Buli #08 ♥

Sudikah dia ?
Please Subscribe to read the full chapter

Sejak Sungyeol menghadiahkan Haneul buku & polaroid itu , hubungan mereka menjadi semakin baik & rapat . Mereka sering berbual & berbincang tentang kerja sekolah bersama sama . Hanuel juga tidak percaya bahawa dia akhirnya akan berkawan dgn orang yang sngat dibencinya . Sungyeol juga datang ke rumah Haneul untuk menghantar kerja sekolah jika Haneul tidak hadir ke sekolah . awwww .

Hari Isnin . Persekolahan berjalan seperti biasa , tiada yang istimewa . Loceng rehat berbunyi dan semua murid keluar dri kelas dn menuju ke destinasi masing masing .

Ada yang ke kantin untuk mengisi perut ,  yelaa , sekolah ni sekolah orang kaya . makanan pun sedap & dijamin mengenyang kan . Ada pula murid yang pergi ke koperasi untuk membeli makanan ringan seperti air gas & aiskrim . Ada juga yang mengorak langkah ke perpustakaan sekolah untuk membuat sedikit ulangkaji atau menyiapkan kerja sekolah .

Haneul membuat langkah ke bilik air pelajar perempuan yang terletak di hujung blok . Dia ingat mencuci tangan nya yang kotor diconteng dengan pen  pelbagai jenis warna .  mcam rainbow pun ada . Dia menconteng tangannya sewaktu die sedang bosan mendengar ajaran guru di kelas . Sungyeol sering kali menegur Haneul agar tidak berbuat begitu .

 apa aku kesah ?  itulah jawapan haneul setiap kali di tegur .

Setibanya die di tandas itu , dia melihat seorang lelaki sedang bersandar pada tembok luar tandas . Haneul knal dia itu , budak kelas 4WE . Haneul berasa sedikit kurang senang . Haneul rasa ada sesuatu yang tidak kena . Tetapi Haneul tidak pedulikan lelaki itu & terus masuk kedalam tandas . Dia melihat Hyosung & Stephanie dari kelas 4WF sedang membetulkan baju & rambut mereka di depan cermin . 

" ahhh , ini lah Haneul yang dikatakan tu ? " Stephanie bersuara dengan loghat mat saleh . derr .

" yep , " Hyosung menjawab pendek sebelum memusingkan badannya menghadap Haneul . kini mata mereka bertentangan . 

" stay away from our sungyeol . " Hyosung menolak bahu Haneul dgn menggunakan jari telunjuknya . Haneul sedikit terkejut dengan tindakan Hyosung . 

" siapa korg nk larang aku kawan dngan Sungye

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Army1705
ohhh upsr ;---; upsr mendera aku haha xD

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 20: Sungyeol yg ensem dilaporkan die menyebabkn sye nk nangis.huhuhu ,my bias had die T.T (dlm story ni je kayy) . Xpelah.asalkan haneul bahagia dgn suami & ank tercinta.
fazreen #2
Chapter 20: Sedihnya citeni
Just_meand_you #3
Chapter 20: Yahhh! Sedih gila cerita. :'(
akodorayaki
#4
Chapter 20: sad story.. huhu.. T,T
MiLLaJungK00kie #5
Chapter 20: Sobs sobs ....sedih bace citer ni. Mesti haneul sedih giler ((of course)) haha. Btw,citer ni mmg best. Nk nangis je rse bile part haneul tau yg seungyeol dh tkde T_T so sad~~~
LyanaLya #6
Chapter 20: Huwaa „„Sedih cerita ni.. menangis saya baca :3 . Tapi knp sungyeol mati? T.T
lolexotics #7
Chapter 20: happy ending best cerita harap dapat buat lagi cerita
izzattie #8
Chapter 20: sdihnyeee T_T knape sungyeol mati???
violetspririna #9
Chapter 20: yay.. penamat yg gembira anyway.. yahoo..
i love this fics so much...
dorang kawen...... *menari*
Inspirit2208 #10
oh. my. god.

;-;