Bisikan Sang Perindu

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

 

‘B u l a n   t e r a n g   i n d a h n y a   m a l a m ,

p u n g g u k   m e n a n t i   s e t i a n y a   h a t i .

C i n t a   i n i    p a d a n y a   a m a t l a h   d a l a m ,

r i n d u   j u g a   s e t e n g a h   m a t i .

 

 

M E R E K A :

 

          

 

                           K i m  T a e h y u n g  (26)   -  "Cantik betul langit malam di sini, Yujin. Indah dan bercahaya.” 

               "Tapi langit malam di sini gelap gelita, Taehyung. Suram dan sepi. -  K a n g  Y u j i n  (23) .  

 

 

 

Hai, assalamualaikum. Saya muncul lagi dengan karya bertemakan slight angst/romance. Untuk pengetahuan para pembaca, terdapat beberapa puisi dan rangkap lagu yang saya ambil dari  cerita ‘Langit Rindu’ dan selitkan dalam karya ini. Saya dapat inspirasi untuk tulis cerita ni dari puisi-puisi yang saya karang untuk cerita Langit Rindu. Senang cakap, saya cetak rompak hasil penulisan saya untuk Langit Rindu dan hasilkan cerita baru dari situ.

Jadi, jangan terasa pelik kalau awak rasa macam pernah terbaca puisi atau rangkap-rangkap ayat tu sebelum ni.  Harap awak semua boleh berikan sokongan kepada cerita ni dan saya sendiri. Komen? Yes, please. Upvote? Sila tekan button upvote kalau awak rasa cerita ini layak untuk itu. Poster (previously used) oleh AubreyFairy dari Seven Forever Graphic Shop. Currently using my own artwork as the main poster!

Terima kasih dan selamat membaca. 

 

Comments

You must be logged in to comment
parkyura98
#1
Chapter 1: Aduih....Bce bnyk kali pon still nangis. Saya suka sangat cerita ni, smpai Saya dah baca hmpir 10 kali kot. mte pon dh lebam la ni. ??
hopefool #2
Chapter 1: kak, kenapa akak buat saya nangis T^T
hati saya patah, aduh. sejujurnya saya speechless sekarang ni, waaaa sedihnyaaaaa.

tapi apa-apa pun, sekali lagi saya jatuh cinta dengan penulisan akak. sangat sangat best. akak dah officially jadi antara favourite writer saya kat aff ni, hehehe. ^^
thank you for this story!
Chiko_Miari #3
Chapter 1: Sedihnyaa..bestnya cara akak tulis..puitis gitu..kikiki
Taehyung mati rupanya..igtkn dh lari kt perempuan lain...
Btw..best sgtt!!
starlightkim_
#4
Chapter 1: Air mata tak berhenti mengalir ni..huhu..sedih sangat cerita ni kak min kecuali part kereta sorong tu..
Helovemenot #5
Chapter 1: Akak idola saya dalam bidang penulisan. best sangat2! sedih sangat2.. *nangis-nangis*
bigbangtanboys
#6
Chapter 1: Wah! Akk anzalna xD. HAHAHA. Tak de lah. Kak Min, sedih sye baca bila part last tu. Tapi saya paling suka masa yang Taehyung angkat Yujin masuk kereta sorong. Macam sweet tapi campur lawak. Ingatkan dia nak dukung Yujin ke xP.
Apapun kak,cerita ni best sgt.
<3
Shimmieh
#7
;A;
Alohhh V tak sempat nyanyi live kat awek dia! Tah2 eksiden time nak pi beli cincin kawen! Okay tak ni drama ja. You know me, Imma drama queen.

Tapi arrrrrrrrrgggghhhhhh V!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;;;;;;;A;;;;;;;

Naissss Cik Min! Naisss! Ayat puitis gittew (which sadly not my charm. Hanya typo error yang menjadi charm saya buat masa ni)
Bagus! Mantop! I is nak senyum tapi tak mampu sebab ya la, V mati kan. Tak apa Sujin, nanti saya hadiahkan black rose gi letak kat kubur V. Biar rare.

Tapi, serius cik min!! Bahasa yang chantek! Sweet love story! But yeh, tak smua kisah cinta itu ada happy ending.
;A;
YodaYeol
58 streak #8
Chapter 1: Wow, very well written min! Plot yang ringkas tapi sarat dengan macam-macam emosi. Awak buat saya senyum macam orang biul bila sampai part kereta sorong tu. Comel je Yujin dengan taehyung! >.<

Pastu, dialog terakhir tu memang brilliant! Pandai betul awak main dengan kata-kata, bangga pulak jadi kawan awak, min. Hehehe. Jadi, awak memang berjaya buat saya tersenyum dalam tangisan. Beautiful story! Keep up the good work, min! Saya nak upvote lagi tapi aff cuma benarkan upvote sekali je per user. Hahaha..cerita ni memang layak untuk di upvote berkali-kali!! Good job! ^^