CRUSH

Please log in to read further chapters

Description

Park Shinhye, seorang pelajar yeoja yang normal di XOXO High, telah jatuh cinta pada salah seorang kingka di sekolah, Park Chanyeol dari kumpulan EXO-K. 

Watak:

Park Shinhye berkelakuan seperti normal fan yang menulis surat cinta dan masukkan surat tersebut ke dalam loker kingka, memberikan hadiah pada hari jadi kingka dan segalanya yang fan normal lakukan. Namun, segala perkara yang dilakukan Park Shinhye tidak diketahui oleh kingka yang dikaguminya. Shinhye bertindak sebagai pelajar normal dan bukannya fan ketika berhadapan dengan Chanyeol. Shinhye telah menjadikan Chanyeol sebagai crushnya kerana Shinhye terlalu malu untuk menyatakan perasaannya pada Chanyeol. Shinhye sentiasa melakukan sesuatu yang istimewa daripada fan yang lain. Apakah sesuatu yang istimewa tu?

Park Chanyeol, seorang kingka di XOXO High bersama dengan ahli yang lain dan membentuk satu kumpulan, EXO-K. Sejak tiga bulan lepas, ada seorang yeoja yang dapat menambat hatinya dan Chanyeol membuat sesuatu untuk mendapatkan perhatian daripada yeoja tersebut. Walau bagaimanapun, apapun yang Chanyeol lakukan, masih tidak disedari oleh yeoja yang diminatinya itu. Chanyeol berasa yang dia sedang menghadapi cinta bertepuk sebelah tangan. Chanyeol juga menjadikan yeoja tersebut sebagai crushnya. Siapakan yeoja yang dapat mencuri hati Chanyeol?

Yoon Eunhye, kawan rapat Park Shinhye. Eunhye juga berkelakuan sama seperti fan lain. Eunhye melakukan segalanya untuk crushnya, Byun Baekhyun.

Byun Baekhyun, seorang kingka serta kawan rapat Park Chanyeol dan juga menaruh perasaannya pada crushnya, Yoon Eunhye.

EXO-K, rakan kepada Park Chanyeol dan Byun Baekhyun yang juga merupakan kumpulan kingka di sekolah, XOXO High. Mereka amat dikenali ramai di sekolah. EXO-K terdiri daripada 6 orang namja yang kacak iaitu, Suho, Baekhyun, Chanyeol, D.O, Kai dan Sehun. 

 

Apakah yang bakal terjadi kepada mereka? Adakah mereka hanya menaruh harapan kosong kepada crush mereka dan berputus asa atau berterus terang kepada crush? 

Teruskan bersama cerita ini dan ikuti perkembangan cerita cinta antara mereka.

Foreword

Salam! (to Muslims) Hi! Hello! Annyeong! (to non-Muslims)

It's my first time for enter-ing a writing contest. Please don't bash me. >.<

BTW, I would like to try my luck! The prizes is sooo.... *fainted*

And that's make me want to join that writing contest! :3

This amazing poster:

was from EXO ft. 2NE1 || Graphics shop  : http://www.asianfanfics.com/story/view/702516/exo-ft-2ne1-graphics-shop-open-1-slot-left-2ne1-exo-postershop-graphicshop

By jiwonxoxo: http://www.asianfanfics.com/profile/view/559663

and:

from ~EXO GRAPHIC SHOP~ : http://www.asianfanfics.com/story/view/697127/exo-graphic-shop-graphics-exo-sehun-postershop-hunhan

Segala credit untuk gambar, pergi ke pemilik yang sebenar.

Please support me~ 

This is the contest:

EXO vs Park Shinhye ➸ A Malay Writing Contest

http://www.asianfanfics.com/story/view/748564/

- entry for exo vs psh writing contest -

Annyeong! :)

IzyAngel98
I'll fix the mistakes later~! ^^

Comments

You must be logged in to comment
izy_angelic
#1
Huhu
izy_angelic
#2
Huhu
misz_dina #3
Chapter 1: Betul ckp sehun..dae to the bak!
a_minsuga #4
Chapter 1: Sweeeeeeeeet
seyoon_park #5
Chapter 1: WOww~~ So sweeet~~~ ><
KiNhAn88Wolf #6
Chapter 1: Ooiuhh so sweet daebakkk ♥♡♥♡
ExoLoveable
#7
Chapter 1: dae to the bak !!!!!
amy_baekhyun98 #8
Chapter 1: omo..sweetnya sampai kena diabetes..ish3
mrskai #9
Chapter 1: Daebak ^^ love this :-)