Wae ?

Tired To Walk
Please Subscribe to read the full chapter

Seminggu selepas Youngjae memperkenalkan teman wanitanya pada kami dan kami tak berjumpa kerana mereka busy dengan kerja masing-masing. Aku rasa bosan sangat jadi aku meminta izin pada omma keluar pergi taman sekejap untuk mengambil udara yang segar. Aku asyik terperap di rumah dengan membantu omma mengemas rumah.

 

Omma pun mengizinkan aku keluar sekejap dan omma memesan beberapa barang dapur. Aku pergi bersiar-siar di taman bersendirian. Aku duduk di bangku kerusi di tepi taman sambil melihat budak-budak seronok bermain dengan kawan mereka. Aku teringat Daehyun secara tiba-tiba. Aku cuba untuk melupakan dia tapi tak boleh. Susah sangat nak melupakan dia. Aku sayang dia sangat tapi dia pula membenci aku.

 

Selepas puas mengambil udara di taman, aku pergi ke kedai untuk membeli barang-barang dapur yang omma pesan pada aku. Aku menuju ke kedai yang selalu aku pergi. Aku membeli sedikit sayur-sayuran dan ayam. Hari ni appa demam jadi omma nak buat sup ayam dengan sayur-sayuran.  Selepas membayar ayam dan sayur aku terus keluar dari kedai itu. Aku terus pulangkan ke rumah. 

 

Semasa perjalanan pulang ke rumah, seseorang memegang bahu aku. Aku terus memandang ke belakang dan aku membulatkan mata. Aku terkejut kerana orang yang memegang bahu aku ialah Daehyun. Aku cuba mengelak dari dia. Aku cuba melarikan diri dari dia tapi dia lebih pantas menarik tangan aku. Daehyun mula berkata.

 

"Kenapa YooMi cuba nak larikan diri daripada Daehyun?" Daehyun bertanya pada aku. Aku berasa takut. Takut Daehyun ingin memarahi aku kerana Youngjae menjadi lebih rapat dengan aku dan jarang meluangkan masa dengan Daehyun.

 

 

"Erkk tak ada apa-apa. YooMi cuma nak cepat balik. Nanti omma YooMi risau pulak." Aku mengelak dari pandangan Daehyun. Aku risau apa yang akan Daehyun cakap lepas ini.

 

 

Daehyun mengeluh lalu berkata "Daehyun nak min-minta ma-maaf pada YooMi. Daehyun dah selalu berkasar pada YooMi. Mianhae." Aku berkelip-kelip mata

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
KimJonginBias
#1
Zelo still menjadi kwn sahaja~ huhu.. haha thanks well saya peminat B.A.P that's why saya try sambong story cousin saya ni ^^
Chiko_Miari #2
Chapter 9: Dia pilih daehyunn..huhu..
Zelo cam ne??*abaikan
Nice story, jarang org nk buat story pasal bap..
JunAra
#3
Tajuknya yang macam title lagu B1A4 yg buat saya click subscribe ^^ take saber baca
nhmuhammad #4
Chapter 7: Update soon please.....
hyemipark
#5
Chapter 7: Uwahh best gile la