Empat: Temu janji ??? -PART 1-

Lost in Seoul

NATASHA'S POV

Wah, aku tak pernah rasa sebahagia macam ni sejak aku sampai ke Seoul. Aku menjeling ke arah Jongdae yang sedang fokus memandu.

Ya Tuhan, aku bersyukur kerana ada orang yang baik macam dia ni berada di sisi aku. Kalau aku tak jumpa dengan dia ni...aku tak tau lah apa yang terjadi pada aku nanti.

"Ehem ehem...saya tau saya handsome sebab tu awak perhatikan saya dari tadi, kan?" Terkejut aku dibuatnya. Tiba-tiba sahaja Jongdae mendehem dan kenyataannya buat aku rasa malu yang amat sangat. Kantoi pulak aku isshh!

"Aigoo, comelnya awak bila dah merah macam tomato. Tapi kalau boleh saya nak tengok awak jadi pink macam ros sebab saya suka warna pink" Jongdae ketawa kecil.

Eh?! Apa bendalah dia merepek nii? Jadah haram aku tak faham.

JONGDAE'S POV

Alahai ~ comelnya muka blurr dia ni >3< isshh...anak siapa lah dia ni yang comel sangat ni?

Aku mula terbayang-bayang hidup aku pada masa hadapan nanti bersama Natasha yang comel ni. HEHEHE... aku ketawa sorang-sorang. Aduhaii ~ jauh bebenor aku ni...sampai ke situ perginya.

Yaaaa ! Kim Jongdae fokus kat jalan raya ni ! Ada pulak berangan siang-siang hari ni. C'mon Jongdae ! Wake up !

 

———

Mereka sampai ke tempat yang Jongdae rancang untuk bawa Natasha bersama. Korang rasa kat mana diorang pergi date ? Taman bunga ? Panggung wayang ? Perpustakaan ? Sebuah pulau dengan sebuah vila yang cantik ? Kampung ? Jawapannya...... taman tema ! (okey fine.idea saya ni lapuk sangat kan?bayangkan apa-apa je lah yang buat korang rasa bahagia ^^) 

"Wahhh ~ bestnyaaa !! Yeayy !!" kata Natasha dengan nada yang riang. "Jong---" Jongdae memotong kata-kata Natasha. "Panggil saya Oppa boleh?" Dia senyum kepada Natasha sambil mengusap-usap belakang tengkuknya.

Natasha menatap anak mata Jongdae yang berwarna coklat keemasan itu lalu mengganguk, "Ne, Oppa" Dia memberikan senyuman manisnya kepada Jongdae.

Ketika itu, Jongdae merasakan jantungnya bagai nak meletup mendengar dirinya dipanggil Oppa oleh wanita yang dia lindungi. "Oppa, kaja! Saya tak sabar nak main semua ni! Nampak macam seronok jee!!" kata Natasha yang riang macam kanak-kanak Ribena. (bhahahaha xD lollsss) Jongdae tersenyum kecil melihat kelakuan Natasha yang tak ubah macam anak kecil.

 

AUTHOR'S POV

Sepanjang hari ini, macam-macam yang mereka lakukan. Seronok betul mereka ni yea? Masing-masing senyum sampai ke telinga. Amboii ~ bukan main lagi mereka nii. Saya rasa nak bagi nama untuk OTP ni tapi apa yea? Korang semua ada idea tak? Komen plissss ~ And how's the story ? Amacam best tak ke dari chap 1 sampai chap 4 ni boring je semua? Give me feedback plissss ~

Anyway, thanks semua for reading and subscribing fanfic nii ^^ Sayang korang yang baca, subscribe, komen dan upvote fanfic nii :*

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
BaeBacon__L #1
Chapter 8: Update please~~~~ palli palli~~~
BaeBacon__L #2
Chapter 4: Senyum smpai ke telinga bila baca ff ni. Chen sweet sangat. Tak leh tahan tengok
KiwiVermin
#3
This was really good!
amirachen #4
Chapter 7: Palli update!!!!
Lyna_shah #5
Chapter 4: update soon
amirazamzuri
#6
Chapter 3: update soon ye junmen
amirazamzuri
#7
Nana knl x ni spe terima kasih sebab buat ff utk saya saranghaeyo!!!update soon buat yg terbaik saya sentiasa sokong awk!!^_^
woohyun98
#8
Chapter 1: update soon :)