Adik beradik Jo

Heart Attack
 
images?q=tbn:ANd9GcSYQ42rZ7zSjEMjEEZPhbh
 
  Adik-beradik kembar Jo
 
   "Hi."sapa Lu Han.Min Ae yang rancak berborak dengan sepupunya itu terkejut apabila melihatkan kehadiran buah hatinya itu.Lu Han baru menyedari akan abang-abang Min Ae serta cousin Seung Mi turut berada di situ.Min Ae mempunyai sepasang abang kembar iaitu Jo Kwang Min dan Jo Young Min. 
 
 
"Young Min-ah, kamu apa khabar?" Lu Han menyalami Young Min. Young Min baru sahaja pulang dari dari Amsterdam University setelah hampir 5 tahun belajar disana untuk mendapatkan Master dan Degree manakala Kwang Min telah pun menghabiskan pengajiannya di Seoul dan kini bekerja di Syarikat bapanya sebagai General Manager.
 
 
"Lama tak jumpa.Kamu apa khabar?" Young Min mengajukan pertanyaan.
 
 
  "Saya sihat. Saya kenalkan my little brother, Kim Joon Myun."  Joon Myun terus menunduk hormat pada Young Min kerana pertama kali berjumpa dengan abang Min Ae.Riak wajah Kwang Min terus berubah menjadi jengkel apabila melihat kehadiran lelaki itu
 
.
 
Hisssh.. Dia pun ada kat sini.bentaknya dalam hati. Kwang Min menyedari sebenarnya Joon Myun telah lama mencintai adik sepupunya itu.Dia mengetahuinya apabila sering terlihatkan anak mata lelaki itu sentiasa memerhatikan Seung Mi sewaktu Kwang Min berada di tahun akhir University Kyunghee.
 
 
Kwang Min lantas mengajak Seung Mi menari apabila mata Joon Myun tidak henti melirik pada gadis itu. Dia merasa cemburu melihatkan Kwang Min dan Seung Mi menari bersama dengan intim sekali. Dan Kwang Min tersenyum sinis melihatan pemuda tersebut yang sedikit tidak senang hati.
 
 
She mine and I will never let her fall with you.
 
 
  "Oppa,you're hurting me.." beritahu gadis itu apabila sepupunya itu memeluknya dengan agak erat sekali.Dia sedikit rimas dengan tindakan Kwang Min.Selama ini lelaki itu tidak penah menyakitinya langsung tetapi malam ini entah apa yang membuatkan Kwang Min berbuat demikian. Kwang Min mulai melonggarkan pelukannya.Demi untuk menyakiti hati Joon Myun,dia tidak menyedari bahawa dirinya telah menyakiti Seung Mi secara tak sengaja.
 
 
"Oppa minta maaf because my behavior towards you.I'm sorry." dia memuncungkan mulutnya lantas membuatkan Seung Mi tertawa kecil. Lu Han turut mengajak Min Ae menari apabila mendengarkan lagu kegemarannya berkumandang.
 
                                                    _____________________________________
 
 
  Seung Mi yang mulai kepenatan kembali ke tempat duduknya. Dia terus memesan maek-jju pada pelayan yang sedang menghampirnyai manakala Joon Myun hanya memerhatikan Seung Mi asyik minum..Pada gelas ke-6 barulah tangannya terus mencapai maek-jju yang masih penuh di tangan Seung Mi lalu dia terus meneguk minuman tersebut. "Why you take my drink."suara gadis itu yang kedengaran telah mabuk.Seung Mi separuh mabuk apabila muncul Kwang Min datang menghampiri meja.
 
  "Oppa,let's we have fun tonight.Khaja." Seung Mi terus menarik tangan sepupunya  kepentas tarian apabila Kwang Min sedang meneguk minumannya.Lagu rancak yang sedang berkumandang tiba-tiba berhenti dan lagu LOVELY DAY daripada kumpulan Super Junior mulai berkumandang di speaker.Semua orang yang sedang menari tarian rancak terus menari bersama pasangan masing-masing melainkan Young Min telah pun duduk di tempatnya sambil menyisip sedikit cokenya." Joon Myun-ssi,kamu tak menari kew?"
 
  "Saya tak pandai menari." beritahunya dengan jujur. Sejujurnya dia memang tidak pandai menari. 
 
  Joon Myun melihatkan Seung Mi meletakkan tangannya di batang leher Kwang Min manakala lelaki tersebut melingkarkan tangannya di pinggang Seung Mi.Tubuhnya semakin erat dengan Seung Mi sehinggakan gadis tersebut dapat merasakan deruan nafas Kwang Min begitu dekat dengannya.Dia mengambil kesempatan lalu mendekatkan bibirnya di wajah Seung Mi. Joon Myun terlihat riak wajah Kwang Min tersenyum sinis ke arahnya lalu bibirnya bertaut pad bibir mungil Seing Mi yang separuh mabuk.
 
  Dia terus meminta izin ke tandas apabila melihatkan apa yang baru terjadi.Dia tidak ingin melihat wanita yang dicintainya dalam pelukan lelaki lain.Segera Joon Myun membuka pili air lalu dia membasahkan wajahnya.Air matanya hampir jatuh dipipinya tetapi ditahan.Joon Myun merasa marah dengan tindakan Kwang Min sebentar tadi dan dia terus menumbuk cermin yang berada di hadapannya sehingga pecah.Dia terasa puas.Kotak memorinya terus teringat pertemuannya dengan Ga In sewaktu dikolej. Walaupun kelas telah pun habis tetapi disebabkan hujan dia mengambil keputusan untuk ke perpustakaan.
 
  Pertama kali dia bertemu dengan gadis itu sewaktu itu dia sedang menaiki anak tangga menuju ke tempat yang Joon Myun ingin pergi.Pertama kali dia terdengar alunan muzik yang begitu indah dicuping telinganya.Lagu tersebut begitu syahdu dan menyayat hati.Dia terus mencari alunan lagu tersebut sehingga tiba di sebuah bilik.Joon Myun pun melihat disebalik cermin. Hatinya berdegup kencang sekali melihat Seung Mi sedang yang bermain piano. Pada saat itu hatinya mulai mencintai gadis itu.

 

  Dan siapa sangka pertemuan antara antara dia dengan Seung Min bermula lagi ketika hujan turun. Ketika itu dia berlari ke arah tempat berteduh, tidak menyedari bahawa gadis tersebut turut berada di situ. Apatah lagi Seung Mi memberinya tuala kecil untuk mengelap wajahnya yang basah.
 
  Joon Myun juga tak menyangka akan satu kelas yang sama dengannya apatah lagi abangnya,Lu Han ternyata rapat dengan gadis tersebut.Pernah dia menyangkakan Seung Mi merupakan kekasih abangnya itu tetapi ternyata dugaannya salah.
 
  Seung Mi terus menolak tubuh sasa Kwang Min apabila dia tmenyedari apa yang sebenarnya terjadi.Dia tak menyangka abang sepupunya menciumnya apabila dia mabuk.Dia benci demikian.Dia lantas menaiki tangga.Mungkin Ga In ingin ketandas agaknya,fikirnya. Kwang Min buat tak tahu apabila adiknya sedang memandangnya.
 
  Joon Myun yang baru sahaja keluar dari tandas terlihatkan Seung Mi yang sedang menaiki anak tangga.Dia pun mengekorinya dari belakang. Seung Mi menyedari ada seseorang sedang mengekorinya dari belakang lantas dia terus menaiki anak tangga dengan agak laju sehingga kakinya tersadung lalu terjatuh.
 
  "Seung Mi-ssi,kuanchana.."tanya Joon Myun dengan risau.Dia menyangkakan penjahat ternyata rupanya Joon Myun yang mengekorinya. Seung Mi mengatakan bahawa dia ok sahaja.Dia ingin berdiri tetapi kakinya terlalu sakit apabila Seung Mi ingin berjalan.
 
  Joon Myun terus mencempung tubuh gadis itu."Hey,turunkan saya."marah Seung Mi tetapi Joon Myun hanya  memekakkan telinganya. Dia mencempung Ga In sehingga ke balkoni.
 
  "Joon Myun-ssi,mianei."
 
  "For what's."tanya Kyu Hyun.
 
  'troubling you."
 
  "It's okay."
 
 "Joon Myun-ssi,boleh tak awak turunkan saya sekarang juga." Joon Myun baru tersedar bahawa agak lama dia mendukung gadis itu.
 
  "I'm sorry." dia menurunkan gadis itu. Seung Mi berjalan perlahan-lahan menuju ke  arah bangku panjang.Dia terus melabuhkan punggungnya.Seung Mi menanggalkan kasutnya lalu memicit buku lalinya yang kelihatannya membengkak.
 
  "Kaki awak awak dah bengkak nie." Joon Myun terus mengurut kaki Seung Mi walaupun gadis tersebut menegahnya berbuat demikian." Seung--" baru sahaja dia ingin mengatakan sesuatu, Seung Mi telah pun tertidur.Joon Myun melihatkan kepala Seung Mi hampir terjelepok setelah hampir 10 minit dia mengurut kaki gadis tersebut. Dia sempat menahannya lantas membiarkan kepala gadis itu di ribanya.Joon Myun menolak tepi sebahagian rambut yang menutupi wajah Seung Mi Jarinya terus mengusap lembut wajah gadis tersebut yang sedang terlena.
 
  "Seung Mi--ah,do you know that I love you so much."perlahan-lahan dia melekapkan bibirnya di dahi Seung Mi dengan penuh kelembutan.Handphone Seung Mi tiba-tiba berbunyi lalu dia duduk tegak agar gadis tersebut tidak mengetahui apa yang baru sahaja dia buat.
 
  Dengan separuh sedar Seung Mi menjawab panggilan tersebut."Oppa,nak balik dah.Sekejap lagi saya datang." dia terus berdiri lantas dia meminta maaf pada Joon Myun kerana menyusahkannya dan dia terus meninggalkan lelaki tersebut  sendirian.

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Imaginationtown
#1
Please update ;____;
Cerita ni bestlah ;___;
PattyPatata #2
This seems nice, I'll be waiting for you to update it ^^