030

The Gangster My Love

“Kira kau nak bunuh aku lah ni?” Antara larat and tak larat je Eunji menyoal si Eunmi tu.

“Pandai.” Mata Eunmi berkaca. Pisau itu kini betul-betul bersentuhan dengan leher Eunji.

“Kalau macam tu.. BUNUHLAH….” Eunji berkata. Eunmi memandang tepat ke dalam mata Eunji.

“Bunuh kau?” Eunji angguk.

‘Sebab itu yang kau nak and itu yang aku pun nak..” Means.. Untuk mebunuh Eunji adalah kehendak Eunmi.. untuk mati adalah kehendak Eunji.

“So apa kau tunggu?” Eunji dah awal-awal redha.. Eunmi menarik nafasnya sedalam yang boleh.. Perlahan-lahan Eunji dilepaskan.

“Kalau aku nak bunuh kau .. bukan sekarang.. Aku tak boleh bunuh kau tanpa kebenaran dia.. “ Eunmi melepaskan Eunji and terus bla. Eunji terduduk. Dia tidak gentar sedikit pun tapi dia sakit. Terbaring Eunji di atas pasir. Bahunya disentuh. Memang dia dapat rasa bajunya itu basah dengan darah. Tangannya dipenuhi dengan darah. Dia menyentuh bibirnya. Darah. Dia menyentuh hidungnya. Darah. Dia menyentuh dahinya. Darah. Semuanya darah.

“Aku tak boleh mengalah! Aku kena bunuh sorg je sekurang-kurangnya. Tapi aku kena keluar dari rumah ni dulu. “ Tetiba dia teringat ada wayar elektrik di tempat yang biasa dia lepak dengan Yoseob. Apa lagi. Terus dia guna laluan rahsia. Walaupun laluan rahsia itu bertangga sedikit. Eunji masih lagi tidak larat jadi dia hanya mengesot. Setelah beberapa esotan,akhirnya dia tiba juga di bahagian pokok delima. Eunji terbaring macam mayat hidup. Dia kena juga keluar! Dia memandang wayar elektrik yang tak jauh daripada tepi rumah itu. Kalau nak selamat,dia kena pegang wayar itu dengan kuat.Kalau dia lepaskan,silap-silap memang hye hye bye bye lah sebab jarak antara kebun pokok delima itu ke tanah bawah boleh diibaratkan dengan hotel 7 tingkat. Means kalau jatuh boleh mati sebab kat bawah tu mana ada rumput nak sambut. Bawah tu penuh dengan kereta.

Eunji hanya fikir untuk melarikan walaupun keadaan dirinya itu memang tidak seperti yang dia akan pegang wayar elektrik itu dengan kuat. Dah lah bahu dia cedera teruk. Eunji tak nak mengalah. Dia bangun perlahan-lahan. Dia berjalan perlahan-lahan ke hujung kebun itu untuk mengapai wayar elektrik itu..

“Kau nak pergi mana?” Eunji memejamkan matanya. Bala aku memang tak pernah stop. Aku ni magnet bala ke ape?

‘Eunji…” Eunji tidak menyahut. Dia berjalan terus ke hadapan.

‘Eunji.. Dengar apa yang aku nak cakap.” Yosoeb berkata. Lembut. Even guna aku kau. Eunji still berjalan. Yosoeb agak bengang bila orang buat-buat tak dengar bila dia tengah bercakap. Tangan Eunji direntap kasar.

“Apa kau nak?!” Eunji half menjerit. Yoseob memandang Eunji. Eunji is crying….

“Okay dengar. Aku tau tu bukan kau.. Aku tau kau siapa..” Yoseob berkata lembut. Cuba memujuk Eunji agar mendengar kata-katanya namun Eunji macam 'kau-dah-pahal.. bla-skang'

‘After semua benda yang kau buat dekat aku.. Kau nak suruh aku percaya kau?” Eunji menyoal. Dengan tone suara yang tak percaya. Yoseob sah la kena jumpa pakar psikologi.

“Dengar sini.. Kau bukan Eunji.. Kau Eunmi..” Eunji angkat kening.

“Ade kamera ke? Kau tengah trick aku ke? Hahahambar. Tak lawak okay..” Eunji  berkata sambil memandang sekeliling kemudian menatap kembali wajah Yoseob. Dalam mata Yoseob. Muka Yoseob serious tapi mata Yoseob sayu. Macam…. Entahlah…. Macam ada something yang dia sorok.

"Kau nak dapat ingatan kau balik?” Yoseob menyoal.Serious.

“Ingatan?”

“Yes… All of your memory yang kau langsung tak tahu..” Yosoeb berkata lagi.

“Apa kau merepek nie? Tak lawak. Once again.. HAMBAR okay.” Eunji berkata.

‘Did not believe me,huh? I will show you. “ Yoseob menarik lengan Eunji ke hujung kebun.

“What are you doing?” Eunji tetiba rasa takut pulak bila dah sampai kat situ.

“Once you got your memories back.. Don’t forget me okay?” Yoseob berkata. Tangannya mengenggam erat tangan Eunji. Eunji memandang Yoseob dengan perasaan takut.

"Jangan cakap mamat nie nak ajak aku mati dengan dia!.."

“Wha....” Tetiba Yosoeb melompat ke bawah sambil memegang tangan Eunji. Tak pasal-pasal Eunji ditarik sekali. Eunji hanya boleh rasa dia terbang di udara. Di bawah tu hanya nampak jalan. Tar.. And seterusnya gelap.


Short chapter right? Hehe.. Patutnya nak sambung dengan chapter 029.. tapi chapter tu nak buat surprise. Same la dengan chapter nie. Huhuhu. Hope u like it and thanks coz keep reading my story =)

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shrexy
#1
WOW
Are_Mey #2
Chapter 1: Eunseob shipper!!!...
b2stFanz
#3
saya dh bce 3 kli ff ni...mmg best gile2..saya mmg suka eunseob ni..
xoxogirl2 #4
Chapter 44: Haha cite ni sedih woahhh ..waktu yoseob nyaris mati tu cepat²doa dalam hati
anis19 #5
Chapter 44: Hahaha daebak giler...
Overdose_Kpopers
#6
Chapter 44: Lollll. Serius, ini fanfic malay beast yg paling sayaaaa suka!! Saya nk upvote citer ni ^^. Lol citer ni waktu Yoseob hampir mati tu saya nangis gila gila. Lol tapi citer ni lawak. Dengan pantun and bahasa ntah pape ><. Lol saya suka citer ni. Sbb citer ni bwat saya enjoy. Keep going author!!
dhiya_arisa #7
Chapter 44: sweet sangat cite ni, lawaklah time pantun tu
nurulaqilah #8
Chapter 44: Chapter 43: yeahhhhhhhhh... Happy endingggg...
samora #9
best citer niey . . pndai author tulis . . flow citer mmg unexpected . . goodluck authornim . . fighthing <3<3
Yanseob_YS
#10
Chapter 44: Love it!! Daebakk!! ~~~ ^_^