פרק

היעוד

"הו ואו....ממש....חי פה" מינהו וטאמין עמדו בפתח הפונדק וראו איך יותר ויותר אנשים מתחילים להגיע לפונדק. "חיי לילה זה כנראה הקטע של העיר הזאת" טאמין ענה בסרקסטיות. "אבל בכל זאת אולי לא יזיק לנו קצת ליהנות? קיבלנו כסף מהקצב אחרי הכול" הוא הציע "ובכן.....טוב בסדר אנחנו ממילא חיים רק פעם אחת....ויכול להיות שלא נבקר פה שוב אם אתה מבין למה אני מתכוון" טאמין נתן לו חיוך מרוצה ושניהם נכנסו לשבת מסביב לשולחן פינתי "מה כבר יכול לקרות בכל מקרה?"

האיש מהקבלה נכנס לפונדק וטאמין במקרה ראה אותו "היי הנה אתה בוא בוא!" הוא נופף לו עם היד בשכרות קלה וקם על רגליו כדי לסמן לו איפה הם. האדם נעצר לפניהם ואמר "תתחילו לקרוא לי כבר בשמי. תנסה להגיד עכשיו שיוון" הוא הקניט אותו והמשיך "שי- מה?" הוא היה נראה קצת מבולבל "שיוון" האיש מהקבלה חזר על עצמו. "אני רואה ש....התחלתם ליהנות קצת לפני שהגעתי?" הוא הסתכל על שניהם משועשע "אל תדאג אנחנו פיכחים לגמרי. זאת אומרת, לפחות אני כי טאמין על הרצפה עוד מהכוס הראשונה" הוא הסתכל עליו לרגע וצחקק לעצמו. "בכל מקרה אמרת שיש לך משהו חשוב להגיד לנו אנחנו מצטערים שלא לקחנו את השיחה הזאת ביותר רצינות" הוא הרצין קצת לרגע "לאאאא זה בסדר ככה אתם בעצם משתלבים טוב יותר כך שזה יגדיל לנו את הסיכויים שלא יבחינו על מה אנחנו מדברים. בכוונה גם בחרתי מקום שהוא שוקק חיים עם המון בני אדם כדי שלא ישמעו במקרה את  השיחה שלנו. בכל מקרה אם החבר שלך לא פיכח אז הוא כנראה לא יזכור כלום מחר משמע אני צריך את האוזן הקשבת שלך. אני יודע שאתם חדשים במסדר כי הייתם נראים קצת מבולבלים באותו היום שהיה את הישיבה והכול, אז אני צריך להזהיר אתכם מראש" שיוון סימן עם היד למינהו להתקרב קצת אבל לא יותר מידי "משמר המלך תמיד מחפשים אחר אנשי המסדר, אז כדאי לכם להיזהר מאוד. מינהו התחיל להיות מבולבל קצת "רגע....מה? למה בעצם?" הוא שאל "אתה לא יודע למה המסדר קיים?" הוא החזיר בשאלה "בדרך כלל המסדר מגייס אנשים שמודעים למצב המדיני..." הוא מלמל לעצמו. "טוב בכל מקרה אני אספר לך את זה בקצרה. לפני כמה שנים, הממלכה שלנו הוציאה להורג הרבה קוסמים. רק קומץ ידעו את הסיבה האמיתית, ועוד יותר פחות אנשים ידעו את הסיבה האמיתית מאחורי הסיבה האמיתית." פניו של מינהו נראו כאילו הוא פותר כרגע תרגיל במתמטיקה "העוד פחות אנשים שיודעים-את-הסיבה-האמיתית-מאחורי-הסיבה-האמיתית הם בעצם אנשי המסדר, שאתם כלולים בו עכשיו" מינהו מלמל לעצמו ואדאפאק והמשיך להקשיב "בכל מקרה למסדר יש מטרה נעלה אחת, והיא להפיל את השלטון הנוכחי" וזו הנקודה שמינהו איבד את זה "היי היי היי רק רגע.....אתה רוצה להגיד לי שהכנסנו את עצמנו לאיזה מסדר שרוצה פשוט למרוד במלך?" הוא היה נראה המום למשמע אוזניו. שיוון רק הסתכל עליו מוזר ואמר בתגובה "אתה יודע מה עובר בכלל על הממלכה הזאת? מה הפנים האמיתיות של המלך שלנו? מי נראה לך הוציא להורג את כל הקוסמים החפים מפשע ובגלל מה? שהוא חשב שיש סיכוי שאחד מהם הרג את אביו המרושע?!" הוא התחיל להעלות קצת את הטונים אבל השתלט על עצמו בסופו של דבר. "טוב....אני אחד הנסיכים שמתחרים על ליבה של שין היי" הוא לחש את זה כמה שהיה יכול ואז שיוון הסתכל עליו המום "והוא לא נראה כל כך רע בעיניי....אני מתכוון, הממלכה שלו משגשגת והכול ושמעתי שהדיפלומטיה של הממלכה מאוד טובה ויש לו קשרים עם המון ממלכות אחרות" טאמין פתאום נפל על הרצפה "זה רק אני או שיש פה כוכבים ממש ממש יפים?" הוא הסתכל בחולמניות על התקרה ומינהו פשוט לקח אותו והושיב אותו על הכיסא בחזרה. שיוון התחיל להגיד "זה טוב ויפה שהממלכה משגשגת, אבל תשאל את עצמך איך הוא השיג את כל זה. ולא רק הוא. אלא גם אביו וסבו והרבה דורותיו אחורה. אני לא יכול להסביר לכם הכול עכשיו בכל מקרה אבל אתם בטח תגלו לבד עוד הרבה דברים" טאמין כבר התעלף עם הראש על השולחן "אנחנו בטוח ניפגש גם ככה עוד כמה פעמים, מקווה שלא יותר מידי. זאת האינפורמציה שאני יכול לספק לכם בינתיים" הוא סימן למלצרית לבוא והזמין לעצמו גם משקה ואוכל.

 

מינהו נשא את טאמין על גבו כשהתחיל לשמוע "אתה יודע, אולי אתה לא אדם כל כך רע,יהיר,חצוף,לא יודע נימוסים כלפי אנשים אחרים- " אוקיי אוקיי נסיכה~~ הבנתי" והם נכנסו לתוך המקום שבו השתהו בו. אדם אחר שהיה בקבלה בירך אותם ומינהו החזיר לו קידה קטנטונת. "ואו טאמין לא ידעתי שאתה שוקל כמו פיל" הוא המשיך לעלות במדרגות "לפחות השומנים שלי סקסיים חצוף" הוא טפח לו קלות בחזה" "הווו נכון השומנים של הנסיכה מאוד סקסיים" ואז היה אפשר לראות קמט במצחו של טאמין "איך ראית את השומנים של שין היי לעזאזל?" "לא התכוונתי לשומנים שלה, התכוונתי לשומנים שלך טיפשון~" הוא חייך וטאמין נראה מרוצה. "בכל מקרה אל תגיד עליי דברים לא יפים כי אני אהרוג אותך" הוא אמר בקול כמו של נערה מתבגרת "מינהו גיחך רק יותר והכניס את שניהם לחדר. הוא שם את טאמין על המיטה ואמר "לא ידעתי שאתה כזה קנאי וצבט לו את הלחי" "אוי אוי מה אתה עושה?" הוא הזיז את ידו של מינהו מהלחי והתכרבל לשינה. "היי לפחות תתקלח. אתה מריח מאלכוהול". טאמין נתן לו מבט אבל אז הסתובב לעבר השני "אין לי כוח. מחר על הבוקר" "אז אני מאוד מקווה שתזכור את מה שהיה היום האאא?" הוא הלך להתקלח בעצמו וכשחזר הוא ראה את טאמין כבר ישן. מינהו נכנס למיטה והסתכל על פניו של טאמין, כל סנטימטר וסנטימטר. "אתה בטוח שאתה לא אישה?" הוא מלמל לעצמו והושיט את ידו כדי לגעת ברפרוף על לחיו של טאמין אבל אז הפסיק והסתובב לישון בעצמו.

 


 

אעאעאע סליחה שהוצאתי פרק אחרי כל כך הרבה זמן :< מקווה שאתם עדיין אוהבים אותי 3> 

בכל מקרה אני מקווה שאתם מתחילים להבין קצת יותר את העניינים? יהיו גם יותר הסברים בהמשך לגבי סורה וכל השאר D:

לאב יו!!

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
kcbhero97
החלטתי לנטוש את הסיפור. זאת החלטה ממש קשה עבורי, אך כמו שאומרים אין מנוס מתיעוב יצירה שלא שלמים איתה.
אני אפרסם בהמשך סיפורים קצרים בלבד כדי שאני ואתם נוכל ליהנות מהתוכן. התחלתי את הסיפור מלפני כל כך הרבה שנים ואני חושבת שהתהליך שעברתי עם עצמי מונע ממני להמשיך אותו.

Comments

You must be logged in to comment
immaculatewicket #1
looking forward on this :)