4/4

That's Not a Dream
Please Subscribe to read the full chapter

Ujian Addmath adalah subjek terakhir yang paling aku nanti-nantikan. Penat aku bersungguh-sungguh ulang kaji supaya tak gagal. Subjek ni jugalah yang  menyatukan aku dan orang yang aku paling suka 3 tahun lepas. Aku tak boleh lupakan.

Kira punya kira... aku menjerit. "Ah,, aku dapat jawapannya." Pengawas yang bertugas memarahiku kerana menganggu rakan-rakan yan sedang ujian. L.joe gelak mengejek kepadaku. Aku meminta maaf kepada pengawas yang jaga. Aku memandang L.joe dengan jelingan maut. Jaga kau nanti rambut terbakar!

Aku rasa sangat lega selepas kertas ujian sudah diambil. "Minyoung, nak lepak ngan kitorang tak lepas ni," ujar l.joe. Ricky tersengih melihat aku. Aku menggeleng. "Aku nak balik dengan Ara. Aku dah janji dengan dia nak balik sama-sama. Kau berdua lepaklah sama ye." Aku bergegas mengemas alatan tulis dan berlari keluar dari kelas.

Aku berhenti betul-betul depan Ara yang menungguku di tiang koridor. "Sorry lambat. Ada kesesekan lalu lintas tadi  maaf ye." Ara tersenyum." Tak adalah. Kitorang pon baru je keluar kelas. Kau tu janganlah lari. Teringin nak kena dukung macam hari tu ke.." bebel Ara. Kitorang? Apa maksud Ara ni.

"Hai minyoung, kita jumpa lagi." Lelaki yang sekumpan dengan Ara dulu. Siapa nama dia? Ah~ yoo youngjae. Sekekap! Kalau ada youngjae, bermakna daehyun ada sekali. Tapi mana dia?

"Lambat lagi ke nak gerak?" Satu suara yang agak keras mematikan perbualan kami. Daehyun yang sedang berdiri tidak jauh dari kami

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
tripletsmonsta #1
Chapter 10: "Sila jatuh cinta dengan aku" lol ayat dia klise sgt
pikahbajet #2
Chapter 9: oohh......youngjae couple ngan ara .cehhh.....
pikahbajet #3
Chapter 8: omo.....sweetnyeee daehyun nihh....update soon...
pikahbajet #4
Chapter 7: ljoe nihh dan lagi dok buat lawak.....update soon...
Eunseo-ah #5
Update! Update! Update! Update! Update juseyo~~
mika_lou #6
Update soon.. jalan cerita die menarik...author jangan malas2 ≧﹏≦...
Fighting...♥