Chapter 4

It All Begin With Hallyuwood
Please Subscribe to read the full chapter

     Aroma latte yang harum sentiasa membuatkan Jasmin ingin menghirup semuanya yang ada di dalam cawan.Lagu I NEED U yang memenuhi ruang kafe itu cukup merdu sehingga membuatkan Jasmin tidak sedar akan kehadiran TaeHyung.TaeHyung yang sentiasa ceria itu tidak teragak-agak duduk di atas kerusi yang berada di hadapan Jasmin lalu berkata "Minniii!!!" Terkejut Jasmin dibuatnya."IIIshh!Terkejut lah!" kata Jasmin dengan marah."woaa...tengah marah pun nampak comel." TaeHyung memuji."aigoo..rasa macam nak cubit!" kata TaeHyung lagi sambil menghulurkan tangannya untuk mencubit pipi Jasmin.Belum sempat tangannya sampai ke pipi,Jasmin cepat-cepat memegang pergelangan tangannya yang beralas untuk menghalang perbuatannya sambil berkata "nak mati ke?"Tanpa disedari HoSeok tiba sambil berbatuk kecil.Jasmin terus melepaskan tangan TaeHyung setelah mendengar suara Hoseok.Belum sempat Jasmin berkata-kata,TaeHyung mendahuluinya."Hyung!Buat apa kat sini?!" Jasmin terkejut kerana TaeHyung seolah-olah mengenali HoSeok."Awak kenal HoSeok ke?"tanya Jasmin "Dia kan kawan saya.Mestilah!Awak kenal dia?" kata TaeHyung pula."Dia jiran saya" balas Jasmin."Woah!Kecil betul dunia nii" kata HoSeok.

     Setelah menikmati kopi,Jasmin,TaeHyung dan HoSeok keluar ambil angin sambil berbual.Beberapa saat kemudian,telefon bimbit HoSeok berdering.HoSeok terus mengangkat panggilan itu."Kitorang on the way!" Jasmin yang terpinga-pinga bertanya "Siapa?" "Jomlah!Ada lagi orang yang saya perlu kenalkan." jawap HoSeok."Wah,Minnie!Awak dapat banyak kawan la dalam sehari nii..." kata TaeHyung sambil meletakkan tangannya di bahu Jasmin.Jasmin terus menepis tangan TaeHyung.TaeHyung meletakkan semula

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
vRon0920
#1
Chapter 12: Hai Adik!! Calon SPM eh tahun ni? All da best!!
*akan ada update x cerita ni walau dah 2 thn blalu? ^_^
Soolyn
#2
Chapter 12: tudia rahsia macam ada negara sendiri
AinUmairah #3
Chapter 12: Best nyeee... sambunglaaaa... lagi✌
jeonnamjoo
#4
lawanya poster!^^
amalinnasuha07 #5
Chapter 9: Palli update
markbam00 #6
Chapter 8: Palli update..citer ni sgt best..
hyemipark
#7
Chapter 7: Nyampah dgn Minji gediksss
Srsly ff ni mmng thorbaik gilee bhaii
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
FaSyazana
#8
Chapter 7: Apa yang dorang sembunyikan?? Is my Malay good? Lol I hope u can understand...I speak English at school mostly. Tolong update cepat! XD Cerita ni...interesting!
TheBammin
#9
please excuse any typos^^
i'm writing too fast