CHAPTER 3 - I need you...

A SECRET

 

"Hyunnie, do you love me?" soal Sung Gyu.
 
"Of course I do! You're my first love." balas Woo Hyun sambil memaut pinggang Sung Gyu.
 
"So, tentu awak tak kisah kalau saya kata yang saya bukan seperti lelaki normal yang lain." Ucap Sung Gyu dan Woo Hyun memandangnya dengan rupa yang hairan. "What do you mean? What makes you different from us?"
 
"I-I can get pregnant and I...I'm carrying your child now..." Woo Hyun tergamam mendengar kata-kata Sung Gyu itu. Dia segera meleraikan pautannya. Woo Hyun mula beralih arah.
 
Sung Gyu yang merasakan Woo Hyun ingin meninggalkannya, mula menangis. "Please don't leave me...you say that you love me so..." Sung Gyu semakin teresak-esak apabila Woo Hyun semakin hilang dari pandangannya. "Hyunnie! I need you! Hyunnie-ah!" teriak Sung Gyu namun tiada gunanya.
 
"Hyunnie! Hyunnie, don't leave me!!" Sung Gyu meracau-racau dalam tidur sehingga mengejutkan Woo Hyun yang tidur di sebelahnya. Woo Hyun segera memeluk Sung Gyu dan mengusap-usap belakangnya. "Shh, I'm here. I'm not leaving you. You're just dreaming, Gyunie-ah..." pujuk Woo Hyun apabila Sung Gyu masih lagi menangis.
 
"Don't leave me, Hyunnie-ah...I'll die if you leave me..." ucap Sung Gyu yang mulai tersedar dari mimpinya. Dia memeluk Woo Hyun seeratnya.
 
Woo Hyun meleraikan pelukan dan memandang Sung Gyu. "Kenapa saya nak tinggalkan awak sedangkan saya sayangkan awak, Gyunie ah?" Woo Hyun mengesat air mata Sung Gyu. "Awak berkelakuan pelik sejak akhir-akhir ni. Awak ada masalah, ke? Cuba beritahu saya."
 
'Ya, saya memang ada masalah dan masalahnya adalah awak. Oleh sebab awak tak suka anak kecil, saya jadi berbelah bahagi. Saya sayangkan awak, dan saya juga sayangkan bakal anak kita, Hyunnie ah...I don't know how to handle this anymore. Saya tertekan sekarang ni! Help me Hyunnie ah...saya tak boleh lalui semua ini sendirian! I need you...' Sung Gyu sekali lagi tidak berani meluahkan kata-katanya, lebih-lebih lagi setelah dia mendapat mimpi seperti itu. 
 
"Hyunnie ah...I need your support. Please help me..." Itu sahaja kata-kata yang Sung Gyu dapat luahkan. Dia begitu takut mimpi buruknya itu menjadi kenyataan.
 
 
 
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hjkyung #1
Chapter 9: Gyuuuuu T___T
seoyoung89
#2
Chapter 8: Ohhh Sunggyu... dead? :'( Poor Woohyun and the twin :(
ChoiAsya #3
Chapter 8: Sedihnyaaaaa
esyahz
#4
Chapter 8: aishhh.. angst story.. poor woogyu babys..
Eternal_KPOP_Lover
#5
Chapter 8: And at the end my tears are out... LOL!!! Why!!!!! :''''''''(
dae_yeol
#6
Chapter 8: sad ending...
empresschingyu
#7
Chapter 8: sad ending, i wanna cry :""(
Twillight_Sparkle #8
Chapter 8: TT_TT......sedih nyer aher cta ni...