Biarkanlah

Masih mencintaimu
Please Subscribe to read the full chapter

 

Kyungsoo memandang ke arah Puan Park, Kai dan Soojung yang masih setia memandang ke arah mereka.

" Nampaknya ini ialah hari terakhir saya datang ke sini. Maafkan saya sebab tak dapat jaga Soo Yeon lagi ommonim. Terima kasih di atas segala jasa baik ommonim pada saya. Saya takkan pernah lupakannya sampai mati."

 

Kyungsoo menghadiahkan senyuman nipis pada mereka dan terus memandu pergi daripada situ tanpa menghiraukan Soo Yeon yang menangis tersedu-sedan sambil memandang keretanya yang telah pergi jauh meninggalkan kawasan itu. Puan Park dan Soo  Jung terus mendapatkan Soo Yeon yang melutut di atas jalan sambil tersedu-sedan disitu. Kai yang masih berdiri disitu terus meluru ke arah Chanyeol yang dalam ketika itu berjalan perlahan ke arah mereka dan menumbuk Chanyeol dengan kuat, sehingga tubuhnya rebah ke tanah.

 

" Hyung ni memang melampau! Selama ni aku diam je dengan apa yang hyung buat sebab aku hormat kat kau hyung tapi untuk kali ni kau memang dah melampau! Kau ni manusia yang paling tak ada otak yang aku kenal. Kau ni memang pentingkan diri kan? Kau sanggup seksa perasaan Kyung Soo hyung, perasaan Soo Yeon noona dan paling kau seksa perasaan bini kau, Hyeri noona. Kau ni manusia jenis apa ha? Kau fikir dengan kau buat macam ni kau akan dapat balik ke Soo Yeon noona balik? Kau silap hyung, sebab daripada apa yang aku nampak Soo Yeon noona tu dah cinta mati kat Kyungsoo hyung and kau takkan dapat pisahkan diaorang!!"

 

" Hyung buat semua ni sebab hyung nak tebus kesalahan hyung yang dulu! Kau tahu tak betapa menderitanya aku bila aku dapat tahu yang abonnim mati sebab aku? Kau tahu tak selama ni aku terus dihantui dengan dosa-dosa silam aku pada keluarga Soo Yeon sampaikan aku rasa yang aku tak layak nka hidup selagi aku tak dapat kemaafan mereka...aku menyesal sangat buat macam tu pada mereka."

 

" Memang hyung kena tebus semua kesalahan hyung pada mereka tapi ini bukan caranya hyung! Kau dah lukakan perasaan orang lain sebab kepentingan kau sendiri, adil ke tu untuk Soo Yeon noona dan Kyungsoo hyung dan juga Hyeri noona? Hyung tahu tak, Hyeri noona selalu kesini untuk merayu kat Soo Yeon noona supaya balik kat hyung walaupun dia tahu yang dirinya sendiri akan terluka, hyung nak tahu tak sebab apa?  sebab dia sangat cintakan hyung walaupun dia tahu hyung menderita hidup dengan dia...dia rela korbankan perasaan dia sendiri tapi hyung tak pernah nampak semua tu sebab obses hyung pada Soo Yeon noona...dan sekarang Hyeri noona dah tinggalkan hyung kan? Baguslah, sebab dia tak layak bersama dengan lelaki yang pentingkan diri macam hyung ni! Aku harap lepas ni hyung akan bahagia sebab apa yang hyung hajatkan selama ni dah tercapai....Aku tak tahulah apa yang merasuk fikiran kau sampai kau tergamak buat macam ni pada diaorang.. aku kecewa dengan kau hyung."

 

Kai terus berlalu daripada situ dengan wajah yang marah.

 

" Yah Kai! KIM JONG IN!!!!!!!"

 

Soojung berlalu pergi mengejar Kai yang sudah jauh meninggalkan tempat itu. Chanyeol memandang ke arah Soo yeon dan Puan Park.

 

Betul ke apa yang aku buat ni ya tuhan?

 

 

 

 

 

Sementara itu, Kyung soo memandu laju tanpa menghiraukan tangannya yang semakin teruk berdarah sehingga menitik di atas lantai dan disekitar stereng keret

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlightkim_
Dah update dah chapter baru semalam.

Comments

You must be logged in to comment
Heart_love
#1
Chapter 6: Ship Kyungsoo n Soo yeon?Selamat tahun baru, kawan.
Heart_love
#2
Chapter 4: >_< chanyeol dgn sooyeon jumpa dan masing-masing dah berpunya.Apa yang akan terjadi nanti?mcm mana dgn prsahabatan kyungsoo ngan chanyeol?ppali update ira!
Heart_love
#3
Chapter 2: Huwwwaaaaa,kenapa dengan Chanyeol ni?Asyik nak sakitkan hati perempuan je.Hempuk dengan kuali baru tau.Cepat update authornim