9 jealous

Kata orang,CINTA IS NUKLEAR (HIATUS)

...................LOCENG BALIK SEKOLAH........................

"Noona ..hai" Myungsoo berbisik pada min ah dengan lembut. Memang gentle sungguh kalau perempuan lain tengok. Semasa berbisik myungsoo memeluk bahu kakaknya dengan manja.

Sementara itu, ahli2 dorm B atau dikenali di sekolah sebagai Kumpulan Bigbang hanya berjalan di belakang myungsoo dan kembarnya. Muka masing2 memang sudah nyata bahawa mereka cemburu. *aku pon nak rapat cam tu gak* desis hati Taeyang..Sementara seorang mamat ni ,die pendam dalam hati je...sebernanya Seungri nak kawan jugak ngan Min ah  selepas peristiwa semalam. Dia mungkin sudah merasakan bahawa Min ah seorang yang baik .

"noona nanti balik dorm, balut peralatan mandi noona ngan tuala tau" Myungsoo berbisik perlahan sebelum mereka memasuki perkarangan asrama.

"ok. maseh adekku yang baik lagi comel " Min ah sangat bersyukur kerana dapat adik yang baik.*Kim Myungsoo itulah adikku* Min ah berbicara sesorang di dalam hati.

................di dalam dorm...................

"yah Junsu ah ! mandi sama2 dengan kami nak? ade kolam tepi padang tu. Jom? " TOP memegang kepala Min ah dan mengusutkannya.Yewlah Min ah kan pendek .

"err...er...gwenchana" Min ah jawab dengan muka selamba dan dia sambung

"saya tak suka mandi ramai2....saya ada alergik iaitu tak boleh berkongsi air yang telah diguna.Mianhe TOP " Min ah jawab dengan senyuman gembira kerana tak sangka akal fikirannya begiru panjang.

Myungsoo yang dari tadi menjadi pendengar setia terus menyampuk dan menggiakan apa yang kakaknya cakap.

"betul tu. Ka ...Abang saya ni senang jatuh sakit ...menyusahkan saja hahahaha " Myungsoo berkata sambil tergelak gelak walhal ketelanjurannya untuk menyebut "kakak" sebentar tadi amat dikesali 100%.

"alah.....baru nak ushar badan.kot2 sedap peluk ke waktu malam hehehehehehee" Daesung bercakap sambil tergelak gelak

"kau ni gay betoilah " kata GD sambil menampar kepala Daesung

"hahahahah....Junsu ah Mianhe " Min ah hanya tersenyum senang kerana ahli2 dormnya sangat sporting!

*peluang terlepas nak rapat dengan diorang...aduh...awatlah aku sombong sangat first day aritu * Seungri hanya menyesal dalam hati

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet