revenge

revenge
Please Subscribe to read the full chapter

"Tiffany, jom kita keluar nak tak?" ujar Luhan. Namun tiada respon daripada orang dihadapannya. Luhan melambai-lambaikan tangannya ke arah Tiffany namun masih tiada respon dari gadis pujaannya itu seolah-olah berada di alam lain.

"Tiffany!" Tiffany tersentak apabila namanya dipanggil. "Luhan apa kau cakap tadi?" Luhan merenung pelik ke arah Tiffany. "Kenapa pelik sangat perangai kau ni? Tiba-tiba berangan sorang-sorang macam kena sampuk," Tiffany tersenyum sambil menggigit bibir bawahnya. Ini semua gara-gara semalam. Peristiwa semalam terngiang-ngiang dalam ingatannya. Dia yakin apa yang dia nampak semalam. Aku rasa pasti.... 

"Jadi tak keluar lunch?" Tiffany menggeleng laju sambil tersenyum menampakkan baris gigi yang tersusun elok. " Sorry i've got something to do," Luhan mengeluh perlahan. Mungkin nak makan dengan Sehun kot. Bisik hati kecil Luhan. Ada terselit rasa cemburu terhadap Sehun. Kenapa mesti pilih Sehun berbanding aku. Sehun bukan yang terbaik untuk kau.

"Alah, sorrylah nanti aku lunch dengan kau eh?" Tiffany memujuk Luhan yang sedang masam. Reaksi Luhan masih seperti biasa. Merajuk barangkali. "Luhan! Mianhae."ujar Tiffany sambil membuat muka kesian. Luhan akhirnya kalah dengan dengan Tiffany. Mana mungkin dia akan merajuk lama-lama dengan gadis yang dcintainnya.

Tiffany tiba di hadapan sebuah banglo usang yang agak usang. Timbul rasa kurang enak di hatinya. Entah kenapa dia gatal sangat nak tahu pasal hal semalam. 

To

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
amiramuliyadi
revenge poster dah siap..

Comments

You must be logged in to comment
lissahara9
#1
Chapter 6: Eleh, Sehun dah tak suka biar jelah Tiffany bahagia dengan org lain..
Sehunie237
#2
Chapter 6: Daebak..teruskan mengupdate!!
Snooww
#3
Chapter 5: Ish pelik btol kalo bkn kai sape??
Heeheh gud luck n update soon^~<
lissahara9
#4
Chapter 4: Kalau bukan Kai siapa??? ~~~
Sehun ke?? Luhan ke??
Snooww
#5
Chapter 3: Siapa pembunuh tu??
Siapa laki yg tiffany nmpk??
Kete sape ??
Nape pakcik tu x nmpk??
Ok gud luck n update soon^~<