Fate Of Love (Hiatus)

Please Subscribe to read further chapters

Description

     Cathrine Vasco Lee... Seorang gadis berumur 21 tahun. Ibu bapa kandungnya telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya ketika dia baru berumur 14 tahun. Ibunya merupakan isteri kedua dan kehadiran Cathrine bersama ibunya menimbulkan kebencian ibu tirinya, Mdm Myra Lim dan juga kakak tirinya, Magdalene Lee.

      Ayah Cathrine pada mulanya berkahwin dengan Mdm Myra Lim disebabkan aturan keluarga. Namun oleh kerana perasaan cintanya yang mendalam terhadap ibu Cathrine, ayah Cathrine sanggup berkahwin lagi sebab tidak sanggup melepaskan cinta hati sejak zaman sekolahnya itu. Ayah Cathrine ialah orang Cina berasal dari Beijing manakala ibunya, anak kacukan orang putih dan Korea dari Los Angeles. Adik tiri Cathrine, Melvick Lee merupakan satu-satunya ahli keluarga yang ingin menerima Cathrine dan menyokongnya.

     Penderitaan yang dilalui akibat sikap ibu tiri dan kakak tirinya menyebabkan Cathrine terpaksa keluar dari rumah, meninggalkan kekasihnya, Arlando Ruben Claridge. Dengan bantuan adiknya, Melvick, Cathrine pergi ke bumi bersalji Korea. Di sana, Cathrine bercadang hendak membina hidup baru namun, kalaulah dia tahu apa yang bakal menimpanya...

Foreword

Annyeong ~ =)

Silalah membaca fanfic baru saya ini =D Fate of Love adalah sebuah fanfics yang memaparkan watak Cathrine (OC) dan Jiyong (Bigbang). Saya ini ialah EXO-L sekarang tetapi entah kenapa hati tergerak pula nak tulis watak Jiyong dari Bigbang. Sebenarnya saya dah habis tulis cerita ini cuma selama ini saya tidak berkesempatan untuk post di AFF.

     Jadi, saya harap anda semua rajin-rajinlah subcribe dan baca fanfic saya ini ^^ Comment juseyo~ and Upvote is Loved! =D Seperti fanfic saya yang satu lagi yang berjudul RAIN SOUND, saya akan pastikan Fate of Love updated setiap minggu kecuali kalau keadaan tak mengizinkan. 

     DAN, di sini ingin saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH kepada DULCENT GRAPHIC SHOP dan AIRA authornim sebab sudi membuatkan poster untuk fanfic saya ini! =D Poster tu memang tepat seperti yang saya nak dan bagi saya amat sesuai untuk Fate of Love! Thank you! XD Saya betul-betul harap para pembaca turut menyukainya ^^ 

SHOP BANNER:  http://i.imgur.com/8sdytYO.jpg

Baiklah, saya rasa dengan ini, sekian sahaja daripada saya... *^-^*

KAMSAHAMNIDA~ *bow 90°*

m_nanakim
Finally :) Fate of Love Chapter 8 is out! Tak tahu masih ada yang nak baca atau tak, but i will keep updating everyday till last chapter memandangkan dh lama terbelangkai and musim MCO ni buatkn saya boring macam apa :") btw, saya update guna phone sebab RIP to my laptop, x dpt on dh huhu

Comments

You must be logged in to comment
LovelyIna
#1
Hi awak! Berminat untuk menjadi seorang penulis? Kami sedang mencari penulis bagi bekerjasama dengan kami untuk satu projek.
Mungkin sekarang peluang awak debut sebagai penulis? Jangan lepaskan peluang ~
Follow kami di Twitter dan Instagram @tigasuque untuk maklumat lanjut!
Jumpa awak kat sana ^^

- LovelyIna