10 Mianhe

Kata orang,CINTA IS NUKLEAR (HIATUS)

.............................ketika sedang belajar...................

"Kim Junsu dan Kim Myungsoo! Pengetua nak berjumpa awak berdua sekarang!" jerit Puan IU dengan muka bengisnya.Riak mukanya yang marah timbul perasaan tak sedap hati dalam hati Myungsoo.

*Diorang dah tahu ker? alah habislah aku dan noona kali ni...baru seminggu sekolah takkan dah kena tangkap kot aishh* Myungsoo cakap sensorang dalam hati

"pehal dengan diorang tu?" taeyang cuba berbisik kepada daesung tapi tak boleh sebab jauh sangat (hahahahha)

*something wrong dengan diorang tu...nak siasat tak?hhhmm biar dulu ah kat diorang* Desis Seungri

................................di pejabat.......................

"Kim Junsu ...nama samaran...nama seberna Kim Min ah...Perempuan dan bukan lelaki..ape penjelasan awak berdua sekarang ni? " pengetua memulakan bicara dengan tenang sekali.

"errrr mianhe ....saya buat macam tu sebab........"

"TAK ADA SEBAB! BAGAIMANA SEORANG PEREMPUAN BOLEH DUDUK DI ASRAMA LELAKI?!"  dari muka tenang berubah100% muka pengetua..pergh!seram cukop!

"cikgu boleh panggil parents kami..but, ayah kami kat oversea so our mother jewlah " Myungsoo jawab dengan angkuh kerana tidak adda apa yang dia dan kakaknya boleh buat.

"baiklah..jika itu permintaan awak" selepas itu pengetua terus menelefon ibu mereka. Min ah hanya tunduk ke bawah kerana malu.

"gwenchana noona, trust me" Myungsoo menyedapkan hati kakaknya.Min ah hanya tersenyum walhal hatinya bagai nak meletop gunung berapi

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet