12 Library Sweettt

Kata orang,CINTA IS NUKLEAR (HIATUS)

"Buku ini! " Min ah sangat teruja bila melihat buku yang dpegangnya..Dia separuh menjerit

FURPPPPP!

Tangan Seungri terus menekup mulut Min ah tetapi perbuatannya itu terlampau kuat sehingga tertolak badan Min ah ke dinding dan terdorong sekali badannya. Jarak mereka sangat dekat.Terlampau dekat. Dunia seakan akan senyap buat seketika dan memberi ruang kepada mereka berdua. Mereka hanyut dalam pandangan maisng masing.Tertiba satu senyuman manis muncul di bibir mulus Min ah . Seungri terpana buat seketika dan melepaskan tangannya dan jarak badan mereka agak jauh berbanding tadi.

"Kau nak ngorat aku kan? Dey aku laki lah...but,kita boleh jadi bestfriend" Mulut mungil itu pot pet secara tiba2 dan membuat suasana tidak kekok dan Seungri yang mendengarnya agak senang sekali.

"takdelah kita ade kat perpustakaan lah pabo.Adek kau tak marah ke aku dok ngan kau ni? " Seungri segera ubah topik

"tak, dia tak marah pon..baik kan dia...hahhaha....Die ngah tolong Hyuna (4minute) buat poster untuk majlis hari guru minggu depan " Min ah menjawab dengan perlahan seolah membisik.

"oh ok" sekali lagi budak cold city ini menjawab dengan ringkas

Mereka ambil tempat duduk yang agak2 tiada orang..padahal memang tak ada orang pon tempat tu..

"so seungri ya kita bestfriend nak?" Min ah tertiba tanya soalan pelik yang sesangat

"Junsu ya kau demam ke? Bukan kita ngah kawan ker" senyuman kacak mula muncul di wajah seungri buat kali pertama. Serta merta Min ah rase semakin suka akan senyuman itu. MANIS!

"ha ah kan...nanti balik sekali tau...arini Myungsoo balik lambat" Min ah mengajak dengan wajah yang happy habis

"kita pergi lepak dulu...............bawah pokok nak" Seungri terus memeluk bahu MIn ah dan Min ah turut balas..*die ni sweet gak senang bawak sembang * Desis hati Seungri

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet