Get jealous

Lost In Your Love
Please Subscribe to read the full chapter

Chanyeol mencabut cekak bunny setelah dengar dirinya diperkatakan . Ran yang memandangnya mencebik geram , lalu pandangannya di hala pada 7 orang gadis dari Korea yang sibuk tergedik-2 depan Chanyeol .

"Errr , awak ni ensem lahh . sapa nama awak?". tiba-2, gadis yang berambut pendek itu menegur Chanyeol dan seakan Ran tidak wujud disitu . Terpinga-2 Chanyeol dalam sengihan palsu . Dia memandang Ran yang sudah masam mencuka , dia tahu yang Ran sudah merajuk lagi ,Haihhh .

"Ohhhh!! awak Park Chanyeol kan? Aha! kita pernah masuk sekolah menengah sama !! omfg!". gadis lain pula mencelah , membuatkan semua gadis itu mengerumuni Chanyeol . Ran yang kekal diam itu , tertolak ke tepi . Dia rasa mcm nak nangis bila kene tolak mcm pengemis tu . Chanyeol mahu merangkul pinggangnya namun akibat gadis-2 yg perangai mcm saseng fans , membuat Chanyeol terbatas . Ran memandangnya tajam , dan berdiri tegak di tepi .

"Wooo , jadi apa awak buat sekarang?"........... "Hensemnyaaaa~~"........... "Be my hubby ,Chanyeol ahhhh" . Berduyun-2 sorakan kepada Chanyeol di tengah bandar Paris itu namun itu adalah mungkin satu kebiasaan disitu sebab orang lalu lalang buat taktau je

. "Aishhh, saya kene cepat ni". Chanyeol mengelak dari dipeluk oleh mereka . Dia dapat rasa bahang nak nangis Ran itu . Dia segera mencicit pegi ke arah Ran namun tiba-2 ada orang meminta tolong .

"Tolong, tolong ... ada orang lemasss". pekik seorang wanita . Chanyeol menampar dahinya , kebetulan dia saja lelaki disitu , pasti bantuannya diminta .

"Tolong ada org lemasssss!!!!". menangis wanita itu sambil merayu di bawah kaki Chanyeol . Chanyeol memandang Ran dengan muka penuh kekeliruan . Ran mengetap bibir lalu menyuruhnya pegi menyelamatkan orang lemas i

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
oppabimbap
pls upvote hehe

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Erm.........
Nabieyhah #2
Chapter 44: a/n xleh bukk link lhh
allya_safia #3
Chapter 43: Dah habis dah~~ comel jaa kkyung tuuu >\\\\\< scene yg readers suka?saya suka semua scene :3 heheheh a/n fighting for your next ff^^
b2utyxoxo #4
Chapter 43: saya suka ff yang ada part pasal baby-baby cute nii...
best... buat la sequel...
MissLuhan #5
Chapter 43: Alolo comey nye kyung~~
tyra-99
#6
Chapter 43: Kesian ran, kyung x rapat sgt ngan dia.. Klau dia ada ank perempuan kn best.. Ada lh yg nk rpt ngan dia. So adil.. Chanyeol satu ran satu.. Yeay. Tapi bila lh?
Part yg plg suka ff ni part chanyeol suka sgt sakat ran. Lgi2 waktu lps gaduh yg ran mati2 percaya chanyeol kemalangan. Pstu ckp ran singa.. Hahaha.. Comel je diaorg.
zira_ira #7
Chapter 43: Sweet sgt family chanyeol ni. Alahai. Jeles iolls
babyotics
#8
Chapter 42: waaaaah !! this ff is so dae to the bak . author -nim nnti buat lgi cita mcm ni >.<
Jminiee #9
Chapter 42: Ahhh... Comelnya kkyung!