005

ZEROSEVEN

persahabatan antara yuri, yein dan jungkook semakin rapat, masing-masing dengan info masing-masing, untuk mencari dan menang. namun bagi yein, dia hanya perlu merancang apa stap seterusnya untuk kalah kan Phoneix dan mengetahui hasrat rancangan Red Dragon sebanar. kenapa Red Dragon selalu menjadi penghalang 07 untuk menjalankan misi?apa benda yang sebenar yang jungkook inginkan? yein masih berfikir. lain pula bagi jungkook, yang masih mencari identiti Phoneix, Phoneix pula ingin mencari identiti 07 dan yuri masih berfikir kenapa dia debuang oleh 07.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- yuri-

yuri masih mencuba untuk memasuki laman wab antaranya dan 07 , namun begitu dia tetap gagal, dia mengeluh." nampaknya 07 memang abaikan aku macam tu je, takpe... ini baru permulaan." yuri tersenyum sambil memegang kad yang bertulis perkataan Phoneix. " aku ingat rancangan akan menjadi mudah apabila aku sebagai 007 dan Phoneix untuk dapatkan identiti 07, tapi aku salah, 07 bukan cekap dengan ketangkasan dalam perlawanan, namun bergitu, dia juga cekap melakukan sesuatu menggunakan otaknya." yuri tersenyum. telefon nya berdering secara tiba2 , terpapang di telefontersebut nama yein. " yein huh. mmm kenapa selama ni aku hantar mesej ' open ' tu dia tak pernah balas, takkan dia masih sayangkan family dia? or dia tahu yang family dia akan mati? or dia tahu apa akan belaku seteruanya?" fikir yuri sejenak sebelum mengangkat panggilan yein.

===========================================================================================================================

- yein -

yein menelefon yuri untuk berbincang bekenaaan perihal di sekolah, namun yuri lebih suka untuk berbincang secara terus, mereka akan berjumpa esok .setelah selesai call yuri, yein menghanter mesej kepada jungkook menggunkan email 07.

yo, aku tahu yang kau tahu sapa aku, dan aku pun dah tahu siapa kau, sorry aku hack untk dapatkan email group kau, btw kau after what? kenapa kau selalu kacau urusan aku, sedangkan kau ada banyak benda lain lagi yang kau boleh buat ngan group kau. kau nk cari maklumat pasal apa sedangkan kau dah tahu siapa aku, atau kau after Phoneix? 

yein kemudian kilck ' sand ' lalu dia memasuki laman wab 07. nampaknya kerjanya bertambah apabila 007 dibuang. kerja pembunuhan tersebut terpaksa dia tangguhkan untuk merancang perihan berkenaan Red Dragon dan Phoniex.

-----------------------===========================================================------------------------------------------------------------------------=====================================================================----------------------

- jungkook -

"slayer, kita dapat email dair 07 " salah seorang dari group Red Dragon memberitahu Slayernya, Leadernya. jungkook. jungkook tersenyum. lalu membuka email tersebut. sebelum itu dia meminta sesiapa daripada ahli Red Dragon yang mempunyai info tenteg Phoniex diminta untuk serahkan, selepas tu, barulah dia membaca email tersebut. jungkook tersenyum.

yo ho ho, yeap aku memang after Phoniex, dan aku beat yang kau dah tahu siapa Phoniex. well aku after kau jugak sebab aku tertanya kenapa kau bunuh orang,yang tidak berkait langsung dengan kau. well kau start menyerlah bila kau bunuh beberapa orang dari pada orang atasan sehinggalah orang bawahan kumpulan Viex Blue, sebab kumpulan tu bunuh mak kau, tapi aku wander kenapa kau still bunuh orang lain, oooppsss, atau aku patut kata yang kau tak bunuh tapi kau komakan je diaorang. dan setiap seorang daripada mangsa kau still hidup. so ini buatkaan aku pelk, kenapa kau tak bunuh je? tutup buku kan senang? 

lalu jungkook kilck sand.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

===================================================================================================================================================================================================================================================================

- yein -

yein yang mendapat mesej tu mengeluh, " aku tak sangka yang jungkook tahu banyak pasal aku,mmmm teringat akukat kumpulan Viex Blue yang leadernya Phoniex, hahaha, nampak sangat berkait, tapi tak selap aku kumpulan tu dah tak wujud, so Phoniex solo lah ni." yein kemudian membalas email jungkook, * aku buat maam tu untuk pengajaran kedua-dua puhak, agar yang koma sedar yang dia tak berhak membuka langkan menyerang orang dan penerima mesej 007 sebagai semangat baru untuk memulakan langkah pertama dalam kehidupan.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
sorry patutnya Phoenix bukan phoneix huhu sorry sorry T^T

Comments

You must be logged in to comment
lovely_syrena
#1
Chapter 8: Update soon.. Interesting duh