chapter 1

Voodoo Doll
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

P E R M U L A A N

 

 

Nana mengatur langkah ke arah Kris.Tanpa segan silu, dia menghulurkan surat cinta yang kini berada di tangannya. "Kris oppa! Saranghae! Tolong terima cinta saya," ujar Nana sambil tangannya masih teguh menghulurkan surat cinta yang berada di tangannya itu. Kris memandangnya tajam. "Mianhae, saya tak boleh terima," jawab Kris lalu terus beredar dari situ bersama geng-gengnya. Geng–geng Kris ketawa terbahak–bahak mengenangkan kata–kata Nana kepada Kris. Ceh, ada hati nak couple dengan Kris. Sedar lah sikit dia tu siapa. “Bhahahahah.. Si Nana tu nak couple dengan kau?” soal Tao sambil ketawa terbahak–bahak. Ahli EXO yang lain turut ketawa. Terpaksalah Nana menebalkan mukanya berhadapan dengan mereka.  
“Serious diorang cakap macam tu dengan kau? Kurang ajar betul lah diorang tu,” marah Raina. Tangannya sudah digempal tanda geram yang teramat sangat. Eeii, kalau aku memang bersepah gigi geng Kris tu aku kerjakan. Nana terlalu baiklah, keluh Raina dalam hatinya.
  “Alah nak buat macam mana, aku bukannya cantik sangat pun,” ujar Nana. Mukanya tampak suram. Tidak seceria selalu. “Nana, kau pernah dengar tak tentang patung yang kononnya dapat tolong kau balas dendam kat orang yang kau benci.Kalau aku dapat anak patung tu mesti aku guna untuk balas dendam,” terang Raina sambil menumbuk–numbuk tapak tangannya sendiri. Eh eh dia ni pula yang terlebih over, yang malunya aku. Dia pulak yang terlebih over, soal Nana di dalam hatinya. Apa–apa jelah.
“Apa yang kau cakap ni Raina? Tak baiklah cakap macam tu,” marah Nana. Hmm..Kalaulah patung macam tu memang wujud, keluh Nana.  
Nana mengatur langkah ke rumahnya dengan riak kecewa. Pertama kali dia jatuh cinta pada seorang lelaki dan dia ditolak mentah–mentah. Sungguh memalukan. Tiba–tiba matanya tertumpu pada sebuah anak patung yang berada di tepi jalan itu. Nana pantas mendekati patung yang terselit kertas bewarna putih. Kertas itu ditarik lantas dibaca.
  Perhatian : Sesiapa yang menyimpan patung i
Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Azara_Is20 #1
Chapter 3: Sangat menarik .. teruskn lagi dengan membuat cerita yg laen ..
NLessme #2
Chapter 3: OMG! Tragis2! Huhu..pgajarannya jgn terlalu dengki dgn org lain :)
NLessme #3
Chapter 2: cerita ni menarik:D selalunya org akan guna patung tu utk aniaya org lain..tapi Nana guna utk jauhkan Kris dari Suzy..keke
ExOTicS_ExoPlanet
#4
how to read it if it doesn't have any chapter
Lol.Hai:)..