Final ~

Hidden Feelings
Please Subscribe to read the full chapter

Kini, Tao dan Hana sudah menjadi sepasang kekasih selepas kejadian di tingkat atas sekolahnya. Hana yang selalu muram dan pendiam kini menjadi lebih ceria.
Minjung juga menumpang gembira kerana kawan baiknya telah terjumpa dengan lelaki yang lebih baik dengan Myungsoo.

Di rumah Minjung, Minjung mengemas biliknya yang agak bersepah. Apabila dia terlihat patung beruang yang diberikan oleh Sehun, dia mengeluh. Dia memegang patung yang diberikan oleh Sehun satu persatu.
Dia cuba mengingat kembali muka gembira Sehun yang memberikan semua patung beruang itu kepada Minjung. Walaupun dia telah membuangkan kedalam tong sampah, Sehun cuba untuk menyembunyikan perasaan sedihnya disebalik mukanya yang sentiasa tersenyum.
"Eojecheoreom gutnait amu ildo eopdeon geotcheoreom" Telefon Minjung berdering. Minjung segera mengangkat telefonnya dan terdengar suara Hana dalam nada yang cemas.

"Minjung!! Pergi dewan sekarang ppali!!" Hana berkata lalu dia segera meletakkan telefonnya tanpa memberi peluang kepada Minjung untuk menanyakan apa yang berlaku.

Minjung segera mengambil jaket hitamnya lalu memakainya. Dia keluar dari rumah lalu berlari ke sekolahnya. Setelah tiba ke sekolah, dia pun segera pergi ke dewan yang dikatakan oleh Hana.
Dia membuka pintu dewan yang tidak terkunci lalu masuk. Keadaan di dalam dewan itu sangatlah sunyi dan gelap. Selalunya pelbagai persembahan dilakukan dan tempat murid berkumpul dan guru-guru memberikan pengumuman di dewan itu.

Tiba-tiba dewan itu menjadi terang benderang kerana lampu disitu terbuka secara tiba-tiba. Minjung terpandang diatas pentas, Sehun sedang duduk diatas sebuah kerusi dihadapan sebuah piano yang sangat besar.
Sebelum menekan key diatas keyboard piano tersebut, dia memandang Minjun

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
SeHuNYeHeT94
#1
Chapter 21: 66uuuioouu6
Tasha16
#2
Chapter 25: Wah!!! Daebakk!! Cerite sangat Daebak!! Semua perasaaan muncul lepas bce cerite nie^^
OneIsOneEXOIsOne #3
Chapter 26: soalan cepu mas...aq prangai lasak... tgk cara duduk pun org dh tahu... mak aq tnye aq sejak bile ank lelaki dye dah bertambh lg satu dan knape ank prempuan dye tnggl satu... hehehe... aq try ubh perangai jantan aq tp sume cara fail... Wae?!?!?!?!
JeonAra #4
Chapter 25: seriously , citer ni daebak giler2!!!
milkysuho #5
Chapter 25: Alolololo sweetnyaaaaa . Kan best kalau dpt bf yg mcm tu. Even perempuan tu tomboy, dia still syg. AHHHHHHH congrats to the author
udkMEcs #6
Chapter 25: OMG DAH HABIS KE ALALALA SWEET GILA OH MY GOD CANT BELIEVE THIS YEAHHH SWEET GILA MCM APA AAHHH congrats author-nim <3
Kuangsu
#7
Chapter 25: Yehet! Dah complete!^^ Sehun sweet giler. Minjung still mcm lelaki ke, author?
ikoniieyxz
#8
Chapter 25: so sweet drg nyh... ^^
udkMEcs #9
Chapter 24: Eh Tao & Hana pun actually sesuai haha
udkMEcs #10
Chapter 23: Hmph padanmuka haha update soon!!