Destiny

Description

"Min-hye dah cakapkan,lupakan Min-hye.Abang tak boleh faham ke?",kataku tanpa memandang mukanya.

"Tak..Abang takkan lupakan Min-hye.Abang tak boleh lupakan Min-hye.Sebab abang masih lagi sayangkan Min-hye,cintakan Min-hye.Min-hye kena tahu itu..",balas Baekhyun.Kali ini dia cuba untuk memegang tangan Min-hye.Tapi Min-hye berjaya mengelak..

"Abang jangan sesekali pegang tangan Min-hye.Abang dah tak ada hak untuk buat semua tu.Jadi abang pergilah.Min-hye tak nak tengok lagi muka abang",kataku lalu terus masuk ke dalam.

"Abang masih sayangkan Min-hye.Min-hye kena tahu itu",kata Baekhyun sendiri..

Di bilik,aku menangis semahu-mahunya."Maafkan Min-hye abang.Min-hye tak bermaksud nak buat abang macam tu..Maafkan Min-hye",kataku sambil menangis teresak-esak..

                                                                                   ~~~~~~

"Abang kat mana? Jawablah!! Abang kat mana? Ni Min-hye",jeritku.Aku mula terfikir perkara yang bukan-bukan.Hish,aku harap perkara itu takkan berlaku.Aku tak nak kehilangan dia.Aku perlukan dia.Seketika kemudian,airmtaku jatuh."Abang,jawablah.Min-hye nak jumpa abang.Min-hye nak cakap yang Min-hye masih sayangkan abang,cintakan abang,perlukan abang.Abang janganlah tinggalkan Min-hye.Min-hye minta maaf sebab marahkan abang pasal hari itu.Min-hye tahu Min-hye tak patut buat macam tu kat abang",kataku dalam keadaan menangis.

Ketika itu,Kyungsoo muncul di hadapan aku."Abang,abang Baekhyun mana? Dia tak ada apa-apa kan?",tanyaku.Kyungsoo hanya diam membisu."Abang jawablah.Mana abang Baekhyun?",tanyaku lagi."Dia ada di belakang Min-hye",jawab Kyungsoo.Sebaik sahaja aku memandang belakang,seseorang memelukku dan aku tahu itu pastinya...Baekhyun..

Foreword

Hi subscriber dan reader semua..Kim Min-hye in the house !! Min-hye rasa happy sangat sebab Min-hye dah post cerita Min-hye yang kedua..Min-hye nak ucapkan terima kasih kepada otak dan akal Min-hye yang selama ini dah bekerja keras untuk buat cerita ni..Min-hye harap cerita Min-hye yang kedua ni boleh menggembirakan hari-hari yang suram walaupun cerita Min-hye ni macam suram sikit..Dan kepada semua peminat Kris,jangan bersedih sebab Kris sentiasa di hati kita.Min-hye pun sedih juga tapi nak buat macam mana? Dah takdir..(ambil dalam cerita kejap XD)Walaupun Kris tak ada dalam EXO,tapi dalam cerita Min-hye,Kris tetap ada..Min-hye takkan lupa dia..So,Min-hye harap korang suka cerita Min-hye..Ada kesalahan,bagitahu Min-hye..Min-hye akan cuba perbaiki..XD

                                                                             ~~So..Annyeong ~~

KimMinHye
Give me more comments and subscribe too..Jebal T.T

Comments

You must be logged in to comment
Zzzarith #1
Chapter 42: Author update lh lgi
sunlight_ #2
Chapter 39: Update soon ~
mimie_lulu #3
Chapter 37: Update lagi...update lagi!!update lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!
minhyun298 #4
Chapter 28: Update soon... ^_^
*nk tau ape yg akn jdi, sgt2 *
^_^
weloveexoforever #5
Chapter 20: Update soon
weloveexoforever #6
Chapter 19: Sweetnyew minhye ngan baekhyun
ohyehett #7
Chapter 2: Sape huda ? Huda tu name minhye dekat malaysia kea ,? Sorry terblank jap
weloveexoforever #8
Chapter 10: Update soon
woohyun98
#9
Chapter 10: update soon :)