Snow Melody

Million Star Recommend Malay Fanfic
Please Subscribe to read the full chapter

Snow Melody

Character:Jackson/OC

Published:Nov 26  2014

Updated:Dec 8 2014

Status:Completed

Writer:MidnightWriter

Active Since:9 Jun 2014

For Me:Saya tak kenal dia dan saya tertekan ff ini apabila menyemak tag malay.Bagi saya dia penulis berjiwa romantik,sentimental ala-ala lovely dovey gitu.Dia newbie semua,dan dia lebih bagus dari saya ketika rookie.LOL.

 

Moment Yang Saya Sukai

-Moment,saya lebih suka bila Jackson mengarut seorang diri,menyedal tak menyesal tak yang dia dah keluar rumah,nampaknya Jackson seperti anak anjing terbuang.haha xD.

-Ashley Kim dan Jackson mula berkenalan,saya rasa Ashley seorang yang stylo dan mengingatkan saya pada watak cerita Speak Now karya Shim_Ahmad,jenis gadis yang,maaf,tak reti nak describe dan semestinya itu benda yang bagus.

 

 

Feeling Saya Yang asdfghjkl

-Sejujurnya,saya tak dapat sebarang feeling yang special ketika membacanya,dia tidak bagus dalam fluff dan saya tak rasa dia sedang menulis fluff(maafkan saya)Saya rasa dia lebih pakar dalam menggambarkan suasana harmoni yang tenang,saya rasa dia mungkin berbakat dalam ff thriller,sedikit cebisan ketenangan dan eleman cafe.Ya,saya rasa dapat feeling dia bagus dalam membuat fanfic sebegitu.Saya sarankan supaya awak menulis dengan lebih banyak word lagi supaya lebih detail dan perasaan saya ketika membaca akan berkembang(kenapa aku berbunyi seperti reviewer plak ni?

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
inspirebunny #1
Hi, nak cadang ff sendiri XD

Title: Weird Stalker
Link story: http://www.asianfanfics.com/story/view/915414/weird-stalker-malay-mystery-psycho-exo-luhan

this is my first fanfic. minta maaf kalo terdpt sebarang typo @ tatabahasa tunggang langgang. Btw, jemput baca k =)