies.Honestly,I want you to look just at me because I want an antention from you but at that time too I don't want to hurt Hoya hyung feelings towards you.So,the point in this message is I Love You.

       ------------------------------------------------------------------------------------------------------

       Bulan purnama menemani Ah Ni yang terbaring di atas katilnya setelah selesai menunaikan solat Isya'.Kemudian,tangannya mencari-cari telefon bimbit yang berada di atas katil.Setelah beberapa minit meraba-raba maka,Ah Ni bukalah account twitternya untuk mengetahui perkembangan terbaru.Plop,plop,mesej yang masuk disebabkan banyak sangat peminat Ah Ni yang menghantar mesej kepadanya.Selanjutnya,Ah Ni membuka mesej di twitternya dan membaca semua mesej daripada peminat sampailah pada nama 'Linfinite7'.

______________________________________________________________________

  Oppss!! berhenti seketika bersama KitKat...hahah-saya tak suka update panjang2 dan saya tahu pembaca tak suka chapter panjang2.So,sampai sini jerrr-Heh-citer ni nak habis dah!!!! YooHooo!!! Hore!!! dan jangan lupa nanti baca fanfics kedua sya----

http://www.asianfanfics.com/story/view/871119/her-status-romance-sustal

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sorry klu ada banyak mistake~ TvT-Anisazmiey

     

     

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Anisazmiey
Kamsahamnida for readers~!!

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 15: That was a happy ending good job 4 u author hohohi
Anisazmiey #2
Chapter 15: Write your comment readers~!!! Amacam..??-Resah dibuatnya kalu readers x comment....Comment your thought about this ending~
_HazrielNaim
#3
Chapter 14: semalaman aku bce menda alah nehh. btw aku suke story kau n ignore je kekurangan tu n buat yg terbaik in next chapter eh cek kak :)
jung_l
#4
I don't know if I should say this. There's a little tatabahasa errors on the description, but I'll try to read it without too much care on the erroes.
blexxnite
#5
Chapter 10: it's okay ikin...I'll always read your fics..............................................................................................................................................................
athirah #6
Chapter 6: update pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
blexxnite
#7
Chapter 2: Best ! artis sme artis~(hahahah-)=Hwaiting author-nim~!!!!!!