Nuest?

My stupid family idea!

 

-AT class-

 

     “Murid-murid kita ada pelajar baru dan dia dari luar negara. Mari cikgu persilakan Syumi.” Aku pun masuk  dan mula perkenalkan diri. “ My name is Syumi and I from _____nice to meet you” “ Hello Syumi” semua orang katakan menyambut ku dengan penuh kegembiraan.(p/s: mereka boleh berbahasa English di sekolah ini. Jadi diaorng faham apa yang awak cakap.) “ Syumi sila duduk sebelah  Dasom.” Aku pun menuju kea rah orang yang bernama Dasom tadi. Bila aku tengok betul-betul dialah orang yang tolong aku tadi. “ Hello, nama saya Syumi” “ Nama saya Dasom” “ Kebetulan pulak kan? Terima kasih sebab tolong saya tadi.” “ Sama-sama” dan kelas pun bermula seperti biasa.(yeah orang yang tolong awak tadi pagi adalah DASOM)

 

-It REST!-

 

            Akhirnya rehat! Yahoo! “ Jom pergi rehat Syumi” “ Jom” Aku dengan Dasom pergi ke cafeteria dan tiba-tiba aku terdengar jeritan para wanita di meja tidak berapa jauh dari kami. “ Arggg Nuest oppa~!” oleh kerana aku tidak tahu- menahu mengenai apa yang berlaku sekarang ni, aku pun bertanya kepada Dasom “ Dasom, apa yang berlaku sekarang ni? Kenapa mereka menjerit seperti  kena hysteria?” “ Mereka tenga jadi gila dengan idola diorang iaitu kingka sekolah ni, NUEST” wow Kingka? My god, popularnya. (akhirnya Nuest!) Aku dan Dasom pun terus makan tanpa menghiraukan kingka tersebut.

 

-At Nuest table-Minhyun pov

 

       “Hey korang! Tengok tu, siapa yang duduk sebelah Dasom? Macam tak pernah tengok saja” kata Aron “ Mana?” tanya Jr “ Tu lah” kata Aron lagi “ Cantiknya” Kata Baek ho “ Tak lah ,  comel!” Kata Jr lagi.Ren dan aku pun mengalihkan kepala kami kearah mereka. “ Comelnya” kata Ren teruja melihat Dasom dan budak baru tu. “ Hey Minhyun! Awak tak rasa dia tu comel?” tanya Jr kepadaku. “ Biasa saja saya tengok” balasku. Tapi sebenarnya aku pun rasa dia ni comel.

 

 

HAlloooowwwww reader please comment and dont be a silent reader!^^

yes! finally nuest have come! please sub my story~ kamsahamnida!!!

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
lyalulu
#1
Chapter 5: coooooooolllllllllllllllllll saya suke kan nyer