Even You Are Not Perfect

Description

Kim Min Seok dan Park Min Hee merupakan pasangan kekasih yang bahagia.Walaupun Min Hee cacat penglihatan,namun Min Seok tetap mencintai Min Hee sepenuh hatinya.Suatu hari,doktor yang merawat Min Hee berjaya menemui penderma mata yang sesuai untuk Min Hee dan dia pun menjalani pembedahan seminggu kemudian...Pembedahannya berjaya dan dia dapat melihat semula.Dia mahu berjumpa MinSeok..Dia mahu menatap wajah insan yang dicintainya..Namun,apakah reaksi Min Hee apabila mengetahui bahawa MinSeok juga buta??

                

Foreword

Oleh kerana saya sedang mengalami kebosanan yang teramat dan tidak mempunyai sebarang idea untuk menyambung cerita saya,jadi saya menulis cerita one shot ini untuk korang semua dan pastinya memenuhi masa lapang saya..Harap korang suka...dan cerita ni diinspirasikan sedikit daripada MV Jin Gone dan Exo Don't Go...

 

Comments

You must be logged in to comment
Park_Rafa88
#1
Wow this is a good fic author-nim! Jujur saya katakan ini antara rare fic about Xiumin yg saya jumpa dekat aff! T^T susah betul nak jumpa baozi cutie punya fic so I beat awak dah letak banyak affort untuk fic ni dan ia berjaya! Even agak cliche tapi saya suka dan tahniah its end beautiful for the reader! Keep fighting!
Muayzza #2
Chapter 1: auch so romantic...daebak sampai menangis saya..indah sangat cerita ni
lugege_
#3
Chapter 1: Cite ni memang daebakkkkkkk. Keep it up authornim xD sian Minseok :c
Heart_love
#4
Chapter 1: Huaaaa.author.susah nk cari lelaki mcm minseok dlm dunia ni,kan??dae to the bak,author!