Dua puluh satu ~

Hidden Feelings
Please Subscribe to read the full chapter

Peperiksaan akhir tahun sudah pun tiba. Murid-murid di kelas membuka buku masing-masing dan mengulangkaji. Minjung pula hanya memikirkan Myungsoo yang sedang bercinta dengan Hyorin dibelakang Hana. Dia juga memikirkan hubungan dia dan Hana serta Sehun.
"Ugh.." Minjung meletakkan kepalanya keatas buku Bahasa Inggeris dan mengeluh kuat. Hana yang berada disebelahnya hanya terdiam dan membuat kerjanya.

Minjung memutuskan untuk memberitahu hal itu selepas peperiksaan berakhir. Pintu kelas dibuka dan guru kelas masuk sambil memegang kertas-kertas peperiksaan Bahasa Inggeris yang akan bermula.
"Okay.. Now, Keep your book in your bag.. This exam will start in 5 minute. Hurry," Guru itu mengarah. Murid-murid yang lain hanya menurut. 
Selepas meletakkan buku didalam beg, guru itu mengedarkan kertas kepada murid-murid. 

"You may start your exam, NOW," Semua murid membuka kertas soalan dan mula menjawab. Macam-macam ragam kita boleh lihat dalam kelas itu ketika peperiksaan dijalankan. Ada murid yang sudah tidur sebelum membuka kertas soalan, ada yang menjawab dengan bersungguh sungguh, ada yang termenung dan ada yang sedang meniru jawapan kawan disebelahnya.
Minjung pula hanya menjawab seperti biasa.

Selepas peperiksaan bahasa inggeris tamat, waktu rehat pun bermula. Minjung mahu menegur Hana dan memberitahu kejadian semalam, kejadian Hyorin dan Myungsoo tetapi, dia tak boleh beritahu kerana masa yang tidak sesuai. Jika dia beritahu ketika itu juga, Hana mungkin tak boleh menjawab peperiksaan dengan penuh tumpuan.
"Hana.." Minjung memegang bahu Hana dari belakang.
"Yep?" Hana memeusingkan kepalanya dan melihat Minjung.
"Mian.. Hae.." Minjung meminta maaf. 
"Hehe, Gwaenchana.. Aku tak ambil hati pun.. Jom makan!" Hana memeluk bahu Minjung dan mereka berdua pun berjalan bersama-sama ke kantin. 

Dalam perjalanan ke kantin, Minjung terlihat Hyorin dan Myungsoo sedang berbual-bual di sudut kantin, di tempat yang agak tersorok..
"Ehh, Myungsoolah~" Hana terlihat Myungsoo di tempat

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
SeHuNYeHeT94
#1
Chapter 21: 66uuuioouu6
Tasha16
#2
Chapter 25: Wah!!! Daebakk!! Cerite sangat Daebak!! Semua perasaaan muncul lepas bce cerite nie^^
OneIsOneEXOIsOne #3
Chapter 26: soalan cepu mas...aq prangai lasak... tgk cara duduk pun org dh tahu... mak aq tnye aq sejak bile ank lelaki dye dah bertambh lg satu dan knape ank prempuan dye tnggl satu... hehehe... aq try ubh perangai jantan aq tp sume cara fail... Wae?!?!?!?!
JeonAra #4
Chapter 25: seriously , citer ni daebak giler2!!!
milkysuho #5
Chapter 25: Alolololo sweetnyaaaaa . Kan best kalau dpt bf yg mcm tu. Even perempuan tu tomboy, dia still syg. AHHHHHHH congrats to the author
udkMEcs #6
Chapter 25: OMG DAH HABIS KE ALALALA SWEET GILA OH MY GOD CANT BELIEVE THIS YEAHHH SWEET GILA MCM APA AAHHH congrats author-nim <3
Kuangsu
#7
Chapter 25: Yehet! Dah complete!^^ Sehun sweet giler. Minjung still mcm lelaki ke, author?
ikoniieyxz
#8
Chapter 25: so sweet drg nyh... ^^
udkMEcs #9
Chapter 24: Eh Tao & Hana pun actually sesuai haha
udkMEcs #10
Chapter 23: Hmph padanmuka haha update soon!!