Chapter 4

Do You Love Me ?
Please Subscribe to read the full chapter

Masuk harini dah 1 bulan Hyomi masuk ke sekolah Big Hit High School sebagai pelajar baru. 

Macam2 yang telah dilalui sejak dia berada disekolah itu. Hubungan dia bersama Taehyung juga menunjukkan yang tidak lama lagi mereka akan menjadi kawan baik. Hyomi juga tak tahu kenapa Taehyung melayan dia dengan baik, sedangkan Taehyung melayan perempuan lain dengan kasar dan itu termasuk kawan2 baik Hyomi.

 

*******

 

Hyomi telah berjanji bersama Taehyung harini untuk berjumpa di kafe yang berdekatan kawasan perumahan rumahnya.  Tujuan Hyomi untuk bertanya tentang perkara yang membuatkan Hyomi dan juga rakan2 perempuan sekolahnya tertanya tanya kenapa Taehyung bersikap kasar terhadap perempuan.

Hyomi bukanlah jenis perempuan yang kaki gossip, tapi sejak kali pertama dia melihat Taehyung hatinya telah tertarik dan mula menyukai lelaki itu. Jadi hyomi berasa tak salah jika dia bertanya memandangkan hanya dia yang Taehyung layan dengan baik.

Hyomi bersiap dengan tergesa gesa kerana dia telah membuat janji bersama Taehyung pada jam 2:05 pm dan dia melihat jam di dinding biliknya already 1:30 pm. Dia tak mahu Taehyung menunggunya. Kerana dia tahu menunggu seseorang itu tersangat lah menyakitkan hati, jadi dia tak mahu orang tunggu dia. 

Hyomi memakai jeans dan baju berwarna ungu. Dia memakai skarf berwarna hitam, rambutnya di biarkan terlepas kerana selalunya Hyomi akan mengikat rambutnya. Dia memakai beg sandang berwarna hitam dan memakai jam yang omma nya beri kepadanya ketika birthday nya bulan lepas.

 

******

 

Hyomi sampai ke kafe itu tepat pada jam 2:05 pm dan dia telah meminta kebenaran mama nya untuk balik lambat. Setibanya dia ke kafe itu dia mencari cari kelibat Taehyung tetapi batang hidung nya pun dia tak nampak.

Hyomi decide nak order dulu makanan sebab dia mula terliuh tengok cheesecake yang terpampang di dalam bekas kaca besar itu. Sedang asyik dia mencari menu cheesecake tiba2 Taehyung menegurnya dari belakang.

 

" Annyeong Chingu ~ "

 

Ucap Taehyung sambil berbisik. Itu membuatkan jantung Hyomi berdegub laju. Dia terkejut dengan tindakan Taehyung dan cheesecake di tangannya hampir terjatuh disebab kan dia mendengar suara Taehyung berbisik kepadanya.

Taehyung yang melihat riaksi wajah Hyomi tersenyum manis. Ke

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
MaKnAeLiNeS #1
Chapter 8: dah tamat ke??
izatizatixoxo88 #2
Chapter 8: Tamat dah ker?Sebab citer best sangat!
xkesah #3
Chapter 8: Update soon..palliwa
baekhyung9295 #4
Chapter 8: end ??? chapter 8 here !!! palli !!
hyemipark
#5
Chapter 8: Please please please update soon jebal author-nim
sha13101999 #6
Chapter 8: Waaaaaaaa! Ppali Update T_T
KimJonginBias
#7
Chapter 7: Ahhhh !!!!! I'm going crazy !!!! Update 1 more chapter now !!!''
kariss #8
Chapter 6: Yah ! paliwa update ! >3< heheh your story so ing deabak ! ^.^
KimJonginBias
#9
Hello !!!! where the next chapter ?? Please update soon !!! -_-