029

The Gangster My Love

 Walaupun mimpi semalam masih lagi lekat dalam memori Eunji.. Tapi Eunji still nekad nak bunuh Doojoon,Gikwang,Dongwoon,Junhyung,Hyunseung and Yoseob. Kalau tak boleh keenam-enam sekali.. Yoseob pon cukuplah. Lepas tu dia nak larikan diri and tak nak terlibat sikit pon tentang keluarga Hong lagi. Dia nak hidup bebas dengan abangnya.

Eunji juga nekad. Dalam masa yang kurang daripada 1 minggu tu,dia memang nak bunuh Yoseob. Tu target dia. Pastu dia nak bebas! Eunji macam biasa lah.. Dia melangkah masuk ke dalam rumah agam itu. Dia mulakan tugasnya dengan menyapu lantai rumah itu. TAPI!

Eunji terkebil-kebil tengok 8 pasang mata merenung tajam ke arahnya. Eunji menoleh ke belakang. Ye la.. Mane la tau kalau Eunji halang dyorang tengok permandangan kat luar ke. Bila Eunji beralih ke tepi,mereka masih lagi memandnag tajam ke arah Eunji.

“Aku pakai kain koyak ke?” Eunji memeriksa kainnya..

“Ke apron aku kotor???…” Eunji memandang apronnya yang berwarna putih suci itu. Tapi dia berasa pelik. Ada kesan warna merah… Merah.. Darah? Dahi Eunji terangkat. Dia tak tahu pun..

“Apa kau nak?” Auntie Bae membuka bicara terlebih dahulu.

‘Madam saya…”

‘Shut up.. Kitorang tak nak dengar penjelasan kau. Yang aku nak tau.. Kau siapa?” Doojoon menyoal.

‘Tuan Doojoon… Saya..”

‘Kitorang tanya. Kitorang tak nak apa-apa penjelasan..” Yoseob meyampuk.  Eunji memamdang muka Yoseob. Dia angkat kening. Atas kepala Yoseob ada kesan balutan.

“Yoseob.. tu..”

‘Jangan berlakon lah..” Junhyung berkata.. Eunji memandang apronnya.

‘Tak!” Eunji separuh menjerit..

“Dah siapa?” Gikwang menyoal.

‘Nenek kau?” Hyunseung menyoal.

‘Or kembar kau?"Dongwoon menyambung.

‘kembar? “ Eunji memandang Eunmi.

"Kau nak tuduh anak aku lah sekarang nie?" Auntie BAe menyoal Eunji. Eunji menggeleng.

‘Serious bukan salah saya. Saya tidur awal semalam. Sa..”

‘Banyak nya lah alasan kau kan..” Yoseob berkata.Sinis. Sangat sinis.

‘Tolong! Dengar dulu penjelasan saya..!” Eunji rasa nak menangis. Memang dia tak buat.

‘Nak dengar apa lagi?” Dongwoon mencampakkan sesuatu tepat di muka Eunji. Eunji menarik benda itu. Itu adalah baju yang dipakai oleh Eunji semalam. Tapi.. Warna biru tu dah bertukar merah.

‘Kau tau tak apa kau dah buat?” Hyunseung menyoal.

‘TAK SAYA TAK TAHU SEBAB SAYA TAK BUAT!” Eunji rasa macam nak gila.

‘Kau tak buat? Kau tak nampak ke ada bukti kukuh sekarang nie yang kau cuba tolak Yoseob dari koridor dia..” Eunji terkelip-kelip.

‘Koridor? Bila? Masuk bilik dia pun tak!” eunji berani membantah.

‘Kau tengok ni..” Gikwang memetik jarinya. TV itu mula memainkan satu video. Pada pukul 11:49:30,pintu lif berbunyi di tingkat 3 yang menandakan ada orang yang tiba di tingkat 3 itu. Terkejut Eunji. Muka dia ada kat situ and dia pegang something and then bukak pintu bilik Yoseob. Sambungan CCTV di dalam bilik Yoseob membuatkan Eunji terkejut apabila tiba-tiba dia menolak Yosoeb hingga jatuh dari koridor.

‘Ada komen?” Junhyung menyoal.

“Bukan saya.” Eunji tetap dengan pendiriannya.

‘Bukan kau? Eh kau sedar tak tu kau!” Auntie Bae hilang sabar. Eunji malas betul nak berkasar dengan warga emas. Kang naya je kang.

‘Madam.. Itu memang bukan saya..” Eunji cuba berlemah lembut..

‘Bukan kau kepala hotak kau..” Serentak dengan itulah Eunji kena lempang. Mayell .. peritnya.. Eunji memegang pipinya.

‘SAYA TAK BUAT!” Eunji meninggi kan suara.

‘Kau tengking aku?!” Auntie Bae macam orang gila. Bayangkan dia tarik rambut Eunji and buat pusingan 5 kali sebelum tolak kepala Eunji di meja kaca.

‘SAKITLAH OI!” Eunji menolak Auntie Bae hingga Auntie Bae terjatuh. Terkedu Eunji.

‘Mayell! Jangan cakap aku baru merempuh maut..” Tinggal 7 pasang mata memandang ke arah Eunji. Eunji terus berlari keluar dari rumah. Mereka semua mengejar Eunji. Eunji berlari keliling rumah sebab pagar elektrik itu sukar dibuka atau dipanjat olehnya.

“Kau nak lari mana?” Doojoon sempat menarik rambut Eunji. Eunji meronta-ronta minta dilepaskan tapi Doojoon berkeras jugak menarik rambut Eunji. Tiba-tiba Eunji ternampak pasu bunga kecil yang berada berdekatan dengan dirinya. Dia cuba meronta-ronta sambil tangannya cuba mengapai pasu bunga yang kecil itu.

“Lepaslah!” Tepat pada masanya,Eunji berjaya mencapai pasu bunga itu lalu dihempaskannya tepat si kepala Doojoon. Dah lah kaca.. Perlahan-lahan rambut Eunji dilepaskan oleh Doojoon. Eunji menoleh ke arah Doojoon. Kepala Doojoon berdarah teruk.

“Apa aku buat ni?!” Eunji menelan air liurnya.

“EUNJI!” Eunji terkejut. Dia mengangkatkan kepalanya. Kelihatan Junhyung berlari ke arahnya. Eunji terus pecut walaupun dia rasa takut dah sebersalah. Dia berlari tanpa arah. Tiba-tiba dia teringan halaman belakang rumah. Dia terus berlari ke sana.

‘MANGKUK!” Lain diharap lain yang jadi…. Gikwang dan Dongwoon terserempak dengan Eunji. Apa lagi. Pecut terus la Eunji lari naik tangga. Gikwang and Doojoon kejar dari belakang. Mana buah yang sempat Eunji petik terus Eunji petik untuk dibaling kepada Gikwang and Dongwoon.Sasaran Eunji selalu mengenai Gikwang dan Doongwoon sampai habis lebam muka dyorang kena baling dengan buah epal,strawberry,oren,avocado dan sebagainya. Tapi bayangkanlah.. Dia tak tahu pulak kat tangga atas tu ada Hyunseung.

‘HA! Nak lari mana?!” Hyunseung menjerkahnya. Eunji bernafas dengan laju. Penat dan takut dalam masa yang sama. Hyunseung mendekatinya. Eunji memandang sekeliling. Ada wayar elektrik berdekatan dengannya. Dibiarkan Hyunsueng yang cuba mendekatinya.

“Baik kau stay. Kau tak kan boleh lari..” Untuk mencapai wayar elektrik itu,Eunji mesti berlari sekurang-kurangnya 10 tapak. Eunji berundur ke bahagian dalam pasu. Dan dia telah memerangkapkan dirinya.

“Bongok lah kau ni. “ Hyunseung terus menerkam tangan Eunji. Eunji menolak kepala Hyunseung kemudian dia mengigit lengan Hyunseung. Apa lagi. Meraung la si Hyunseung. Eunji terus menarik rambut Hyunseung and then dia benamkan kepala Hyunseung dalam pasu. Dia mengetuk bahagian belakang leher Hyunseung sehingga Hyunseung pengsan.  Lepas pastikan Hyunseung tak bergerak,Eunji terus berlari.. Dalam 10 tapak lepas tu,Eunji melompat mencapai wayar elektrik itu dan berhayun ke bawah. Dia jatuh sedikit di atas pasir. Eunji terus bangun dan menyapu-nyapu kainnya yang berdebu. Dia mesti cari jalan keluar! Eunji terus memusingkan badannya.

‘OMO!” Eunji memegang dadanya. Terkejut dia. Eunmi memandang muka Eunji dengan perasaan yang tidak puas hati.

‘Kau nak ape?” Eunji menyoal.

“Aku nak bunuh kau lah!”

‘Kenapa aku pulak?” Eunji menyoal lagi.

‘Sebab aku dah lama berdendam dengan kau!” Eunmi terus menerjah ke arah Eunji and menumbuk pipi Eunji.

‘Aduh sakitlah woi!” Eunji menolak badan Eunmi yang berada di atasnya. Dia menarik rambut Eunmi dan menghantukkan kepala Eunmi di dinding berbatu itu dengan kuat. Habis berdarah dahi Eunmi.

“Sakit? Hati aku nie tak sakit ke?” Eunmi menendang perut Eunji. Eunji terjatuh. Sakit betul sepakkan Eunmi. Baru je dia nak belasah Eunji,tetiba Eunji menyepak dagunya. Eunji duduk di atas Eunmi.

‘Apa salah aku pada kau?!” Eunji menyoal sambil mencekak kolar baju Eunji.

“Kau dapat semua yang kau nak…” Eunmi berkata. Dia tersenyum sinis hingga menampakkan mulutnya yang berdarah.

“Apa yang aku nak? Aku hilang apa yang aku sayang!” Mata Eunji berkaca. Dia teringat akan abangnya.

“Apa yang kau sayang? Apa yang kau sayang ada depan mata kau.. Yang lain cuma pengkhianat!” badan Eunji ditolak. Dengan pantas,Eunmi mengehentakkan kepala Eunji di bucu tempat menyusun pasu. Berdarah kepala Eunji. Eunji mengigit bibirnya. Menahan sakit. Eunji merasakan kepalanya di angkat,dia membuka matanya.

“Sakit?” Eunji angguk.

‘Aku lagi sakitlah!” Eunmi menolak badan Eunji ke tempat batu-batu itu. Eunji dapat rasakan bahunya berdarah kerana terlanggar bucu batu.

“Kalau kau belasah aku macam ni sekalipun.. Apa kau dapat?” Eunji menyoal. Dua-dua ornag berdarah. Eunji memandang ke dalam mata Eunmi. Dia seolah-olah memandang dirinya di dalam Eunmi.

“Aku dapat balas dendam. “ Badan Eunji ditolak dengan lebih kasar. Eunji cuba  tahan sedaya upaya kesakitan yang dialaminya itu. Bucu batu itu menembusi kulitnya.

“Aku dah lama geram dan dendam pada kau. Apa kau nak semua kau dapat..” Eunmi menangis.

“Mail.. Minah ni ada masalah psycho eh? Dah lah datang macam orang gila. Aku ingat di tak gila.Rupa-rupanya memang gila.. Kesian aku tengok.. Haduyai.. Sakit pulak belakang eden ni..” Dahi Eunji berkerut. Dia dapat rasakan dirinya bermandikan darah.

“AKU Sakit hati!” Badan Eunji ditarik dan ditolak di tempat yang sama. Eunji rasa macam nak mati je. Agak lah! Sakit kot. Bucu tu macam main masuk keluar je daripada bahu dia.. Sampai Eunji lemah satu badan.

“Tapi hari ni aku akan balas dendam!” Muka Eunji ditampar berulang kali. Eunji dah macam mayat hidup.. Darah mengalir dari hidung dan mulut Eunji..

“And hari ni jugak kau…”Eunmi mengeluarkan pisau dari poketnya. Pisau itu diletakkan di leher Eunji…

“Hari ni jugak kau mati..!” 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shrexy
#1
WOW
Are_Mey #2
Chapter 1: Eunseob shipper!!!...
b2stFanz
#3
saya dh bce 3 kli ff ni...mmg best gile2..saya mmg suka eunseob ni..
xoxogirl2 #4
Chapter 44: Haha cite ni sedih woahhh ..waktu yoseob nyaris mati tu cepat²doa dalam hati
anis19 #5
Chapter 44: Hahaha daebak giler...
Overdose_Kpopers
#6
Chapter 44: Lollll. Serius, ini fanfic malay beast yg paling sayaaaa suka!! Saya nk upvote citer ni ^^. Lol citer ni waktu Yoseob hampir mati tu saya nangis gila gila. Lol tapi citer ni lawak. Dengan pantun and bahasa ntah pape ><. Lol saya suka citer ni. Sbb citer ni bwat saya enjoy. Keep going author!!
dhiya_arisa #7
Chapter 44: sweet sangat cite ni, lawaklah time pantun tu
nurulaqilah #8
Chapter 44: Chapter 43: yeahhhhhhhhh... Happy endingggg...
samora #9
best citer niey . . pndai author tulis . . flow citer mmg unexpected . . goodluck authornim . . fighthing <3<3
Yanseob_YS
#10
Chapter 44: Love it!! Daebakk!! ~~~ ^_^