02 : Dipaksa atau terpaksa

Fall in love with my handsome kidnapper
Please Subscribe to read the full chapter

Jung Hyemi P.O.V

 

"Yah! Hyemi!"

"Jung Hyemi! Bangun!"

Aku terjaga dari mimpi indah aku kerana si pabo yang telah culik aku ni menjerit dekat aku suruh bangun . "Aish... pukul brape sekarang?" Aku bangun perlahan-lahan sambil menggosok kelopak mata aku dan menguap sedikit , mengantuk masih lekat pada diriku."pukul 10.40 pagi . ke..." dia tidak sempat menghabiskan ayatnya kerana aku mencelah . "Tak guna! aku dah lambat nak pegi kerja" Aku bingkas bangun dan berlari ke arah pintu dan sekali lagi aku dihalang oleh rantai besi yang masih diikat ketat pada pergelangan tanganku . Sakit juga .

 

Tak guna punya rantai besi! 

 

"Kau lupa ke? yang kau sekarang kerja dengan aku a.k.a Kim Taehyung. Ingat tak?" kata dia yang mengelarkan dirinya sebagai Taehyung . Oh , aku baru ingat yang aku dipaksa kerja dengan dia . Thanks kepada dia sebab aku mungkin dah kehilangan kerja , mungkin bos aku sudah pecat aku dan cari pekerja lain. Kenapa la dia nak culik aku?!. "Oh , betul . Aku DIPAKSA kerja dengan kau . Aku tak pernah setuju nak bekerja dengan kau " kataku setelah beberapa minit mendiamkan diri.

 

"Bagus kalau kau dah ingat. Aigooo , mesti sakitkan tangan kau sebab terlalu lama terikat dengan rantai besi ni" Taehyung senyum sinis sambil membelek tangan kecil milik Hyemi . Hyemi menarik tangannya kembali, Taehyung memandang muka Hyemi , senyum sinisnya masih tidak hilang dari bibirnya. Hyemi berpura-pura memandang kearah lain.Taehyung tergelak kecil."Meh sini tangan kau , aku nak buka rantai besi tu dari tangan kau . Kesian aku tengok tangan kau . Dahla kecil kang kecut pulak"Taehyung memberi senyuman manis sambil meminta tangan Hyemi . Reti pula penculik ni nak kesiankan aku bila dia culik aku tak kesian pula tapi kan senyuman dia sebentar tadi...telah membuatkan jantungku berdegup laju.Eh, kenapa aku begini?!! dia penculik . Penculik tiada hati perut ! penculik tak senyuman macam tu ! penculik tak reti senyum! bisik hati kecil Hyemi. Hyemi menghulurkan kedua-dua tangannya yang telah dirantai besi kepada Taehyung untuk membuang rantai besi tu dari tangannya.

 

Taehyung membuka rantai besi itu dari tangan Hyemi, Hyemi mengurut-urut pengelangan tangannya. Akhirnya dilepaskan juga rantai besi itu dari pengelangan tangannya."Kau pegi siap cepat , kita pegi ke rumah kau untuk kemas barang kau dan datang ke rumah aku balik , faham?" Hyemi hanya menganggukkan kepalanya sahaja tanda paham."Okay , aku tunggu kat kereta . Kau bersiap tu jangan lama sangat!" Taehyung berlalu pergi.

 

Apa punya penculik la , sudah culik aku lepastu nak pegi rumah aku suruh aku kemas barang aku untuk tinggal dengan dia kat rumah buruk ni! Apa yang dia nak dari aku   Aku kacau jamban rumah dia pun tidak tiba-tiba datang culik aku. Tak paham aku dengan penculik ni!!. 

 

 

Aku bersiap seperti yang dia suruh . Aku mengheret diriku untuk pegi ke pintu utama dan aku sempat melihat keliling rumah itu . Rumah inikah yang akan aku kemas nanti . Gosh , dah la sepah macam taufan datang melanda . Aku kemas sorang pun belum tentu boleh siap hari ni mungkin sebulan baru kemas kot rumah ni.Aku menghentak kepala aku di dinding sebelum keluar dari rumah itu.

 

Kim Taehyung P.O.V

 

"Woi! apsal lama sangat !" aku menjerit pada Hyemi setelah ternampak kelibatnya yang sedang berdiri kaku dihadapan kereta aku.Mungkin terkejut nampak kereta Ferrari merah aku kot. Ceh! Ferrari merah konon. Aku tipu je . Kereta aku kancil buruk je yang berwarna merah tapi aku anggap kereta ni seperti ferrari . "Masuk cepat!" Aku sekali lagi menjerit pada dia bila tengok dia yang masih tercegat berdiri memandang kereta kancilku.

 

Hyemi terus masuk kedalam kereta setelah berkali-kali kena jerit dengan Taehyung."Kereta ni selamat ke tidak?" dia bertanya sambil melihat keliling ruang yang ada dalam kereta itu.Taehyung menghentak kepalanya pada stereng kereta, frust dengan sikap Hyemi kot.Menyesal juga aku culik dia , mulut mengalahkan bunyi ekzos kereta aku. "Selamatla" kata Taehyung dengan nada yang agak frust."Tak nampak macam se..." Dia tidak sempat memghabiskan ayatnya kerana Taehyung mencelah.

 

"Kau diam boleh tak ! kan aku koyak mulut kau dengan pisau ni!" aku mengacukan pisau yang sentiasa berada ditangan aku kearahnya , Dia terkejut . Akhirnya suasana didalam kereta itu menjadi tenang sebentar . sebentar sahaja kerana pompuan tu mula bersuara lagi.

 

"Boleh buka radio tak? sunyi sangat la" Dia membuka radio, aku terkejut melihat tindakkannya . Dia sentuh radio kereta aku , dia sentuh .Oh tidakkk! . Dia sepatutnya takut dengan penculik kejam macam aku ni. Ini tidak ! dia buat aku rasa macam aku pula diculik . Aku tak boleh biarkan perkara ini berlaku , aku kena jadi lebih tegas dan ganas.

 

"Kau dok diam boleh tak? jangan sentuh apa-apa kalau kau taknak kehilangan nyawa berharga kau" kali ini aku mengacukan pisau itu pada perutnya pula, dia mengecutkan perutnya dan sekali lagi dia mendiamkan diri. Dia ni akan diam bila aku acukan pisau je , nampaknya pisau aku lagi menakutkan dari aku. Pisau oh Pisau.

 

"So, nama kau Kim Taehyung ke?" dia dah mula lagi."Yeap , kau boleh panggil aku V" kataku sambil memberhentikan kereta, aku memandang kearah dia."Huh , V? taknak la.." dia memberhentikan ayatnya , aku hanya memerhati sahaja."Aku panggil kau Taehyung je la. Taehyung lebih sedap~" kata dia sambil memberiku senyuman paling manis , dia nampak comel berdegup hati aku dibuatnya. Aku menelan air liurku sambil memandang kearah lain. "Ah humm , Hyemi . Kau tak takut dengan aku?" soal aku . "Takut la . Aku memang takut dengan kau" jawabnya sambil mencebik."Dah tu, kenapa aku tengok kau macam tak takut ja?" . "Aku cuma nak biasakan diri dengan penculik aku jee" Dia ketawa sedikit , aku menepuk dahiku. Macam ni punya orang pun ada ka. "Dah-dah la cakap ,kita dah sampai rumah kau . Kau pi la kemas barang kau tu dan datang sini balik".

 

Jung Hyemi P.O.V

 

*Di dalam rumah Hyemi* aku mengemas semua barang dan pakaian aku ke dalam beg bagasi . Macam nak pi melancong saja kan tapi sebenarnya aku hanya dipaksa tinggal bersama penculik itu. Setelah selesai aku mengemas, aku kembali ke kereta kancil yang dipandu oleh Taehyung a.k.a penculik.Ntah la apa yang dipandu oleh dia sama ada kereta kancil atau kereta sorong sebab kodok sangat.Sebelum aku masuk ke perut kereta aku sempat untuk melihat keliling rumah,almaklum la mungkin ini kali terakhir aku akan tengok rumah ni sebab lepas ni aku terpaksa tinggal dengan penculik ni.

 

*Didalam Kereta* aku melempar beg bagasi aku dibahagian tempat duduk dibelakang dan kembali ke tempat duduk aku iaitu disebelah driver seat.Taehyung menghidupkan enjin kereta lalu meluncur keluar dari perkarangan rumahku.Aku memerhati jalan-jalan yang dia guna nampaknya ia seperti jalan yang aku selalu gunakan,jadi maknanya rumah aku dan dia mungkin tidak terlalu jauh jaraknya. Keadaan di dalam kereta itu sangat sunyi sehingga la aku mula bersuara "Macam mana kau tahu rumah aku?" tanyaku sambil merenung mukanya yang sedang fokus pada jalan."Aku selalu ikut kau.Tiap-tiap hari pula tu" jawabnya sambil matanya fokus pada jalan."Wow,kau ni memang betul-betul menyeramkan" kata ku kembali memandang hadapan."Baik kau diam" Kata dia dan sekali l

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
sweet33 #1
Chapter 3: waaaa..sweetnye dioranngg..update lgi tau
hyemipark
#2
Chapter 3: Penculik tu penculik tu ohmy asal baik sngt haha lol
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
son_haera #3
Chapter 3: woahhhh sweet gile d.orang....tak sangka ada jugak penculik mcm tu hahaah serious d.orang sweet gile and perangai taehyung tu...haha melting dohh....btw update soon ^^
Miss_Baek
#4
Chapter 2: Woo~~Sweetnyer!!! Hahaha...cam pasangan kekasih plak...papepon authornim fighting!!
UpDaTe SoOn ~~~~
Sarah99
#5
Chapter 3: Chapter 3: Sawit betul penculik tu~ Siap makan aiskrim sama2 lagi XD
Tiffaneehh #6
Chapter 2: Pendek-pendek tak best arh. Biar panjang-panjang.
Eden larat baca semuanya demi taehyung hahahah.
Taehyung *-*
Apalah ye yg terjadi lepas ni? Hahahah. Taehyung2x
KimTaehyungWifeu
#7
Chapter 1: lol xD 'tak sabarnya aku' ? r u seriusly jung hyemi --'' pffffttt.. aq pon nakkk kna culikkk ngan Tae !! alooooo.. update soon !!!
Tiffaneehh #8
Chapter 1: Bestnya citer nie. update soon!!!
YoseobOppaSweet
#9
Update soon . Tak sabarnyer ><