Sekolah Baru #02 ♥

Sudikah dia ?
Please Subscribe to read the full chapter

Haneul tiba di sekolah sedikit lewat . Tetapi memandangkan ini hari pertama nya di sekolah ini & die juga seorg transfee , Pengawas bertugas membenarkan Haneul beredar ke kelas tanpa sebarang hukuman . Pengawas itu menasihatinya supaya datang awal pada masa yang akan datang . 

Fuhh ! Nasib baik tak kna denda . bisik hati Haneul . 

Dia membuat langkah ke pejabat skolah , dia harus melengkapkan data data diri nya sebelum menyertai sesi pembelajaran di kelas . Yaa , selalu nya ibu bapa yang akan menguruskan semua hal itu , Tapi nk buat macam mna ? ibu bapa nya orang yang sangat sibuk . Sehingga hujung minggu pun tidak diluangkan bersama . 

Ada hal , pergi jalan jalan dngan abg ye syang . Itu jelah ayat yang selalu di ulang oleh ibu bapanya . Sekarang pun mereka tiada di rumah , masing masing oversea atas urusan kerja . Yelahh tu kerja .

Sedang die bermonolog seorg diri dlm hati , dia telah sampai di hadapan pejabat . So here it goes . Hanuel membuka pintu pejabat perlahan lahan agar tidak mengacau warga sekolah yang sedang berkerja di dalam pejabat yang luas itu . Haneul bergerak ke salah satu bilik . 

GPK HEM 

Itulah yang tertera di hadapan bilik itu . Dia mengetuk tiga kali . Masuk . Itulah perkataan yang didengari Haneul sebelum dia membuka pintu dan masuk ke dalam bilik itu . Kelihatan seorang perempuan linkungan 40-an memakai skirt formal yang labuh & juga memakai kot berwarna hitam . Mrs Hwang . 

" Annyeonghaseyo , Choneun Yi Haneul Imnida "  Haneul memulakan kata kata . 

" Ohh ! Transfee dripada Busan itu ? Mrs Hwang Imnida . Panggil je sosaengnim " Cikgu yang bernama Mrs Hwang itu tersenyum manis . Haneul juga menampal sebuah senyuman .

" Emm sosaengnim , ada apa apa borg tak yang sye kne isi ? " 

" Ahh , tiada . tapi kamu perlu tandatangan di sini sahaja " Mrs Hwang menyerahkan sekeping kertas kep

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Army1705
ohhh upsr ;---; upsr mendera aku haha xD

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 20: Sungyeol yg ensem dilaporkan die menyebabkn sye nk nangis.huhuhu ,my bias had die T.T (dlm story ni je kayy) . Xpelah.asalkan haneul bahagia dgn suami & ank tercinta.
fazreen #2
Chapter 20: Sedihnya citeni
Just_meand_you #3
Chapter 20: Yahhh! Sedih gila cerita. :'(
akodorayaki
#4
Chapter 20: sad story.. huhu.. T,T
MiLLaJungK00kie #5
Chapter 20: Sobs sobs ....sedih bace citer ni. Mesti haneul sedih giler ((of course)) haha. Btw,citer ni mmg best. Nk nangis je rse bile part haneul tau yg seungyeol dh tkde T_T so sad~~~
LyanaLya #6
Chapter 20: Huwaa „„Sedih cerita ni.. menangis saya baca :3 . Tapi knp sungyeol mati? T.T
lolexotics #7
Chapter 20: happy ending best cerita harap dapat buat lagi cerita
izzattie #8
Chapter 20: sdihnyeee T_T knape sungyeol mati???
violetspririna #9
Chapter 20: yay.. penamat yg gembira anyway.. yahoo..
i love this fics so much...
dorang kawen...... *menari*
Inspirit2208 #10
oh. my. god.

;-;